Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכב לא קיים טרמוסטט.

האם כדאי להחליף את הברגים לחדשים על הדרך ? והיכן ניתן להשיג ברגים כאלו ? (במוסך מרכזי?)

לפי מה שהבנתי, הטרמוסטט, מסופק במכלול שלם,(כלומר הטרמוסטט, בא עם הבית, כיחידה אחת),

לכן לא אמור להיות בעייה עם ברגים, במקרה שכזה , מראה עינים( צילום במצלמה דיגטלית,

וסריקה בצורת קובץ, היה עוזר מאד להנחות אותך). המתן לאיציק שיכגס וינחה אותך!

תמיד יש מקום לבצע זאת במוסך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האם יש לבצע את העבודה כאשר המנוע קר ? כלומר, לאחר שהאוטו עמד מספר שעות והתקרר? (כל הלילה למשל?)

 

האם יש להקפיד לעבוד עם מפתח מומנט? או שסגירה עם רגש מספיקה? האם יש איזשהו סיכוי שהברגים "יגזרו" לי בעת הפתיחה בעקבות ההתחממות/התקררות שהם עוברים מידי יום ? - ובמידה וכן, יש עצות איך למנוע דבר שכזה ?

 

אגב, הטרמוסטט מגיע עם אטם "קרטון" שכזה וראיתי כי הטרמוסטט הנוכחי מוצמד עם כמות נכבדה של RTV, היש צורך להכין RTV טרם ההתקנה ולהשתמש בו ולא באטם ?

יש צורך בפירוק הטרמוסטט הישן כשהמנוע קר (עדיף).

צריך לנקות את שאריות ה RTV והאטם הישן מהמנוע.

לאחר מכן פשוט לחבר את הטרמוסטט (פלאנג'+טרמוסטט) החדש עם האטם קרטון החדש, אני לא מרחתי כלום, פשוט דאגתי לנקות את השאריות מהאטם הקודם (קצת קשה ומעצבן).

 

הנה תמונה של הטרמוסטט הישן שפירקתי - אונו 70 IES מנוע 1.4

{באונו כשאין טרמוסטט פשוט עוקרים את החלק הפנימי ומחברים של הפלאנג' (פלאנג'= מעבר מים) חזרה}

 

איציק

thermostat.JPG

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש צורך בפירוק הטרמוסטט הישן כשהמנוע קר (עדיף).

צריך לנקות את שאריות ה RTV והאטם הישן מהמנוע.

לאחר מכן פשוט לחבר את הטרמוסטט (פלאנג'+טרמוסטט) החדש עם האטם קרטון החדש, אני לא מרחתי כלום, פשוט דאגתי לנקות את השאריות מהאטם הקודם (קצת קשה ומעצבן).

 

הנה תמונה של הטרמוסטט הישן שפירקתי - אונו 70 IES מנוע 1.4

{באונו כשאין טרמוסטט פשוט עוקרים את החלק הפנימי ומחברים של הפלאנג' (פלאנג'= מעבר מים) חזרה}

 

איציק

אט כך איציק ברכב זה הטרמוסטט, בא כמכלול יחד עם הפלאנג, כך שאין אפשרות לטעות בהרכבתו,

אך יש להיות זהירים בפתיחת הברגים, שמא הם ישברו בזמן הפתיחה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יש צורך בפירוק הטרמוסטט הישן כשהמנוע קר (עדיף).

צריך לנקות את שאריות ה RTV והאטם הישן מהמנוע.

לאחר מכן פשוט לחבר את הטרמוסטט (פלאנג'+טרמוסטט) החדש עם האטם קרטון החדש, אני לא מרחתי כלום, פשוט דאגתי לנקות את השאריות מהאטם הקודם (קצת קשה ומעצבן).

 

הנה תמונה של הטרמוסטט הישן שפירקתי - אונו 70 IES מנוע 1.4

{באונו כשאין טרמוסטט פשוט עוקרים את החלק הפנימי ומחברים של הפלאנג' (פלאנג'= מעבר מים) חזרה}

 

איציק

נאה לי שברכב השתמשו במי ברז או ב"מים מינרליים" ללא אנטיפריז

כאשר פירקתי אצלי את הטרמוסטט לפני חצי שנה כאשר היה מותקן כ 5 שנים לא היו שום סימני אבנית או חלודה

מה שכן היו מעט "פירורי" EG.

 

דרך אגב מומלץ לשים מסביב סיליקון אדום(10-12 ש"ח לשפופרת עמיד עד 300 מעלות בערך)

ע"מ למנוע נזילות וטיפטופים לאורך זמן עם התכווצות והתרחבות המתכות כתוצאה משינויי הטמפרטורה ושחיקת האטם.

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...