Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול כשנסעתי נסיעה שגרתית ממקום העבודה של האם, לבית, לאחר עצירה ברמזור אדום הרכב התחיל לגמגם כאשר לוחצים על דוושת הגז. כלומר אני לוחץ הוא משמיע מן רעש של רעידות חזקות וזה גם מורגש בדוושה ואז מתחיל לנסוע. יוצא מהמנוע גם רעש חזק של חיכוך (בדקתי שמן, תקין כנל לגבי מים) מד טמפרטורה לא מעיד על התחממות יתר של מנוע. יש לציין שביצעתי טיפול טיימינג לפני שבועיים שכלל החלפת פלאגים, שמנים, פילטרים, מחזירי שמן, מןתחים, רצועות מנוע (2 רצועות) אמממ וזהו זה מה שזכור לי. בנסחעה לירושלים בשבוע שעבר נסעתי עם רכב מלא, גם בתא מטען מלא, ומזגן דולק וטמפרטורה כמעט הגיעה לאות H במד.

 

מה יכולה להיות הבעיה, כי אני לא רוצה שהמוסך יתנער מאחריות במידה והטיפול לא בוצע כראוי.

פורסם

טוב, לאחר בדיקת מחשב לא עלתה שום תקלה, ומאחר ורכב מתחמם בקיצוניות בוצעה בדיקת רדיאטור, ונמצא סתום. יכול להיות שזה מה שגרם באמת לרעידות?

פורסם

רדיאטור סתום לא ייגרום לשום רעידות אלא אם בעיקבות ההיתחממות ניפרץ אטם ראש ונוזל קירור חודר לצילינדרים. האם עכשיו עדיין יש רעידות בדרך קבע? האם בסרק הטורים עולים ויורדים או יותר נכון מישתוללים להם בזמן הרעידות?

פורסם

לבסוף היו אלה סלילי ההצתה (קוייל), הוחלף בחדש. עכשיו עובד בסדר. לגבי האדיאטור זו תקופה שהרכב היה מתחמם אז גם את זה החלפתי, והתרמוסתת היה תפוס ומעוות לגמרי. למזלי למנוע לא נגרם נזק.

פורסם
אתמול כשנסעתי נסיעה שגרתית ממקום העבודה של האם, לבית, לאחר עצירה ברמזור אדום הרכב התחיל לגמגם כאשר לוחצים על דוושת הגז. כלומר אני לוחץ הוא משמיע מן רעש של רעידות חזקות וזה גם מורגש בדוושה ואז מתחיל לנסוע. יוצא מהמנוע גם רעש חזק של חיכוך (בדקתי שמן, תקין כנל לגבי מים) מד טמפרטורה לא מעיד על התחממות יתר של מנוע. יש לציין שביצעתי טיפול טיימינג לפני שבועיים שכלל החלפת פלאגים, שמנים, פילטרים, מחזירי שמן, מןתחים, רצועות מנוע (2 רצועות) אמממ וזהו זה מה שזכור לי. בנסחעה לירושלים בשבוע שעבר נסעתי עם רכב מלא, גם בתא מטען מלא, ומזגן דולק וטמפרטורה כמעט הגיעה לאות H במד.

 

מה יכולה להיות הבעיה, כי אני לא רוצה שהמוסך יתנער מאחריות במידה והטיפול לא בוצע כראוי.

 

לפי מה שאתה מתאר כאן יש סיכוי טוב שכוהל הצתה הלחץ חשוב לשים חלקים מחברה טובה. תקווה שלא הלך לך הממיר קטליטי, עד שהגעת לפתרון התקלה

פורסם
הרכב נבדק ונמצא תקין לאחר כל הטיפול. לפני הכל המכונאי גם פתח את החלק העליון של המנוע, ובחן שאין נזק.

 

הוא לא יכול לדעת אם ממיר קטליטי נפגם. יש סיכוי סביר שאתה תראה את המנורת בדוק מנוע בזמן הקרוב. אני מקווה שאני טועה

פורסם
הוא לא יכול לדעת אם ממיר קטליטי נפגם. יש סיכוי סביר שאתה תראה את המנורת בדוק מנוע בזמן הקרוב. אני מקווה שאני טועה

 

מה הם התסמינים מלבד נורת מנוע?

פורסם
מה הם התסמינים מלבד נורת מנוע?

 

ברכב הזה בד"כ אם יידלק הממיר אתה לא תרגיש הרבה שינוי, מלבד עלייה קטנה בתצרוכת הדלק.

פורסם
ברכב הזה בד"כ אם יידלק הממיר אתה לא תרגיש הרבה שינוי, מלבד עלייה קטנה בתצרוכת הדלק.

 

תודה על העצה, אני אנהל מעקב אחר תצרוכת דלק בחודש הקרוב.

פורסם
הוא לא יכול לדעת אם ממיר קטליטי נפגם. יש סיכוי סביר שאתה תראה את המנורת בדוק מנוע בזמן הקרוב. אני מקווה שאני טועה

 

לא טעית, דלקה לי הנורה מנוע היום. זה יכול להיות רק הממיר הקטליטי? ואם כן, מה עלותו לרכב שלי.

×
×
  • תוכן חדש...