Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יורד עכשיו גשם זלעפות והפאסאט מלאה במים ומצאנו שהסאנרוף לא מצליח להתנקז.

מישהו יודע להיכן יורד הניקוז?

פורסם

מה זאת אומרת ניקוז? הסאנרוף רוף אמור להיות אטום והמים פשוט לא אמורים לחדור את הגומיות/אטמים שיש מסביבו. על איזה ניקוז אתה מדבר?

פורסם

בגולף יש 4 נקודות ניזוק. (מניח שבפאסט מבנה דומה)

בפינות של הסאן רוף - הקדמיות מתנקזות לאזור לחלק האחורי של הגלגלים הקדמיים,

והאחוריים לחלק הקדמי של הגלגלים האחוריים.

 

גם אצלי היה הצפה קטנה וחשש לבעיה בניקוז והוחלט לבטל את הסאן רוף בחורף. (לסגור אותו עם מסקנטייפ שקוף)

עלות פירוק וניקוי משוערת במוסך - כ-2,000 ש"ח.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

אם אפשר פתח את גג השמש, וחפש את פתחי הניקוז ופשוט נקה את המקום והשחל לשם משהו אבל בעדינות כדי לא לקרוע את היצנורית.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • ספונסר פורום
פורסם

בחלון שמש מקורי אין אטימה בין החלון לגג וכמות המים הקטנה שמחלחלת פנימה אמורה להגיע למרזב

ולהתנקז לתחתית הרכב דרך הצינורות שמחוברים למרזב ,יש ארבע כאלו .

הסתימה היא בדרך כלל בפיתמות הגומי שנמצאות בקצה התחתון של הצינורות .

הרעיון הכי גרוע זה לנסות לנקות את הצינורות עיי החדרת חוטר מלמעלה כי זה יגרום לניתוק הצינור

מהמרזב ויחייב פתיחת הריפוד של הגג כדי לחבר אותם .

מצאתי לך כאן תמונות בגוגל שמראות את מיקום הפיתמות שאתה צריך לחפש ולנקות.

https://www.google.com/search?q=passat+b3+sunroof+leak&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_jNwVKPFE4reau-agtgI&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jVv86TH9dN41kM%253A%3BQGA75aThralzzM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.myturbodiesel.com%252Fimages%252Fmisc%252Fdetailing%252Fsunr2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.myturbodiesel.com%252Fwiki%252Fsunroof-drain-clog-repair-recall-on-vw-audi%252F%3B720%3B540

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

טוב הקישור לא יצא בדיוק כמו שרציתי אבל שם אתה יכול לראות את מיקום הפתמות כאשר הקדמיות נמצאות

בין צירי הדלתות הקדמיות ,והאחוריות נמצאות מתחת למגן האחורי .

בשלב הראשון תנקה את הקדמיות כי הם נגישות וזה יכול לפתור לך את כל הבעיה כי בדרך כלל הם אלו שנסתמות .

אבל לא בצורה שנראת בקישור עיי השחלת חוטר ,אני לא ממליץ על כך .

הדרך הנכונה הינה לשפוך מעט מים במרזב למעלה כשהחלון פתוח ולצבוט את פתמות הגומי ובכך למשוך מהם את הלכלוך החוצה .

פתאום אתה תראה את המים ששפכת נופלים מהגג דרך הצינור .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...