Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאכלס העלויות מינימליות, אך מפני שמדובר בסך הכל ברמקולים אחוריים ולא בבמה הקידמית שלך,

היתי חותך ב100-150 וסוגר תבאסטה .. לא חושב ששינוי התחימה של האחוריים יפריע לך כשישנה במה קידמית.

 

אם באמת אינך מעוניין באחוריים שימשכו את הבמה יותר מידי, אולי אפילו היתי ממליץ לתחום יותר גבוה. באיזור ה200-300, ככה גם המידבאס הדומיננטי יהיה בבמה הקידמית שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני מרכיב כבל 200V 220mf זה מכוון את הרמקולים ל 180HZ, למזלי פרקתי אותם מספק כוח ישן של מחשב כך שהם לא עלו לי כלום.
ARM תן קצת פרטים על זה...

אני יכול לפרק את זה מכול ספק כוח ?

פורסם
בעיקרון כן, צריך שהם יהיו מתאימים, בספק של מחשב הקבלים עומדים ב 220V ולמגבר תריך עמידה ב 100V ומעלה, ומה שאני פרקתי הם 200mf.

לפי האתר

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/PassiveFilters/25-08-2003-Theory-Filters.html

קיבלתי את תדר החיתוך לפי ה mf של הקבל.

טוב תעשה טובה תן לי פרטים ואם צריך גם תמונות איך אני מזהה את החלק הזה בתור הספק כוח
פורסם

יש לי עוד 2 קבלים כאלה מספק אחר שפרקתי.

 

יש לך ספק ישן :?:

 

תראה זה נראה כמו קבל של הרכב רק יותר קטן ויש עליו נתון למתח ול mf.

cond2.jpg

פורסם
יש לי עוד 2 קבלים כאלה מספק אחר שפרקתי.

 

יש לך ספק ישן :?:

 

תראה זה נראה כמו קבל של הרכב רק יותר קטן ויש עליו נתון למתח ול mf.

אני יכול להביא מליון ספקיפ ויש לי גם בבית כמה...

אז זה לא בעיה

בכול ספק יהיה אחד כזה שונה?

פורסם
אני יכול להביא מליון ספקיפ ויש לי גם בבית כמה...

אז זה לא בעיה

בכול ספק יהיה אחד כזה שונה?

 

ההבדלים הם בין 160-400mf, אבל לחיתוך זה מאוד משנה.

פורסם
כן זה טוב, לגבי בכיתוב האות היא מיו ואין אותה על המקלדת לכן כתבתי מיקרו פאראד.
ראיתי 2 כאלה גדולים שרשום 200

זה טוב ?

עריכה:

זה לא 200 זה 330


×
×
  • תוכן חדש...