Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התראיינתי למשרת סטודנט להנדסה באחת המחלקות בסניף בבני ברק.

הם לא מוכנים לספר על התנאים עד שאני יעבור את הסיווג והמבדקים (סדר גודל של חודש).:evil:

על מנת למנוע בזבוז זמן שלי אשמח אם מישהו יוכל להעיר לי קצת על המצב בחברה.

אפשר גם בפרטי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לא ביקשתי פרטים על העיסוק של החברה או על סודותיה.

מעוניין לדעת עד כמה מרוצים עובדיה מהשכר.

או עד כמה החברה מפנקת במשכורות ביחס לחברות אחרות בשוק עבור תפקיד דומה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זו תרבות הזויה שקיימת בישראל, לא מוכנים לגלות לך פרטים על העבודה (לא סודות מדינה אלא פאקינג לוגיסטיקה) לפני שאתה מגיע להתראיין.

יש גם חברות הייטק שנותנות לך משימה הביתה עוד לפני שהגעת לראיון ראשון.

פורסם

יש מקומות עבודה ששולחים כוסית עם מיני קצרצר הביתה בכדי לבדוק האם אתה סוטה או עלול להיות מטריד כפייתי.

לא לוקחים ריזיקות.

איזה כייף לי :)

פורסם

לדעתי במשרת סטודנט יותר חשובה ההתמקצעות וצבירת הניסיון מאשר אם מרוויחים 40 או 60 ש"ח לשעה.

 

אלישרא היא בית ספר מצויין למהנדס המתחיל, לאחר שנה שנתיים של צבירת ניסיון תהיה בפוזיציה של להתחיל להיות בררן לגבי תנאי שכר וכו'...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא קל למצוא היום משרת סטודנט, ולכן אל תהייה בררן (יש לך הצעות אחרות?).

 

ואולי יום אחד גם אתה תטוס עם קורולה לבנה של אלביט מערכות. :-P

:turn-l:
פורסם

לבן, או לבן פנינה למנהלים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • אחראי פורום
פורסם

מה זה משנה, אתה יכול להוציא את הפסיכי מהקורולה הלבנה וכו׳

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שאני יעבור את הסיווג והמבדקים (סדר גודל של חודש).:evil:

 

תלוי לאיזו רמת סיווג, חגים ומועדים, ושלל סיבות כאלו ואחרות.

אני מכיר כמה תהליכים כאלו שנמשכו למעלה מחודשיים.

זה דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון במקומות כאלו.

פורסם

בנוגע לסיווג אין לי דאגה כי כבר עברתי פעם אחת בצבא.

אני לא בררן,אך גם לא מוכן לעבוד עבור משכורת של סודני (תעשייה אווירית לדוגמא).

כרגע אני עובד ולכן גם חבל לי לבזבז זמן על תחקירים וכו בשביל לגלות בסוף שהשכר לא מתאים לי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לא מכיר אותך ואת הניסיון, אז אני לא יכול להתייחס למשכורת שיציעו לך, מה שכן - אין "מחירון" לשכר בחברה (אני עובד בחברת האם). יש משכורות על כל מרחב הסקאלה, וזה מאד תלוי בכמה החברה מתרשמת ממך.

אבל קצת מוזר לי שסטודנט (או בוגר שזה עתה סיים), עם ניסיון מועט (אם בכלל) מתחיל לברור, זה לא שנת 2000 ואנחנו כבר לא בבועת ההייטק אתה יודע...

מה שכן, התהליך יכול להיות ארוך אבל אם הסיווג קיים אז לא אמור לקחת יותר מ-3 שבועות. לא שווה להמתין?

×
×
  • תוכן חדש...