Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , יש לי דייהו נובירה שזקוקה נואשות ל 4 צמיגים חדשים .

הומלץ לי על KUMHO או על אליאנס במחיר קרוב האחד לשני.

המידות הן 185/14

ה KUMHO במחיר של 280 ש"ח לאחד

אנא המליצו לי על חברה מסוימת שתתאים לי לזמן סביר.

תודה

פורסם

מהו התקציב שלך?

לצמיגים יש טווח מחירים רחב!

לא מומלץ לרכוש צמיגים במחיר מאוד נמוך- שמן הסתם גם טיבם הוא כזה.

קומו ב-280 ש"ח לצמיג נראה לי מחיר סביר, והצמיגים שלהם לא רעים, אבל ניתן גם למצוא בזול יותר.

אני ממליץ לך לגשת לסניף אוטודיפו ולבדוק שם- יש להם מבצע מעולה ומשתלם לצמיגי יוקוהומה וקומו.

 

אמיר.

פורסם

שלום

יש לי נסיון טוב בצמיגי אליאנס. בד"כ הם מוחלפים ב 60000 ק"מ בגלל גיל כשהצמיג נראה בסדר גמור ויש עליו מספיק "בשר".

 

לא התנסיתי בצמיגי קומו, אבל למה לא לקנות תוצרת הארץ , גם טובים ( לטווח המחיר הזה) וגם זולים.

 

אם אתה מאיזור המרכז, תפנה ל"צמיג הישיר" בפתח תקוה ליד בילינסון. אמינים וזולים. בכל מקרה יתנו לך מחיר בטלפון.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

הנה ההוכחה , בשבילך יהודה .........שני צמיגים 185/65/14(ועוד אחוריים) של אליאנס

בני שנה על הרכב גמרו ....יבשים, נראים כמו בלון (כיאה לחסכון בחומר) , התפוררות של

גומי בדפנות.......בקיצור מאד לא מומלץ הצמיג הזה (הרכב עבר 20 ק"מ מיום הקניה).

פורסם
שלום , יש לי דייהו נובירה שזקוקה נואשות ל 4 צמיגים חדשים .

הומלץ לי על KUMHO או על אליאנס במחיר קרוב האחד לשני.

המידות הן 185/14

ה KUMHO במחיר של 280 ש"ח לאחד

אנא המליצו לי על חברה מסוימת שתתאים לי לזמן סביר.

תודה

 

280 ש"ח לצמיג ?

כדי לסבר את האוזן :

אצל אנטון ביפו :

250 ש"ח לקלבר במידה 175/65/14

 

אצל צמיג ישיר בפ"ת :

260 ש"ח לדנלופ או גודייר במידה שהזכרת.

280 ש"ח לקונטיננטל במידה שהזכרת.

 

שלושת הצמיגים הללו יותר איכותיים מקומהו , ובטח שמאליאנס...

פורסם

RJ, there are some Kumhos that are better than other, including some that are better than a bunch of Dunlops and Goodyears, it really depends on the models, same goes to every brand - I had Yokohama on the miata that we're terrible, I had Yokohamas on the BMW that were terrible and I now have Goodyears on my GMC that are just awful... brand name doesn't mean much more than good production quality with the better brands, it doesn't say anything about the tire itself

 

.Moti

פורסם

מוטי ,

 

אני מודע לזה שלא תמיד הצמיגים נמדדים אך ורק לפי הסמל המוטבע עליהם.

אם תבדוק למשל את חוות דעתי על מישלין אנרג'י (ותסכים איתי שמישלין נחשבים לטופ , גם בגלל הגודל וגם בגלל ההצלחות בכל סדרות המירוצים) תראה שכתבתי שזה צמיג בינוני , בוודאי ביחס למחירו הגבוה.

 

בטווח המידות וסיווג המהירות (T או H) שהשואל ביקש , וזאת מנסיון על סוגי הצמיגים הבאים :

ברידג'סטון (סדרה B390) , קונטיננטל (ECONOCONTACT) , מישלין (אנרג'י) , אליאנס ,SAVA , KUMHO , DUNLOP, GOODYEAR , קלבר ועוד אולי סוג או שניים - כולם מורכבים על אותו סוג רכב - מלבד המישלין , הצמיגים המוכרים הוכיחו כמעט ללא יוצא מן הכלל עדיפות ברורה על הזולים והפחות מוכרים.

