Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש ברשותי מיצובישי כריזמה שנת 98, כאשר אני נוסע נסיעות ונעמד לי ברמזור הרכב מגרגר ונכבה, מניע ונכבה שוב, ובנוסף נדלקת נורת מנוע כתומה.

נסעתי למוסך, והמוסכניק הראה לי שהלך לי אטם ראש מנוע, וצריך להחליף, כי השמן מגיע למצתים, וראיתי שהמצתים ספוגים בשמן.

עכשיו הוא הציעה טיפול לרכב שכולל:

מסנן שמן

מסנן אוויר

מצתים חדשים (250 שקל, לא נראה הגיוני)

ואטם ראש מנוע במחיר של 900 שקל.

 

עכשיו השאלה אם אני זקוק לטיפול נוסף חוץ ממה שמתואר, קחו בחשבון ששנתיים הרכב לא עבר טיפולים.

והאם המחיר נראה לכם הוגן?

פורסם

אני לא חושב שהוא התכוון לאטם ראש מנוע , אלא אטם מכסה שסתומים שהוא הרבה הרבה יותר זול .

אני ממליץ לך :

שמן חדש

מסנן שמן - מקורי

מסנן אויר - אפשר חלופי

מצתים

אטם - שוב תבדוק אם הכונה למכסה שסתומים - בדרך כלל שם הבעיה עם שמן ומצתים.

מתי החלפת נוזל קירור? אם יותר מ4 שנים כידאי להחליף.

תבדוק רצועת אביזרים

תבדוק מתי עשו טיימינג? - סיפור יקר אבל אם יהי כשל ברצועה אז הלך מנוע .

פורסם

מצתים חדשים (250 שקל, לא נראה הגיוני)

קח בחשבון שמצתים של NGK עולים 15 ש"ח לפריט.

4 * 15 = 60 ש"ח

משהו פה מסריח

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...