Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי Opel Insignia מודל 2013 , 2000 סמ״ק טורבו , 220 כ״ס , 34 מומנט .

דגם SRI (שילדה מונמכת צמיגים גדולים )

 

נסעתי רק 14000 ק״מ

 

רכב מעולה !

 

ישבתי לאחרונה במרצדס CLA .

 

המרצדס ״רק״ 1600 סמ״ק , 122 כ״ס , 20 מומנט .ללא בקרת אקלים אלקטרונית וללא כסא חשמלי במושב ליד הנהג ,

כ״כ ללא תמיכה בגב תחתון (בין השאר )

 

על הנייר הנתונים של המרצדס לא משהו ...

 

איכות הגימור של המרצדס מושלמת , של האופל פחות.

 

ללא קשר לעלות ...

האם להשאר עם ראש לשועלים או להחליף לזנב לאריות ?

 

אשמח על דעתכם .

 

עריכה אחרונה על ידי ronen7
פורסם

למה בעצם אותה רוצה לבצע החלפה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תראה, זה מאוד מאוד אמוציונאלי, והרבה תלוי במה אתה רוצה מעצמך כבן אדם.

רק אתה תוכל להגיד את התשובה.

ברור שמבחינה כלכלית זה המון כסף בעד מעט תמורה.

אבל זה הכל תלוי כמה אתה רוצה את השידרוג הזה, מה את רוצה שהרכב ישדר(מרצדס מול אופל) וכמה חשובים לך הביצועים(220 מול 122), על זה רק אתה תוכל לענות ולהחליט.

דעה אישית, אם לא היה לי צורך מיוחד בסמל סטטוס, אני הייתי נשאר עם האופל.

פורסם
עשית נסיעת מבחן במרצדס?

 

אם לא תעשה ותראה האם היא מספקת לך משהו נוסף פרט לסמל נחשק.

 

נסעתי לפני שנה בגרמניה ב C180 , כ 5000 ק״מ טיול , רכב מושכר , הנאה מכל רגע ...

פורסם
תראה, זה מאוד מאוד אמוציונאלי, והרבה תלוי במה אתה רוצה מעצמך כבן אדם.

רק אתה תוכל להגיד את התשובה.

ברור שמבחינה כלכלית זה המון כסף בעד מעט תמורה.

אבל זה הכל תלוי כמה אתה רוצה את השידרוג הזה, מה את רוצה שהרכב ישדר(מרצדס מול אופל) וכמה חשובים לך הביצועים(220 מול 122), על זה רק אתה תוכל לענות ולהחליט.

דעה אישית, אם לא היה לי צורך מיוחד בסמל סטטוס, אני הייתי נשאר עם האופל.

 

בהחלט קראת את מחשבותיי .

אני מנסה כאן לקבל חיזוק לכיוון מסויים , האופל נוסעת מדהים , אין לי שום ביקורת רעה , ההיפך , קיימת תחרות סמוייה בין אשתי לביני מי ייסע היום באופל לעבודה ...

 

הייתי לפני מספר ימים בסוכנות מרצדס , כאשר אתה מתיישב ב CLA או ב C , ( רמת מחיר הגיונית לרכב יוקרה )

אתה מרגיש משהו ברכב שגורם לך לחייך ,

חיפשתי פגמים וקשה היה לי למצאם , גם במחיר של רכב מאובזר פחות , יש משהו שלא ניתן להסביר .

 

אמשיך להשתעשע במחשבה ... אולי תגיע סיבה מכרעת ...

פורסם

על זה אומרים: הדשא של השכן תמיד יראה יותר ירוק.

ולעניננו, מרצדס זה מרצדס, אין מה לעשות. מצד שני לקנות רכב כל כך יקר ומוערך ולקבל אבזור עלוב למדי ומנוע די חלשלוש. ואז תתחיל לעלות לרמות גימור גבוהות יותר והפרמיה שתאלץ לשלם תהיה בהתאם.

לדעתי אם אתה מרוצה והרכב מספק את בדיוק מה שאתה צריך אז אין ממש הצדקה.

מצד שני אם זה החלום שלך והמעוט בכסך אז יאללה, חיים פעם אחת.

אותי תבדוק את האפשרות לקבל רכב כזה לנסיעת מבחן של יום או לשכור רכב כזה עמ לקבל רושם קצת יותר אמיתי ויומיומי על הרכב.

פורסם

מציע לך קודם כל לבצע נסיעת מבחן במרצדס, יתכן שהנתונים החלשים ביחס לאופל שלך, יובילו אותך למסקנה שכדאי לרדת מהענין.

 

בנוסף, בשנים האחרונות קונצרן מרצדס מייצר רכבים שאולי יפים חיצונית, אבל בסגמנט של הדגמים הבסיסיים, זו כבר לא אותה ההשקעה שהיתה בעבר, אז צריך לבחון היטב את הרכב הזה.

פורסם

בצע נ.מבחן בS60 T5 R ובבמוו 320...

תקבל הרבה יותר תמורה לכסף שלך אם זה מבחינת ביצועים, אבזור בוולוו העשירה.

לדעתי אם הנאה מנהיגה היא פרמטר בעל חשיבות מבחינתך וניכר שכן סדרה 3 תספק לך יותר.

אל תשכח שהCLA היא A קלאס סדאן לעומת סגמנט המנהלים פרימיום C קלאס\3\A4\S60..

בהצלחה!

פורסם (נערך)

אחרי שתעשה נסיעת מבחן בCLA תאמין לי שלא תרצה אותה. גם אני חשבתי לקנות אותה אחרי שהסתנוורתי מהעיצוב החיצוני היפיפה ואחרי שעשיתי נסיעת מבחן ירדתי מהעיניין: איכות חומרים ירודה, איבזור מעליב, מנוע חלש ובעיקר רכב שמתומחר בצורה מטורפת בלי שום סיבה.

עריכה אחרונה על ידי niv

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
מצטאף לממליצים על ה T5 וה 320, מוסיף גם את הבחירה שלי - ATS.

 

מסכים להמלצה על הT5 והATS ואם אתה מעוניין במשהו לא ספורטיבי אז הIS300H.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...