Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אולי אני מגזים אבל אני מעדיף לשאול מאשר להשלל.

 

אם אני יושב עם חברים, הם שותים, אני לא,

 

במידה והחלל סגור( חדר לדוגמא ) יש מצב שבבדיקת ינשוף אני אכשל בגלל נשימה של אוויר כשהיה בסביבה אלכוהול?

 

אם אפשר בלי ציניות, ואת המקרה הגרוע ביותר, כלומר אם יש ספק אז תציינו את זה מפורשות ואני אדאג להסעה או משהו. רק אם ב100% התשובה שלילית תגידו לי.

 

שאלה נוספת, איך אני יכול לבדוק בעצמי אם אני עובר את הינשוף או לא? או במילים אחרות אם אפשר המלצה למכשיר טוב ולא זבל סיני

 

אני פשוט מפחד מזה ברמות.. יש לי רישיון שנה נקי לחלוטין אני רוצה להשאר ככה..

 

תודה לעונים!!

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

אין מצב שתכשל בבדיקת ינשוף בגלל שישבת ונשמת בסביבת אלכוהול

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כתבת שיש לך רשיון שנה. כלומר נהג חדש. האם אתה גם כן מתחת לגיל 21? תזכור שאסור לך להסיע יותר מ2 אנשים באוטו לא מלווה. (המלווה לא יכול להיות שיכור בעצמו, אם אני לא טועה)

פורסם

אוסיף גם שרמת האלכוהול המתורת לך נמוכה מאוד 50 מק"ג במקום 290 מק"ג לנהג הרגיל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלכוהול זה לא חיידק, הוא לא עובר באוויר, אדיר אלכוהול כן יכולים לצאת לאוויר (על זה מתבסס בדיוק הינשוף), אבל זה לא יכול להגיע משם לריאות שלך.

בכל מקרה אם אתה נבדק בינשוף שים לב לתת נשימות מעומק הריאה ולא נשימות שטחיות, ככה אתה מבטיח שהאוויר הנשוף שנבדק יהיה מעומק הריאה שלך - ואם לא שתית הוא לא יכיל אדי אלכוהול.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אלכוהול הוא בר אידוי, ולכן הוא בהחלט עובר באוויר.

אבל בתנאים הקיימים בפאב או אפילו בחדר סגור שבו שותים אחרים, ספק גדול שמספיק ממנו מתאדה ומגיע לריאות שלך.

 

יש אפילו "פעילות חברתית" כזו: http://www.cbsnews.com/news/inhaling-alcohol-vapor-puts-you-at-risk-of-overdose/

פורסם

אלכוהול לא עובר באוויר בפני עצמו, אתה צריך לשאוף את האוויר עם האלכוהול, ואתה צריך לעשות את זה מספיק מהר ועם ריכוז מספיק גדול כדי שיישאר משהו בחלל הפה.

לא רק זה אלא שאתה צריך משם להגיע לאוטו עם פה סגור ואף אטום כדי שהאדים לא יתאדו, ואז אתה צריך לתת נשימות שטחיות כדי שהינשוף יזהה את האדים ששאפת קודם ושמרת אצלך בחלל הפה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אוסיף גם שרמת האלכוהול המתורת לך נמוכה מאוד 50 מק"ג במקום 290 מק"ג לנהג הרגיל

רף אשר כמעט ולא נאכף עקב חוסר במכשור מתאים/מכויל לרמה נמוכה כזו.

רק דרך בד' דם ניתן כיום לאכוף שכרות לנהגים צעירים/מקצועיים.

כבר קרוב ל-5 שנים מבטיחים לנו שנושא בטיפול.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כתבת שיש לך רשיון שנה. כלומר נהג חדש. האם אתה גם כן מתחת לגיל 21? תזכור שאסור לך להסיע יותר מ2 אנשים באוטו לא מלווה. (המלווה לא יכול להיות שיכור בעצמו, אם אני לא טועה)

 

כמובן, אני יודע את זה.

 

אז לסיכום התגובות אין מה לחשוש?

 

האם מותר שאחרים ישתו לי באוטו? (כמובן שאני לא נוגע בזה)

פורסם (נערך)

קומפי ולשאר המומחים במכשיר הינשוף

 

לכמה מסוגל הינשוף לרדת במדידה?

 

ברור שאם ימדוד 100 מק"ג לנהג צעיר , זה מספיק כדי להשחילו.

 

לגבי שאלתך נימרוד

 

לו אני במקומך לא נותן לחברים לשתות בזמן שאתה נוהג!!

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קומפי ולשאר המומחים במכשיר הינשוף

 

לכמה מסוגל הינשוף לרדת במדידה?

 

ברור שאם ימדוד 100 מק"ג לנהג צעיר , זה מספיק כדי להשחילו.

 

לגבי שאלתך נימרוד

 

לו אני במקומך לא נותן לחברים לשתות בזמן שאתה נוהג!!

 

לא נותן, רק בחוץ. אבל יש דברים שכדאי לדעת.

פורסם
כמובן, אני יודע את זה.

 

אז לסיכום התגובות אין מה לחשוש?

 

האם מותר שאחרים ישתו לי באוטו? (כמובן שאני לא נוגע בזה)

 

מבחינת תקנות התעבורה אין בעיה עם זה, ייתכן ויש בעיה עם איסור אלכוהול בפומבי וכו'.

שים לב שבקבוק פתוח ברכב יכול לסמן אותך לבדיקת ינשוף - שוטר יראה בקבוק פתוח אוטומטית ירצה לבדוק אותך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
קומפי ולשאר המומחים במכשיר הינשוף

 

לכמה מסוגל הינשוף לרדת במדידה?

 

ברור שאם ימדוד 100 מק"ג לנהג צעיר , זה מספיק כדי להשחילו.

כנראה שכיול המכשיר אפילו לא מראה 100 ואף לא 200 מק"ג.

כי ע"פ הכתבה הזו(היתה אחת חדשה לפני כשבוע-שבועיים בעיתונות הכתובה) אין המכשיר "בנוי" לכך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...