Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ביום ראשון יש לאבי יום הולדת 50. רוצים לחגוג לו במסעדת בשרים טובה. משום שבאותו יום נהיה באזור חיפה [אפשר גם מעט צפונה או הרבה דרומה, כי בסוף גם ככה חוזרים למרכז]. נשמח לקבל המלצה למסעדה טובה ושקטה [בלי אווירה של מזללה או שיפודיה]. מדובר ב-4 נפשות כשהתקציב לסועד עומד על בערך 200 שקלים. כמובן שאפשר להתגמש בשביל מקום שווה. הדגש פשוט: בשר טעים, בירה טובה ו-קוקטייל או יין מעניינים. סה טו.

 

נ.ב. - אם ישנו מקום כזה כשר, זה בונוס מבורך. משום שאני בספק, אשמח להמלצה לכל מקום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דוניה רוסו בעין הוד.

אחלה מסעדה, בשר מעולה. וגם תפרנסו חבר פורום ותיק (לא אותי, כן?), זה אף פעם לא מזיק :)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
דוניה רוסו בעין הוד.

אחלה מסעדה, בשר מעולה. וגם תפרנסו חבר פורום ותיק (לא אותי, כן?), זה אף פעם לא מזיק :)

 

 

מצטרף להמלצה, מסעדה פשוט מעולה. תגיע פעם אחת ורק תמשיך לחפש אירועים נוספים בתור תירוץ לעוד ביקור...:wink:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

יש את ארנולד'ס ברמת ישי (לא רחוק מחיפה).

מסעדה כשרה. היינו שם עם זוג חברים לפני חודש וממש אהבנו.

משלמים 185 ש"ח לאדם ומקבלים -

מנות ראשונות (קבבונים, קרפצ'יו, חציל בטחינה, סלט ירקות קצוץ, קרם חציל ועוד) - Refill חופשי, כמה שתרצו.

מנה עיקרית (סטייק סינטה - ממש טעים, לא דק וכמו גומי, אנטריקוט, פרגיות ואסאדו - הוא לא כיכב שם)

קינוח ושתייה קרה.

 

הבשר היה ממש טעים (בעיקר האנטריקוט והסינטה), והראשונות מעולות.

אני יכול להגיד שהם ממש לא התקמצנו, אפילו כשביקשתי רק לי עוד סינטה, הביאו 2.

 

נחזור לשם בקרוב.

 

http://www.uriarnold.co.il/he/home/

 

ניב

לא חותם

פורסם

מצטרף להמלצה על דונה (דוניה?) רוסה. בשר ברמה גבוהה מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דוניה רוסה ללא שום צל של ספק!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
יש את ארנולד'ס ברמת ישי (לא רחוק מחיפה).

מסעדה כשרה. היינו שם עם זוג חברים לפני חודש וממש אהבנו.

משלמים 185 ש"ח לאדם ומקבלים -

מנות ראשונות (קבבונים, קרפצ'יו, חציל בטחינה, סלט ירקות קצוץ, קרם חציל ועוד) - Refill חופשי, כמה שתרצו.

מנה עיקרית (סטייק סינטה - ממש טעים, לא דק וכמו גומי, אנטריקוט, פרגיות ואסאדו - הוא לא כיכב שם)

קינוח ושתייה קרה.

 

הבשר היה ממש טעים (בעיקר האנטריקוט והסינטה), והראשונות מעולות.

אני יכול להגיד שהם ממש לא התקמצנו, אפילו כשביקשתי רק לי עוד סינטה, הביאו 2.

 

נחזור לשם בקרוב.

 

http://www.uriarnold.co.il/he/home/

 

ניב

 

מצטרף להמלצה. מקום מעולה לערב משפחתי נעים וטעים.

כשיצאתי משם לא הצלחתי לעבור בדלת מרוב אוכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זוג המסעדות שהוזכרו כאן, גם דוניה רוסה וגם ארנולד'ס מדהימות. הייתי בארנולד'ס המקורי בנתיב השיירה - היה מדהים! אך אם אני לא טועה, הקטע של השלם 185 ש"ח ואכול כפי יכולתך הוא רק לקבוצות של 5 אנשים ומעלה - תבדוק את זה. ברמת ישי לא הייתי, אבל אם חברי הפורום אומרים שגם מעולה - לא מפתיע אותי.

בכל מקרה, עכשיו אתה רק צריך להחליט באיזה צד של הכרמל בא לך לאכול - כי שניהן מדהימות.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנתיב השיירה הייתי עם המשפחה וחברים כמה פעמים ופחדנו שהסניף החדש יהיה ירידה ברמה, אבל לשמחתנו טעינו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

Y Y Y, אם שם הוא עף, החיים שלך יפים יפים, כי יש לך עוד המון דברים יותר משמעותיים להעיף הרבה יותר רחוק, במקומות אחרים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחראי ראשי יקר על מה אתה מדבר?

מה אתה עוד מצפה שאני אעיף ולאן?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

גמני אשמח להסבר מקיף מבמבי (עפר) :p

 

ושאלה לשרשור - האם דוניה רוסה המדוברת,כשרה?

 

עריכה - הסתכלתי באתר וראיתי שלא,נוותר.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...