Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר המפגש היום החלתי סופית לחתוך את הבאס באחורים הבנתי שעושים את זה אם נגדים וכו'

אז בבקשה שמישהו יסביר לי איך עושים זאת בצורה מפורטת ואיזה נגד אני צריך?

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במידה ואין לך קרוס במגבר או בHU אתה יכול לחתוך באמצעות קבל ללא קוטביות. את הערך של הקבל תוכל למצוא בטבלה הבאה לפי תדר החיתוך שאתה רוצה:

http://www.the12volt.com/caraudio/cross4ohm.asp

 

מדובר בעמודה השניה (C1).

פורסם

אנטיזחן עם איזה אוטו הגעת?

אני גם אחרי המפגש היום חושב שאני יתפוס איזה יום אולי מחר אני יקח את האוטו לאיזה חניה חמימה או משהו ויעשה כיוונים כמו שצריך...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני היתי אם האקסנט הלבנה

אני רוצה להוריד תבאס מב6X9 אז על איז תדר אני צריך ומה אומרים שם המספרים

-איפה איפשר לקנות?

-ואיך לעשות את החיתוך?

תודה.

פורסם

היית אתה עם המגבר של הקיקר והסאב של האינפינטי?

אם כן אחי באמת תעשה איזה משהו לא יודע עם מה אבל הבאס אצלך חסר משמעותית וגם עוד שאלה התיבה שלך לסאב לא קטנה מדי?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
היית אתה עם המגבר של הקיקר והסאב של האינפינטי?

אם כן אחי באמת תעשה איזה משהו לא יודע עם מה אבל הבאס אצלך חסר משמעותית וגם עוד שאלה התיבה שלך לסאב לא קטנה מדי?

לפי מה שידוע לי יש לו מגבר של קיקר וסאב של אינפיטי
פורסם

כן זכון זה אני ולא ניראלי שחסר לי באס התיבה לא קטנה היא לפי הגדרות יצרן

רק אני צריך לחתוך את האחורים מהבס כי הם הורסים תצליל

הם לא מחוברים למגבר ובHU שלי(ALPINE CDA-9827) אני לא יודע איך אני יחול לחתוך רק את האחורים ולא ניראלי שיש לי כזאת אפשרות גם

אה והרמקולים הם פיוניר 240W הכחולים 3WAY

אז שמישהו יסביר לי בבקשה בצורה מפורטת אל החיתוך

פורסם

הוא רוצה לחתוך את האחוריים, מבלי להשפיע את הקומפוננט הקדמי.

כשאתה חותך דרך ה-HU, אתה משפיע על שניהם.

פורסם

אני מאמין שכבר איל ענה על השאלה..

רק אתן לך עיצה , יש חנות ממש ליד שדרות הר ציון, מול חן אלקטרוניקה.

סימן טוב, משהו כזה, הוא מוכר ציוד למעבדות ולטכנאים, וכו .. אז תוכל למצוא אצלו את הקבלים הדרושים..(רק כמובן תבוא עם הערכים מראש..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הוא רוצה לחתוך את האחוריים, מבלי להשפיע את הקומפוננט הקדמי.

כשאתה חותך דרך ה-HU, אתה משפיע על שניהם.

למיטב ידעתי יש אפשרות לעשות הפרדה.

×
×
  • תוכן חדש...