Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע ישנם רכבים שמגיעים עם גיר AL4 וישנה אפשרות לשליטה ידנית - דוגמת C4

וישנם כאלה שאין בהם אפשרות לשליטה ידנית - דוגמת המגאן שלי.

 

האם ישנה אפשרות להוסיף? כלומר האם אפשר פשוט להוסיף את המפסקים הרלוונטים יחד עם החיווט החסר בצמה של המחשב גיר?

או שנדרש גם עידכון תוכנה? אם כן, מה הסיכוי למצוא תוכנה כזו שמתאימה לרכב?

 

 

תודה מראש למומחים

יום טוב גם לך

פורסם
אני זוכר את התפעול הידני גרוע הרבה יותר מהאוטומטי.

השהייה ארוכה ומרגיזה.

 

לא מאמין שהסיפור שווה את זה.

שמעתי את האמירה הזו מכמה אנשים..

בכל זאת הייתי שמח אם הייתה לי האפשרות

יום טוב גם לך

פורסם

סליחה אם אני כותב שטויות אבל משהו לא ברור לי .

אתה מציין

"

וישנם כאלה שאין בהם אפשרות לשליטה ידנית - דוגמת המגאן שלי."

למיטב ידיעתי ניתן לתפעל ידנית את תיבת ה DPO במגאנים על דורותיהם.

בדור 1 (96-03) יש שליטה ידנית - חשמלית עם מתג על הידית לביטול הילוך 4 והורדה להילוך 3 (D3) . רוצה להוריד ידנית עוד - הזז נא את הידית ממצב D למצב 2 או 1 . תפעול ידני , לא ?

במגאן II יש כמובן שיטת טיפטרוניק לתפעול ידני - הזחת הידית שמאלה והזזתה קדימה - אחורה להעלאת / הורדת הילוך.

מה חסר לך ?

פורסם

בדור 1 (96-03) יש שליטה ידנית - חשמלית עם מתג על הידית לביטול הילוך 4 והורדה להילוך 3 (D3) . רוצה להוריד ידנית עוד - הזז נא את הידית ממצב D למצב 2 או 1 . תפעול ידני , לא ?

לא, תפעול ידני מאפשר להעלות הילוך כשבא לי, זו המטרה העיקרית.

 

במגאן II יש כמובן שיטת טיפטרוניק לתפעול ידני - הזחת הידית שמאלה והזזתה קדימה - אחורה להעלאת / הורדת הילוך.

 

כזה אני רוצה.

יום טוב גם לך

פורסם

אם אתה רוצה במגאן I להעלות הילוך כתוצאה מתפעול ידני (מעבר מ 2 ל - D , ביטול D3) אין קל מזה - תן במקביל להזזה לחיצה בריאה על דוושת המאיץ ומייד ההילוך עולה.

פורסם

מגניב, עכשיו תסביר לי איך אני גורם לתיבה להעלות הילוך מ2 ל3 ב2K סל"ד במקום 2.5K... כשבא לי.

 

אם כל הקומבינות שאתה מציע היו מכסות את כל האפשרויות לא היו ממציאים את הטיפטרוניק.

יום טוב גם לך

פורסם

הבט , אל תתחכם יותר מדי עם המהנדסים הצרפתיים - גרמניים (פיתוח בשיתוף סימנס) - מה יש לך צורך להעביר מ 2 ל- 3 ב- 2,000 סל"ד ? מה זאת אומרת שבא לך ? אם קנית תיבה אוטומטית מסוג זה קבל את המלצות מתכנתי התיבה . נהג ראוי לא מעביר בסל"ד כזה הילוך. נורא בא לך - היית קונה ידני ומעביר גם ב - 1,500 ....

פורסם
הבט , אל תתחכם יותר מדי עם המהנדסים הצרפתיים - גרמניים (פיתוח בשיתוף סימנס) - מה יש לך צורך להעביר מ 2 ל- 3 ב- 2,000 סל"ד ? מה זאת אומרת שבא לך ? אם קנית תיבה אוטומטית מסוג זה קבל את המלצות מתכנתי התיבה . נהג ראוי לא מעביר בסל"ד כזה הילוך. נורא בא לך - היית קונה ידני ומעביר גם ב - 1,500 ....

מה הקשר מתחכם? אם יש דגמים עם אותה תיבה עם טיפטרוניק למה שאני לא אהנה מהאופציה? למה כלכך קשה לך עם זה?

 

ברכב דיזל בתנועה עירונית מתונה אין שום סיבה שלא להעביר לשלישי ב2k סל״ד. מי זה הנהג הראוי הזה ומי מחלק לו מדליות?

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל , אל תפגע - עניתי לך בקורטוב של הומור .

לעניין - לתיבת ה DPO/AL4 יש מספר גרסאות השונות בתוכנה ובחומרה. קשה, אם לא בלתי ניתן , ובטח לא משתלם לעשות פרוייקט כמו שחשבת. בוודאי אם נביא בחשבון את השווי של רנו מגאן dTi ישנה .

פורסם
יגאל , אל תפגע - עניתי לך בקורטוב של הומור .

לעניין - לתיבת ה DPO/AL4 יש מספר גרסאות השונות בתוכנה ובחומרה. קשה, אם לא בלתי ניתן , ובטח לא משתלם לעשות פרוייקט כמו שחשבת. בוודאי אם נביא בחשבון את השווי של רנו מגאן dTi ישנה .

בדיוק בגלל זה אני שואל על המשמעויות של הסבה שכזו.

לא הייתי מודע לכך שיש שינויים בחומרה בין הדגמים.

אם מדובר בהוספה של מפסקים וחיווט זה פרוייקט חמוד שלא יעלה לי יותר מכמה שקלים. אם זה משהו מעבר לזה אז בהחלט לא שווה את ההשקעה

יום טוב גם לך

פורסם

עד כמה שאני זוכר מנהיגה על התיבות האלה, פשוט תן קצת פחות גז והרכב יעלה הילוך.

 

מה גם שהתיבה AL4 לומדת את הנהג, משמע יש לך כמה מצבי תכנות (ספורטיבי-רגוע) והיא לומדת אוטומטית.

לדעתי המהנדסים עשו עבודה מצויינת בתיבה הזאת. (זה משתנה מרכב לרכב)

רק חבל שלא עשו אותה אמינה כמו הנוחות שבה.

פורסם
כידוע ישנם רכבים שמגיעים עם גיר AL4 וישנה אפשרות לשליטה ידנית - דוגמת C4

וישנם כאלה שאין בהם אפשרות לשליטה ידנית - דוגמת המגאן שלי.

 

האם ישנה אפשרות להוסיף? כלומר האם אפשר פשוט להוסיף את המפסקים הרלוונטים יחד עם החיווט החסר בצמה של המחשב גיר?

או שנדרש גם עידכון תוכנה? אם כן, מה הסיכוי למצוא תוכנה כזו שמתאימה לרכב?

 

 

תודה מראש למומחים

איזה שנה המגאן?

×
×
  • תוכן חדש...