Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו - סיפור קניית רכב לא תקין מהטרייד-אין [כותרת נערכה]


iliya1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברצוני לספר לך על "החוויה המרגשת" שלי ושל בת זוגתי בקניית רכב, מחברת "קרסו" במרכז הירידים.

בבואנו למתחם המכירות הזמני של חברת קרסו "בעיר העודפים" בין התאריכים 23.08.14-30.08.14 | אוגוסט | גני התערוכה תל-אביב, קיבל את פנינו בברכה סוכן מכירות מטעם חברת קרסו, בעל החיוך הכובש, המליץ לנו על רכב מסוג מזדה 2 דינאמיק שנת 2009. בהצגתו את הרכב טען הסוכן, כי הרכב נקי מכל רבב - ללא כל עבר של תאונות, במצב מכני מעולה למעט בעיה אחת שולית – "כיוון פרונט". לאחר השיקולים שערכנו, לאור ההסתמכות שלנו על דבריו של הסוכן, החלטנו כי אנחנו מסכימים לקחת על עצמנו את עלות התיקון של כיוון הפרונט (250ש"ח) כי אחרי הכל הרכב במצב מצויין ותקין לחלוטין למעט הבעיה הזו. כמו כן ווידאתי שוב מול הסוכן- " האם זו הבעיה היחידה ?"הסוכן אמר שכן ואף אמר כי הצטייד בבדיקה שהרכב עבר במוסך "דינה מומטר- ירושלים" אשר מחזקת את דבריו. שיכורים מהסיפור ובאמונה שלמה קנינו את הרכב.

בעת הקניה, ביקשתי את החוברת אחריות של קרסו כפי שהובהר לי שמגיע לי משיחתי עם סוכן המכירות, וכמובן ביקשתי לראות את הבדיקה עצמה שהרכב עבר. בתגובה, הובטח כי כאשר נגיע יום למחרת לאסוף את הרכב הכל יהיה מוכן. הגיע העת לאסוף את הרכב, הבנו שאין בידו את מחברת הטיפולים של הרכב, כפי שהובטח, ואת התעודת אחריות הנפיקו לנו בתמונת "וואצאפ", מאחר ונאמר לנו ע"י נתנאל כי אין בידו את התעודה כי זה יריד ואין פה חותמת , וכי הוא דאג שיחתמו לי עליה ויצלמו לי אותה ממשרד ועל כן זה הגיע בתמונה. (את החוברת טיפולים קיבלנו בפקס לאחר מספר ימים ובקשות ).

כמו כן, ברצוני להעיר כי את הרכב קנינו על סך 93,535 קילומטר, מה שהתברר לאחר מכן, כי לבדיקה של המוסך הוא הגיע ב-90,441 אלף קילומטר, מה שרק נשאר לנו זה לתהות היכן בדיוק 3,000 קילומטר נעלמו בין הבדיקה של המוסך (אשר לכאורה הרכב היה תקין בעת כניסתו לבדיקה) ועד לרגע קנייתנו.

מיום הקנייה ויציאתנו הראשונה לכביש עם הרכב החדש, חווינו רעידות מוזרות בהגה, שחרור במראה הימנית. באותו הרגע חזרתי ליריד , בכדי לברר לעניין המראה. (הנושא של הרעידות הוסבר ע"י כיוון הפרונט לכאורה שעלינו עוד לבצע) הנושא של המראה טופל (לאחר המתנה של שבוע , וכמו כן טלפונים בלתי פוסקים למאיה נציגת שרות הלקוחות של קרסו) נוסף על כך שוחחנו עם מאיה לאחר מיצוע המשימה המוטלת עלינו –כיוון פרונט–והתראנו כי הבעיה טרם נפתרה כפי שהובטח. באמת ובתמים האמנו בהסתמך על המצג של סוכן המכירות כי כל הבעיה נובעת מאי כיוון פרונט. מאז ועד כתיבת שורות אלה, נעשה כיוון פרונט, שלוש פעמים איזון גלגלים, החלפת שני צמיגים וארבעה ג'נטים - אשר נטען במוסך, כי הבעיה נובעת מכך שהגלגלים לא תקינים ( אותם הגלגלים שקיבלנו עם הרכב) כאשר נתגלה כי הצמיגים אכן לא תקינים ולא עומדים בשום תקן שמאושר ע"י משרד התחבורה ואף בעלי סדקים ופגומים, הוחלפו אלו בחדשים תוך כדי תקווה שזה אכן מקור הבעיה (כמובן על חשבוננו-950 ש"ח), ואף יתרה מזאת הוחלפו גם הג'נטים על ידינו ועל חשבוננו, כי גם הגנט המקורי היה פגום ועקום. (1400 ש"ח ).

