Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה ידני או אוטומט? (1.4/1.6)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרכוש סיאט איביזה מודל 2009-2011 וההתלבטות היא בין מנוע 1.4 ידני לבין מנוע 1.6 אוטומטי

הייתי רוצה לדעת יתרונות/חסרונות מה כדאי ומה ממולץ-אשמח לשמוע מאנשים שיש (או שהיה) ברשותם רכב מהסוגים האלו.

פורסם

מממ.. מאמין שיש פה אנשים שמבינים הרבה יותר ממני,

לי אישית היה איביזה 1.4 ידני,אני ממש אהבתי אותה שלי הייתה 2012,

אני אגיד לך את האמת אחרי שנה שהייתי עליה, היא קצת קטנה אז אם אתה בדדניק זה נחמד מאד אבל אם נגיד אתם יותר מ3 במשפחה זה די בעסה..בלי קשר לזה שאני מאמין שאתה יודע 1.4 לא מספיק חזק בשוטף שלו וברוב העליות תצטרך להוריד הילוכים ופשוט לטחון סל"ד אבל אני מאמין שזה ככה בכל רכב בלי מגדש שיתן לך קצת יותר מ 13 קג"ם מומנט...

קיצור לכמה חברים יש את ה1.6 DSG היא עולה בערך אותו הדבר ובסופו של יום בלי לבלבל לך את המח יותר מידי..

היא כן,מרגישה חזקה יותר זה 200 סמ"ק משמעותיים אבל אני עצמי פוחד מהגיר אם אתה לא מתכנן להביא איזה שנה 2011 ומעלה אני מעלה חששות במיוחד כלפי השנתון 09.

אבל שוב אני סתם נתתי לך את דעתי הקטנה סתם כי יצא לי לנהוג על שתיהן, אני צעיר ושוב אני מאמין שאחרים יתנו לך חו"ד הרבה יותר מפורט משלי

פורסם

תודה עמית,

-האמת שגרסת ה-1.4 יותר קורצת,

בגלל ששמעתי שמנוע ה-1.6 נחשב ישן ואומרים שהוא לא כ"כ מומלץ, עובדה גם שעד היום ממשיכים לשווק את מנוע 1.4 לצד ה1.2 אוטומטי

אשמח לשמוע עוד אנשים.

פורסם

קודם כל מנוע ה 1.6 (BTS ) הוא המנוע הותיק והישן שהאמינות שלו כמעט אינה מוטלת בספק, עוד יתרון הוא של 1.6 יש שרשרת טיימינג לעומת ה 1.4 שמגיע עם רצועה שמצריכה החלפה כל זמן מסוים שהעלות שלה היא ממש גבוהה.

 

היה לי 1.4 ועכשיו 1.6, אישית אני נהנה יותר מה 1.6, אפילו צריכת הדלק כמעט זהה.

 

מדובר על ידני.

פורסם (נערך)

-יש עוד אנשים שיכולים להוסיף את חוות דעתם בנושא ?

זה חשוב לי מאוד-פשוט צריך כבר לקבל החלטה בנושא הנ"ל.

האופציות כרגע הן 1.4 ידני או 1.6 אוטומט (ולא 1.6 ידני)

עריכה אחרונה על ידי mysil
פורסם

האוטומט זה DSG שהאמינות שלו מוטלת בספק, ה1.4 מנוע אמין והגיר הידני לא צריך לעשות בעיות,

קח בחשבון שבקטגורייה הזאת של הסופר מיניז יש רכבים חסכוניים יותר, מאובזרים יותר, נוחים יותר וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...