 

יש לקומהו צמיגים לא רעים , כמו גם לטויו , יוקו וכו' - אבל לא בטווח המידות והמחירים הללו.

פורסם
מוטי ,

 

אני מודע לזה שלא תמיד הצמיגים נמדדים אך ורק לפי הסמל המוטבע עליהם.

אם תבדוק למשל את חוות דעתי על מישלין אנרג'י (ותסכים איתי שמישלין נחשבים לטופ , גם בגלל הגודל וגם בגלל ההצלחות בכל סדרות המירוצים) תראה שכתבתי שזה צמיג בינוני , בוודאי ביחס למחירו הגבוה.

 

בטווח המידות וסיווג המהירות (T או H) שהשואל ביקש , וזאת מנסיון על סוגי הצמיגים הבאים :

ברידג'סטון (סדרה B390) , קונטיננטל (ECONOCONTACT) , מישלין (אנרג'י) , אליאנס ,SAVA , KUMHO , DUNLOP, GOODYEAR , קלבר ועוד אולי סוג או שניים - כולם מורכבים על אותו סוג רכב - מלבד המישלין , הצמיגים המוכרים הוכיחו כמעט ללא יוצא מן הכלל עדיפות ברורה על הזולים והפחות מוכרים.

 

יש לקומהו צמיגים לא רעים , כמו גם לטויו , יוקו וכו' - אבל לא בטווח המידות והמחירים הללו.

 

טוב הוא הרי יצטרך לקחת רביעייה ולא יוכל לנסות את כולם , אם אתה אומר שבמידה הנ"ל

יש את הGOODYEAR ב260 , אז שווה לו לבדוק.

פורסם
מוטי ,

 

אני מודע לזה שלא תמיד הצמיגים נמדדים אך ורק לפי הסמל המוטבע עליהם.

אם תבדוק למשל את חוות דעתי על מישלין אנרג'י (ותסכים איתי שמישלין נחשבים לטופ , גם בגלל הגודל וגם בגלל ההצלחות בכל סדרות המירוצים) תראה שכתבתי שזה צמיג בינוני , בוודאי ביחס למחירו הגבוה.

 

בטווח המידות וסיווג המהירות (T או H) שהשואל ביקש , וזאת מנסיון על סוגי הצמיגים הבאים :

ברידג'סטון (סדרה B390) , קונטיננטל (ECONOCONTACT) , מישלין (אנרג'י) , אליאנס ,SAVA , KUMHO , DUNLOP, GOODYEAR , קלבר ועוד אולי סוג או שניים - כולם מורכבים על אותו סוג רכב - מלבד המישלין , הצמיגים המוכרים הוכיחו כמעט ללא יוצא מן הכלל עדיפות ברורה על הזולים והפחות מוכרים.

 

יש לקומהו צמיגים לא רעים , כמו גם לטויו , יוקו וכו' - אבל לא בטווח המידות והמחירים הללו.

RJ, I know much more about high performance tires than about economy oriented tires, I also don't know exactly what the original poster looking for in his tires... if it's just for driving to work and back and stuff like that, almost anything with good production quality with be more than enough, so sticking to the larger brand and whatever you recommend will be just fine obviously

 

Regarding Michelin being the top of the line tires around...

:???: .. they are good, but I can assure you that making good race tires doesn't mean anything about the street tires they make necessarily, same goes to Kumho, which seems to me like a lot of you guys tend to think of as a brand that doesn't necessarily goes hand in hand with quality, well, just for you to know, In the last autocross national championship in the US, 40% of the winning cars in the many classes were equipped with Kumho tires... they aren't exactly what you think of them

 

.Moti

פורסם

אז זהו , שלהערכתי הצנועה , דייהו נובירה לא תשמש למיאוצי רחוב.