כמו כן, נעשו שני ביקורים נוספים במוסך בראשון-לציון, לאחר החלפת הגלגלים וזאת באמצעות שרות קרסו. ומשם התגוללו בפנינו רשימה של בעיות: התגלה כי מוט הגה והמתלים שבורים וכי יש להחליפם. לאחר יום שלם של המתנה לאישור מגב' מאיה, משרות הלקוחות, קיבלנו אישור להחליפם. אלא, הפעם באופן מדהים גם זה לא פתר את הבעיה. לאחר מס' רב של מאמצנו להסביר למאיה, כי הבעיה לא נפתרה, הופננו שוב למוסך.

בביקורנו השני, נמסר לנו כי יש להשאיר את הרכב למספר ימים בכדי לאתר את הבעיה.

בד בבד שמרנו על קשר רציף עם המוסך, בכדי שנוכל לדעת ולבדוק את קצב ההתקדמות. הרכב שהה מספר ימים במוסך אשר בסופם נמסר לנו, כי הוחלפו ציריות בגלל שהיו פגומות, וכן נעשו מספר רב של נסיעות מבחן בכדי לאתר את הבעיה.. (שטרם נפתרה).

כעבור שלושה ימים קיבלתי שיחת טלפון ממנהל המוסך. לפיה, יש לסור ולקחת את הרכב, זאת מאחר ואין הסכמה מטעם שרות הלקוחות של חברת קרסו להמשך טיפול ברכב, ושכל הטיפול ברכב, עד כה, על חשבוננו. עייפים וכועסים מהטרטור וההמתנה לשווא, גילינו פעם נוספת שאותה הבעיה שלשמה הכנסנו את הרכב למוסך עודנה קיימת( שחרור ורטט בהגה) . אנו נותרנו המומים מתשובתו של המוסך, ושרות הלקוחות מאחר והבעיה עדיין קיימת. לאחר ששוחחנו איתם הוחלט כי לא יחייבו אותנו על כל הנעשה בשלושת הימים למעט הדלק אשר נאמר לנו כי יצא מכיסו הפרטי של מנהל המוסך.

פנינו למאיה בבקשה להעביר את המקרה למנהל קשרי הלקוחות, טרם נתקבלה תשובה (עברו כבר שבועים) .

מיותר לציין את הטלטלה שאנו חווים, שהחלה מההתרגשות בקניית הרכב החדש מחברת קרסו, וההתדרדרותה המהירה לעוגמת נפש שנובעת מריצה בין מוסכים וקבלת אישורים כאלו ואחרים, המתנה, ימי עבודה, נסיעות והמון עצבים כמו סכומים לא מבוטלים, אך כל זאת היינו סופגים אילו הבעיה הייתה מגיעה לפיתרונה.

לאור כל האמור לעיל, פנינו פעמיים לבקשת ביטול עסקה, פעם אחת דרך מאיה ופעם נוספת בקשה מהמזכירה האישית של מר אריה לייב וטרם נתקבלה כל התייחסות שהיא .

בברכה,

לקוחות מאוד מאוכזבים,

וקריסטינה. איליה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סליחה? יש פה הטעיה מוחלטת. בשביל זה יש עורכי דין!

כל כך מרגיז, ועוד מיבואן רשמי. עאלק. את הבעיה הם גילו? תיכף יסתבר שהרכב פשוט מורכב משני רכבים שונים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניה בלי נסיעה ובלי בדיקה, באמת לוקה בנאיביות קיצונית. יחד עם זאת מטרייד אין של חברה מכובדת ניתן לצפות להתנהלות יותר הגונה וישרה מאשר סוחר רכב עזתי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרתיח

יש לך אישור כלשהו מקרסו שהבעייה היחידה ברכב היא איזון הגלגלים?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני רואה את זה - שתי אפשרויות

 

להכניס את הרכב למוסך מורשה מאזדה - לבקש "לדגם" את הרכב או להביא שמאי מטעמם שיכריז עליו כפסול לנסיעה על כביש.

 

ואז לא משנה מה התוצאה מאחת משתי האפשרויות מעלה - לתבוע את קרסו מיידית ולדרוש או החזר הוצאות על החזרת הרכב למצב שמיש או לביטול עסקה מלא כולל החזר כספי מלא (ושלא ינסו לשכנע אתכם להסכם שתיקה והפסקת קשר בין הצדדים - אלא אם כן כמובן זה נוח עלכים).

 

בלי כעס, בלי תגובות רגשיות - פשוט לגשת לפתרון הבעיה כך או כך.

