Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
ייתכן והבעיה היא בסליל הצתה. כדאי לבדוק זאת לעומק כי המנוע לא אמור לגרגר וצריך לעבוד עגול. ייתכן והוא לא עובד על כל 4 הצילינדרים ובהחלט מצריך בדיקה.

 

כיצד ניתן לדעת זאת?

אני יודע שאפשר לפרק את הסליל לבדוק התנגדות, אני לא בטוח שהם עד כדי כך מעמיקים שם בבדיקות זה לא מוסך הכי הכי אבל באין ציפור שיר גם עורב הוא זמיר (איזור ירושלים)

 

אני גם מרגיש שצריכת הדלק גבוהה מאד אם זה אומר משהו

עריכה אחרונה על ידי sagico
פורסם (נערך)

DSC_0371.jpg

לגבי פילטר אויר ניסיתי לפרק את החלק האחורי אבל נראה שצריך לפרק גם את המסגרת שנמצאת בחלק הקדמי יותר אבל זה כבר ברגים מיוחדים (הארבעה בצדדים).

השאלה אם זה באמת מה שנדרש כדי להחליף פילטר אויר ??

עריכה אחרונה על ידי sagico
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכונים:

לאחר שהיו רעידות, סל"ד לא יציב וכ' במצב חמור (בעיות במערכת ההצתה)

החלפתי מצתים וחוטי הצתה (גרמניים)

אז הבעייה נפתרה ב 95%

עכשיו מדי פעם יש נפילה בסל"ד הרגשה שהמנוע לא שקט ולא עובד "עגול" וצריכת דלק גבוהה

אז כנראה שיש עוד משהו שמתחבא...

המוסכניק אמר שיתחבר למחשב ויבדוק יש לו איזה מכשיר קטן זה לא שאני בטריטורייה של מוסך מקצועי אבל זה מה יש בנתיים...

אני מעלה השערה שסליל ההצתה גם לא בסדר.

העניין הוא שאם אני מחליף אותו והבעייה נפתרה - אחלה.

אם לא ספגתי 700-800 ש"ח...

מה אומרים?

×
×
  • תוכן חדש...