Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגי שטח לסובארו XV מידה 225/55X17


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלח לי אייל, אבל צמיגים לא קונים במוסכי יבואן הרכב (מלבד מקרים חריגים).

 

הרקולס, לדעתי עיקר הבעיה שלך הוא הדרישה לקוד מהירות V ברשיון (תקן אותי אם אני טועה).

לא שקבלת אישור לקוד H פותרת בדיוק את הבעיה, אבל נגיד שאפשר להוסיף איזה צמיג או שניים כאופציות.

פורסם

עשיתי חיפוש זריז בכל אתרי מכירת הצמיגים שאני מכיר ולא ראיתי צמיג שטח אחד במידה הזאת.

לדעתי אם כבר אתה ניגש למרכזי השירות, כדאי לבדוק אם יש אפשרות להחליף מידה ולרדת לג'אנט 16. אולי אז יהיה מבחר גדול יותר, כי בחתך 55 אין הרבה תקווה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

(אל תהרגו אותי, אני לא איש שטח)

 

עם קוד H, יש את היוקוהמה G051 שהוא מעצם היותו צמיג H/T-S, להבנתי אומר שהוא 80/20 לטובת כביש.

לא יודע אם שווה משהו, אבל עם קוד V (כנראה) יש מקסיס MA-S1 Marauder. גם כאן לא ממש צמיג שטח מוחלט.

 

אני גם מקבל תוצאות סותרות לגבי צמיגי שטח של BF Goodrich.

 

בכל מקרה, המידה נפוצה גם בקרב בעלי פורסטר, ולכן הייתי מעיין גם בפורומים מחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
מחפש סט עם יכולת שטח.

אשמח לקבל המלצות .

תודה

אבל לרכב אין יכולת שטח

חוץ מזה שעד כמה שידוע לי אין צמיגי שטח במידה הזאת

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אין שום צורך בצמיגי 100% שטח ב XV.

 

היוקוהמה גאולנדר הוא סביר לחלוטין בשטח אבל הבעיה המרכזית היא מחתך המאוד נמוך (55), בשטח קצת יותר טרשי פינצור הצמיג או שבירת ג'אנט הוא רק שאלה של זמן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...