 

 

השאלה הכי חשובה כאן היא - יש לכם דף בדיקה מדינמומטר - האם צויין כלשהוא מהפגמים במערכות ההיגוי והמתלים של הרכב? הנזק הרכב שהיה בצמיגים ובגלגלים?

 

האם יש מידע מה עבר על הרכב ב3 אלף קילומטר החסרים בתיעוד? - אני לא בטוח אם זה בכלל חוקי למסור רכב עם בדיקה שלא תואמת את הקילומטרז' הנוכחי שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעה ראשונה, מכפיש את קרסו, לא לקחת את הרכב לבדיקה, לקחת את כל העלויות של התיקונים על חשבונך.

לא יודע, משהו לא מסתדר לי פה.

 

ולי דווקא יש ניסיון טוב עם קרסו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דור - גם לי יש שני נסיונות טובים מאוד עם קרסו - ללא רבב.

 

אבל זה גם היה בגלל שאני הייתי פדנט וקוץ לא נורמלי בישבן כשעשיתי את עסקאות הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסבר לאן נעלמו 3000 קמ בין הבדיקה למכירה של האוטו הוא די פשוט, את הבדיקה עשו כאשר הלקוח הגיע לפתוח הזמנה על אחד מרכבי קרסו החדשים ואת האוטו הוא מסר "מפתח תמורת מפתח".

מה שמרתיח בסיפור הזה הוא שברור שקרסו לא קיבלו את הרכב לטרייד לפי הבדיקה המושלמת שהוצגה לפות"ש, גם לא נשמע הגיוני שרכב בן 5 עם 90k ק"מ יצא מושלם בבדיקה בלי אף כסת"ח.

בפורום כבר היה שרשור על התנהלות דומה של קרסו טרייד אין ולקוח שזכה במשפט נגדם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת.. לקנות רכב בלי בדיקה? בלי נסיעת מבחן? אז זה מה שקורה.

לא שקרסו יצאו פה ממש בסדר, אולי הם הסתירו ליקויים וכו׳ אבל האחריות לבדוק את הרכב היא שלכם בלבד, וזה לא משנה בכלל מי מוכר לכם, בין אם זה מגרש ״מכובד״ או אדם פרטי או אפילו אלוהים בעצמו. כשקונים רכב בודקים אותו, אחרת קורה כזה שיט.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיעו הזמן להפסיק לאפשר לכל מיני מגרשים להתחמק מעונש מפני שהלקוח הסתפק בבדיקה שהוצגה לו ע״י מישהו שנתפס בעיניו כאמין (קרסו ודינמומטר). יש מקום לתהות האם אותו המכון עשה יד-אחת עם קרסו ומנפיק טפסי בדיקה מקלים בתמורה לנפח פעילות מקרסו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיעו הזמן להפסיק לאפשר לכל מיני מגרשים להתחמק מעונש מפני שהלקוח הסתפק בבדיקה שהוצגה לו ע״י מישהו שנתפס בעיניו כאמין (קרסו ודינמומטר). יש מקום לתהות האם אותו המכון עשה יד-אחת עם קרסו ומנפיק טפסי בדיקה מקלים בתמורה לנפח פעילות מקרסו.

 

בהחלט הגיע הזמן שמשרד התחבורה יכנס לעובי הקורה בנושא זה. בכל פעם שמישהו כאן בפורום מציג בדיקה של מכון מטעם המוכר ומטעם הקונה ניתן למצוא ההבדלים משמעותיים מידי בכדי להיכנס לקטגוריה של "הבדלים בניסוח" או "פרשנות מקצועית".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעה ראשונה, מכפיש את קרסו, לא לקחת את הרכב לבדיקה, לקחת את כל העלויות של התיקונים על חשבונך.

לא יודע, משהו לא מסתדר לי פה.

 

ולי דווקא יש ניסיון טוב עם קרסו.

אני חושב דווקא, שאדם שנכווה, מייד יחפש לו סימוכין ברשת. ומכוון שמצא את הפורום, חשב שטוב יהיה להרשם ולרשום את דעתו.

אז לא תמיד חייב בעל הודעה ראשונה להיות ה"מכפיש הלאומי". זו טענה שחוקה שאבד עליה הקלח.

 

מעבר לתמימות התהומית של הקונה בסיפור שלפנינו, יש כאן ניצול ציני של קרסו את הרוכש, ממש "עד העצם".

לדעתי - יש לפנות לעו"ד בנסיבות הקיימות - ויפה שעה אחת קודם.

זה מזכיר את מדרשי הרכב מהסוג שאנחנו הכי אוהבים לשנוא ואת שרות הלקוחות של כמה חברות (לאו דווקא מעולם הרכב) שגם איננו אוהבים (לשון המעטה).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...