Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ואז ב YNET תיהיה עוד כתבה, על סטודנטים שרוצים עבודה במקצוע ואף אחד לא לוקח אותם.

 

V6

אישית הייתי מעדיף לדעת את השכר שלי לפני שאני מגיע לראיון ומחכה וסיווגים ושאלונים וכו כי בדיוק בשביל זה אני מגיע לחברה גדולה ולא איזה קיוסק.

אולי יתרתרו אותי 3 שבועות של נסיעות טלפונים וכו, בסוף יגידו לי. 35-40 שקל לשעה...

 

i'm here for the money.

 

לשמחי אני לא סטודנט, ויש לי את האופציה ליהיות בררן. אבל זאת הסיבה למה אני מכוון לחברה גדולה.

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אני לא סטודנט בררן שעבד עד היום במשכורת מינימום ורוצה עכשיו תנאים של מנהל גדול.

יש לי ניסיון מאחורי ויש לי סטנדרט שהוא סביר לתחום(בטוח יש כאלה שמשתכרים יותר) ופשוט חבל לי לבזבז זמן על משרות לא רלוונטיות.

רובכם טוענים פה שאם אתה סטודנט אתה צריך להתכופף ולהגיד תודה ששמו וזלין.:evil:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אני לא סטודנט בררן שעבד עד היום במשכורת מינימום ורוצה עכשיו תנאים של מנהל גדול.

יש לי ניסיון מאחורי ויש לי סטנדרט שהוא סביר לתחום(בטוח יש כאלה שמשתכרים יותר) ופשוט חבל לי לבזבז זמן על משרות לא רלוונטיות.

רובכם טוענים פה שאם אתה סטודנט אתה צריך להתכופף ולהגיד תודה ששמו וזלין.:evil:

 

ניסיון זה אחלה, אבל השאלה אם הוא רלוונטי לתחום שאליו אתה רוהצ להגיע לשם, זאת אומרת האם הניסיון הזה נותן לך את העמדת דרישה.

 

זה שהסטנדרט בתחום הוא X אבל אולי גם הסטנדרט לX הזה הוא ניסיון ב א,ב,ג. אני אפילו לא יודע על איזה תחום מדובר אז אני לא מתייחס למשהו ספציפי.

 

אבל אם הניסיון שלך הוא רק ב ב' או רק ב ג', אז כניראה שאתה לא מי יודע מה בעמדת דרישה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אף אחד לא אומר להתכופף ולקוות לווזלין.

 

אומרים שעדיף להרוויח פחות ( גם ככה אלו משרות של 10 שעות בשבוע וזה כסף קטן בטווח הרחוק)

אבל לעבוד בחברה שבה תתמקצע יותר .

תראה בזה השקעה לעתיד.

 

אני מהנדס עם נסיון של 10 שנים כמעט,

במהלך התואר העדפתי לבחור משרות לפי רמת הארגון והפוטנציאל להתמקצע, גם אם זה אומר 35 ואח"כ 40 ש"ח (כשאנשים הרוויחו 50-70 בחברות ענק שם היו בורג קטן ולא התמקצעו כמו שצריך) , את הזינוק עשיתי לאחר התואר .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...