Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

**ספק אם* ,סליחה.

 

מדובר במרצדס ויטו שנת 2012.

אין לו מזגן הוא לא נכנס לפעולה מוציא אוויר רגיל , לא מוציא קור בכלל.

הבעיה התחילה שלא היה מזגן . הלכתי למלא גז ,"מילאו" ועדיין לא היה .

לקח לו 30 דקות להתחיל להשפיע , וזה גם לא כשהיה חם אחרת לא מרגישים בכלל כלום זה "מפסיד" לחום.

מסתבר שבצד שליד הנהג יוצא מזגן טוב [ממש יחסית], ולנהג עצמו יוצא רק מאורר.

התחלתי עם קומבינות , סגרתי את המזגן בצד שליד הנהג והוא יצא רק מצד הנהג , ועדיין חלש יותר מבצד השמאלי[באופן קיצוני].

עכשיו זה הגיע למצב שהוא לא מוציא כלום רק אוויר , אין מזגן למען האמת גם אם מפעילים את כפתור ה A/C לא מרגישים הבדל בדוושה.

לא מרגישים כלום שום קור רק אוויר שהוא גם יחסית חם .

החימום עובד פצץ אבל זה גם רכב משא אז לא כזה קשור .

 

לנושא:

אני הולך למקומות הם רוצים לדחוף לי מילוי גז , זה לא גז!

אני לא מתמצא בכלל בכלל בכל מה שקשור למערכות אוורור אבל אני יודע בוודאות שזה לא בעיה של גז.

זה בעיה במזגן עצמו הוא פשוט לא עובד לא יודע . ואם עבד הוא מחלק עוצמה באופן מוזר ומאוד חלש.

מה עושים?

עריכה אחרונה על ידי AllManMustDie

Mercedes Benz Vito V6T 3.2 2015

Chevrolet Silverado 2500HD 2014

 

פורסם

אם יש לך בקרת אקלים דו אזורית תבדוק איזו טמפ' מכוונת בצד של הנהג ואיזה פתח אמור להוציא אוויר.

יכול להיות שבצד של הנהג מוגדרת טמפ' גבוהה יותר אז הוא מפעיל את המזגן רק בצד אחד.

×
×
  • תוכן חדש...