Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=51962&highlight=NEON

לאחר 9 שנים הצליחה הנאון להמכר.

במעמד המכירה אפילו הועבר סכום סמלי.

הרכב מיד ראשונה, שמור מאוד, מטופל בקביעות במוסך מורשה, נראה חדש כמו ביום שיצא מהמפעל (וגם מתנהג ככה :roll: ) ומצבו המכני, החיצוני והפנימי באמת במצב נדיר.

אמא שלי החליטה שכל קונה שיגיע לבדוק את הרכב יקבל אותו בסכום שיציע.

השבוע הגיע הקונה המיוחל, הציע סכום, ומייד נענה בחיוב.

הרכב הוצע לראשונה לפני 7 שנים למכירה (פרסום בעיתונים) לאחר חודשיים בהם היו פונים מעטים, שהציעו הצעות מגוחכות לא נמכר הרכב.

לפני 5 שנים הודבק שלט "למכירה" על הרכב.

השבוע הוסר השלט במעמד חגיגי.

 

אם הרכב היה מפורסם בעיתון בזמנו בדיל "פרסם עד שתמכור" העיתון היה פושט רגל.

 

מישהו מכיר סיפור דומה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרכב עבר מזמן פגיעת פח קלה בדלת נהג שתוקנה.

לרכב לא היו פגיעות שלדה.

לרכב היה צבע חדש מלא (נצבע על חשבון החברה לאחר התערבות "כל-בוטק").

הרכב היה מטופל ושמור במיוחד (אמא שלי לא יוצאת ללחיצות).

לא היו מתעניניים רציניים מעולם ברכב.

באמת הסיפור נשמע תמוה, אבל זה המצב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני שמח לראות שהיא נמכרה, 9 שנים זהו זמן ממש לא קצר למכירת רכב.

 

אני מקווה שאת הרכב שלי אני אמכור בהרבה פחות זמן.

 

עושים טעויות בחיים, חלקן גדולות חלקן קנטנות, טוב שהסיפור שלה נגמר במכירה ולא ב"נצבע אותה בכחול ונזרוק אותה לים" :grin: .

 

אני מניח שבאמת סוף סוף ירדה לכם אבן מהלב, עכשיו תנוח תתרווח, חכה לערב ותזמין בכסף שקיבלת מהנאון ארוחת ילדים לך ולאמא שלך במקדונלדס :wink: .

 

דווקא מוזר לי לשמוע, שקשה כ"כ למכור רכב שמור ומטופל לפי הספר רק במוסך מורשה, לא משנה איזה אפילו שיהיה לאדה או רכב אחר...

 

 

סוף טוב הכל טוב!

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

razmel

רק בגלל השוק אנחנו פזלנו לכיוון הניאון בשביל אמא שלי ומתבייש לומר שעדיין פוזלים,(רק בשביל ידע כללי) אחרי ההודעה שלך החלטנו לא לבדוק אפילו...

 

ניאון 95 יד 1 100000 ק"מ נמכרה מסוחר לסוחר ב12 שהמחירון 20...

עוד אומרים שהוא לא שותה כמו אמריקאיות,ראיתי למשל באיזו חניה קרייזלר של הגבר שקנה לאשתו ניאון קטנה:-)

 

(הסוחר הקונה אמר שגם הראשון סוחר,הוא מכיר אותו,ת'אמת הוא גם דיבר איתו כמו סוחר יאללה כסף מזל טוב...)

פורסם

בכמה נמכרה הניאון המדוברת (או שאתה מתבייש לכתוב)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בכמה נמכרה הניאון המדוברת (או שאתה מתבייש לכתוב)

אין צורך להכנס לפרטים מיותרים...

עצם זה שהוא הסכים לשלם על העברת הבעלות היתה הישג ...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
התביישתי לספר שלאמא שלי יש נאון ... :wink:
אז היית רושם בתחתית המודעה

"אין לי קשר לרכב הנ"ל...נא לא לשלוח ה"פ"

ובחלקה העליון : "תצפית"

 

זה לא לגמרי שקר :wink:

 

 

אין צורך להכנס לפרטים מיותרים...

עצם זה שהוא הסכים לשלם על העברת הבעלות היתה הישג ...

אז מכרת מעל המחירון , מה אתה רוצה? :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לנו היתה פאסאט יד ראשונה 92 מכרנו אותה ב 2001 במחיר מחירון עם 78 אלף קילומטר.

היתה מקורית לא ראתה אף פעם פחח, אבל סבלה מבעיות גיר לכל אורך הדרך, ניסינו למכור משנת 94.

אבא שלי עשה שיפוץ גיר ומחר אותה.

היה לה עיקום קטן באמצא המכסה מנוע כי ישבתי עליו חחחח

אל תדאגו זה היה שהייתי בן 10.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
לנו היתה פאסאט יד ראשונה 92 מכרנו אותה ב 2001 במחיר מחירון עם 78 אלף קילומטר.

היתה מקורית לא ראתה אף פעם פחח, אבל סבלה מבעיות גיר לכל אורך הדרך, ניסינו למכור משנת 94.

אבא שלי עשה שיפוץ גיר ומחר אותה.

היה לה עיקום קטן באמצא המכסה מנוע כי ישבתי עליו חחחח

אל תדאגו זה היה שהייתי בן 10.

 

עיקום קטן? הרכב שלי אכל את כל הברד שהיה פה לפני שנה (או שנתיים לא ממש זוכר, לא הייתי בעל הרכב אז).

 

אם היה חדש לא הייתי קונה אותו, אבל בגלל שהרכב הוא טוב מבחינה מכנית בסך הכל, לבן (הייתי מוכן לקנות רק סובארו לבנה או כסופה) ללא בעיות אחרות, מעט קילומטראז' ומחיר טוב אז הייתי מוכן לקנות.

 

בתמונות שמוצגות אצלי בחתימה (לפחות עכשיו) לא רואים את המכות.

 

הנה תמונה שרואים טוב מאוד את המכות....

 

 

יוסי.

מלפנים1.JPG

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אין צורך להכנס לפרטים מיותרים...

עצם זה שהוא הסכים לשלם על העברת הבעלות היתה הישג ...

איזה הגזמה!

גם לגורטאה שנת 80 אפשר למצוא מישהו שייקח אותה בחינם להעברת בעלות!...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...