Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אתמול קניתי אימפרזה 2003 אוט', שמורה עם ספר טיפולים והכללל .. עברה 145אלף, וטיפול אחרון גדול ב141, הוחלפו לאחרונה צמיגים חדשים.

 

האם ייתכן כי השריקות זה משהו "בסדר" ולא צריך לדאוג ? השריקות רק כשבולמים חלש, כשאני נותן לחיצה חזקה יותר לא נשמעות שריקות.

פורסם

עוד מעט נוסע לבדוק במוסך של "חבר של חבר".

 

הורדנו גלגל ונראה שיש הרבה בשר ברפידות, בכלל הכל נראה חדש כזה.

 

יכול להיות שמשהו נתקע ומפריע שם, או שיכול להיות שפשוט החליפו את זה לאחרונה ולכן לוקח לזה קצת זמן "להשתפשף" ?

 

רק ביום ראשון\שני אני אקבל במייל את כל ההיסטוריה המפורטת מהשירות של סובארו כדי להבין באמת מתי או אם בכלל טיפלו בבלמים.

רפידות 2.jpg

רפידות.jpg

פורסם

לי זה נראה שלא התקינו את הפחיות נגד שריקות בגב הרפידות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עוד מעט נוסע לבדוק במוסך של "חבר של חבר".

 

הורדנו גלגל ונראה שיש הרבה בשר ברפידות, בכלל הכל נראה חדש כזה.

 

יכול להיות שמשהו נתקע ומפריע שם, או שיכול להיות שפשוט החליפו את זה לאחרונה ולכן לוקח לזה קצת זמן "להשתפשף" ?

 

רק ביום ראשון\שני אני אקבל במייל את כל ההיסטוריה המפורטת מהשירות של סובארו כדי להבין באמת מתי או אם בכלל טיפלו בבלמים.

לצלחת יש מדרגה א האם בדקו את העבוי שלה?

פורסם

בעוד שעה אני קופץ למוסך לעלות את האוטו על ליפט -

אני אבקש שיתייחסו לעובי המדרגה בצלחת ולפחית נגד שריקות.

יש עוד נקודות ?

פורסם

בהנחה שהרפידות והדיסקים תקינים אין לשריקות האלה שום השפעה על הפעולה התקינה של המערכת.

גם אם לא תגע במערכת לא יקרה כלום..

יום טוב גם לך

פורסם
בעוד שעה אני קופץ למוסך לעלות את האוטו על ליפט -

אני אבקש שיתייחסו לעובי המדרגה בצלחת ולפחית נגד שריקות.

יש עוד נקודות ?

לגרש עם גריז נחושת על מנת למנוע את השריקות וכמובן לנקות את כל האבק והחלודה שבאוכף

פורסם

עקב העומס לקראת סוף יום עבודה (ועוד ביום שישי) הבחור עשה סיבוב העיף מבט זריז אמר שבגדול כנראה שהבלמים תקינים,

ושאם נחליף רפידות\צלחות השריקות כנראה יעלמו.. שאלתי אם ייתכן ואין פחית או עובי המדרגה על הצלחת ... אמר לבוא יום ראשון ואז נראה בבירור יותר.

 

בגדול ~ אם הבלמים תקינים ואין מה לדאוג מהשריקות - אני מעדיף לא להחליף שומדבר ולהשקיע את הכסף למשהו אחר באוטו או לשמור ליום שחור.

×
×
  • תוכן חדש...