 

את המלצתי נתתי בהסתמך על הצמיגים האקונו'/DAILY USE שאני מכיר ,לצערי -בצורה די מקיפה במידה הזו.

 

חוץ מבמקרי פדיחה קשים למדי - אני משתדל לסתום את הפה בדברים שבהם אני לא מבין (קורה לי גם לגבי אחרים , לא רק לגביי :roll::wink: ).

פורסם

אם כבר הזכרת SAVA - עד כמה הם גרועים? המיץ של הזבל או שהם סבירים? (לשימוש רגיל)

זה מה ששמו לי בליסינג...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אם כבר הזכרת SAVA - עד כמה הם גרועים? המיץ של הזבל או שהם סבירים? (לשימוש רגיל)

זה מה ששמו לי בליסינג...

הלכו לי שלושה סטים בקצת יותר מחצי שנה...

אמנם שימוש לא בדיוק נורמלי , אבל לטעמי הם זוועה.

חפש הודעות שלי בנושא.

פורסם

מצטרף לת'רד עם שאלה אישית:

 

לאבא שלי יש וולוו 960 3 ליטר, לרכב כרגע יש צמיגים מכל מיני חברות עם חתך 205/55/16.

הוא מעוניין להחליף 4 צמיגים רק שהציעו לו צמיגים מחברה לא כ"כ מוכרת (לי לפחות), הצמיגים

הינם מחברה שנקראת "אוטסו" או משהו דומה לזה ואמורים להיות תוצרת יפן ב-2000 ש"ח לכל

הרביעייה.

 

השאלה שלי היא האם מישהו מכיר ויכול לתת חוות דעת על החברה הנ"ל ואם לא, מהן המלצותיכם?

 

תודה,

איציק.

פורסם

שלום

gtrs כתב: "הנה ההוכחה , בשבילך יהודה .........שני צמיגים 185/65/14(ועוד אחוריים) של אליאנס בני שנה על הרכב גמרו ....יבשים, נראים כמו בלון (כיאה לחסכון בחומר) , התפוררות של גומי בדפנות.......בקיצור מאד לא מומלץ הצמיג הזה (הרכב עבר 20 ק"מ מיום הקניה)."

 

מצטער לשמוע. אצלי הם נראים טוב גם אחרי שנים, וכפי שכתבתי גם כאשר הם מוחלפים (מסיבת גיל).

 

radarjedi כתב: "בטווח המידות וסיווג המהירות (T או H) שהשואל ביקש , וזאת מנסיון על סוגי הצמיגים הבאים :

ברידג'סטון (סדרה B390) , קונטיננטל (ECONOCONTACT) , מישלין (אנרג'י) , אליאנס ,SAVA , KUMHO , DUNLOP, GOODYEAR , קלבר ועוד אולי סוג או שניים - כולם מורכבים על אותו סוג רכב - מלבד המישלין , הצמיגים המוכרים הוכיחו כמעט ללא יוצא מן הכלל עדיפות ברורה על הזולים והפחות מוכרים."

 

מקריאה במגזין הצרכנות האמריקאי consumers report מתברר שבבדיקה השואתית אין קשר בין צמיג טוב ובין היצרן. (כפי שכתב מוטי). לכן ההמלצות שלהם מתיחסות לדגם צמיג מסוים ולא ליצרן איזשהו. לרוב הם גם בודקים את סדרת צמיגי העילית ולא הצמיגים הפשוטים של יצרני הצמיגים הידועים. לכן בסופו של דבר לא ברור מי יותר טוב מהצמיגים הפשוטים ( שאותם אנו קונים). למרות זאת אני מניח שצמיגי אליאנס נחותים במקצת מהצמיגים הפשוטים של היצרנים המפורסמים. האם עדין שווה לרכוש אליאנס?

 

לדעתי כן, גם בגלל המחיר וגם בגלל שהנסיון הטוב שלי בצמיגי bridgestone , לא יותר טוב מאליאנס.

 

מה דעתך?

 

יהודה

 

נ.ב. אולי לא הכי חשוב אבל כדאי גם לחשוב על הנושא של תוצרת הארץ.

×
×
  • תוכן חדש...