Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה לHebits


MX-5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יותר מידי הזמנות ל HD SPACE (רק תוכן ב HD)

אבקש רק תמונה כלשהי מטראקר אחר עם רטיו טוב (ולא hit & run)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

צהריים טובים,

מישהו יודע למה אין לי העלאה בhebits?

הורדתי כמה וכמה טורנטים של דברים נפוצים אבל בעצם יש לי רק הורדה

אני משתמש בbitcomet

האם צריך להגדיר משהו איפשהו?

תודה

פורסם

בהביטס אפשר להשאיר את הטורנט פתוח ל 72 שעות גם אם אין העלאה, ההעלאה היא בהתאם לדרישה ולכן לא תמיד צריך שתעלה, תשאיר פתוח ל 72 שעות וזה מספיקצ

Miata ND2

 

פורסם
בהביטס אפשר להשאיר את הטורנט פתוח ל 72 שעות גם אם אין העלאה, ההעלאה היא בהתאם לדרישה ולכן לא תמיד צריך שתעלה, תשאיר פתוח ל 72 שעות וזה מספיקצ

אני לא חושב שזו הכוונה,

אם מדובר בכללי-צריך שיהיה לך יחס של מעל 0.8,

אבל כשמדובר על טורנט ספציפי אתה צריך להשאיר אותו או 72 שעות או עד יחס 1:1.

 

לדוגמא:

אם יש לי יחס 7,אבל אתמול הורדתי סרט שאף אחד לא רוצה להוריד אז אחרי 72 שעות מותר לי למחוק אותו.

אבל,אם יש לי יחס 0.5,והורדתי סרט שאף אחד לא רוצה להוריד אז אני צריך לחכות ו"לאסוף" עד שיעלה לי היחס למעל 0.8 .

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

נרשמתי להביטס דרך הזמנה שקיבלתי למייל שלי (יאהו).משום מה,ההרשמה לא "תופסת" וכמובן שאני לא נחשב חבר.

 

הייתכן שהבעיה נעוצה במייל שלי שהוא מ ?YAHOO

 

ליאור

פורסם
נרשמתי להביטס דרך הזמנה שקיבלתי למייל שלי (יאהו).משום מה,ההרשמה לא "תופסת" וכמובן שאני לא נחשב חבר.

 

הייתכן שהבעיה נעוצה במייל שלי שהוא מ ?YAHOO

 

ליאור

 

בהרשמה לאתר שלהם הם מציינים במודגש שאפשר להירשם רק עם מייל של Gmail,לא יודע מה הסיבה לזה...

הקטע הוא שבטח אי אפשר להעביר עכשיו את ההזמנה מהמייל יאהו שלך למייל gmail שתפתח,אולי תנסה ליצור קשר עם ההנהלה.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

×
×
  • תוכן חדש...