Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתי מקבל שקל על כל הסבר שנתתי ללקוח ש"קריסטל" בתחת דלק שווה לזריקת כסף לפח..:brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::brickwall:

האבסורד הוא שזה עוד מתבצע במכון שטיפה עם מכונה.

פורסם (נערך)

אני באופן כמעט קבוע בכניסה לשטיפה, מגיע ''בבהלה''

הכוכב התורן ששואל, נו עושים היום קריסטל לאוטו.

וזה לא משנה מה מצב הרכב, הוא יכול להיות אחרי פלסטלינה,

גלייז ואוטם, והוא עדיין ירצה לעשות קריסטל:-)

אני תמיד אומר להם, עזוב אותי, אני לרכב הזה לא עושה שום דבר,

שמישהו אחר ישקיע. מסתבר שזה עובד, והם מדלגים ישר לרכב הבא.

ומה זה לעזאזל הקריסטל הזה:-)

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

אושרי, יש מצב שזה העובד?

 

ustv-breaking-bad-season-1-pictures-6.jpg

 

(אם כן, יכול להיות שהוא מתכוון לקריסטל מסוג אחר)

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
אושרי, יש מצב שזה העובד?

 

[ATTACH=CONFIG]413754[/ATTACH]

 

(אם כן, יכול להיות שהוא מתכוון לקריסטל מסוג אחר)

עד עכשיו אני מתעניין בפד הזה שהוא מרח איתו חומר על הצמיג... נראה נוח

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

על הדרך , יצא לי להתסכל על פרוספקט של אחד היבואנים לחומרי ניקוי למכונות שטיפה.

השמפו למכונה הוא בחומציות של 11PH. (חומציות זהה לAPC , שמפו איכותי יהיה בסביבות ה5~7)

בפירוט שלו הם כותבים "נותן ברק ומראה של לאחר פוליש" LOL

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...