Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מעוניין לרכוש רכב בסכום שנע סביב 70-75 אלף ש"ח.

הרצון שלי זה להביא רכב שקודם כל יהיה אמין, ושבנוסף ישלב עד כמה שניתן בין צריכת דלק טובה/סבירה- לנוחות נסיעה וביצועים טובים.

 

עד לא מזמן חשבתי שהסקודה אוקטביה הוא הרכב המתאים ביותר עבורי (ואני עדיין מאוד אוהב את הרכב ואת סגנון הנסיעה בו) וגם בדקתי כמה רכבים כאלה עם מנועי 1.8 TSI, אך לאחר שבדקתי בפורום והתעמקתי יותר לגביי הרכב הזה הבנתי שיש לו המון בעיות עם הגיר ושלקנות רכב כזה שתקופת האחריות של הגיר מסתיימת זה לא מומלץ. וכמו שכבר הזכרתי מקודם האמינות היא משהו חשוב מבחינתי, אני לא רוצה לקנות רכב בסכום כזה ואחרי חצי שנה לשלם עוד 10 אלף או יותר בגלל בעיות בגיר.

 

רציתי להתייעץ איתכם לגביי רכבים מסויימים שחשבתי שיכולים להתאים ולשמוע חוות דעת שלכם לגביהם:

 

1. טויוטה אוונסיס 2009-2010

2. הונדה סיוויק 2010

3. טויוטה קורולה 2010-2011

 

כרגע אני חושב שעל הנייר האוונסיס הכי מתאימה עבורי כי השאר, בעיקר הקורולה, מאוד עייפות. אני אשמח לחוות דעת שלכם בנושא.

קודם כל לשמוע קצת יותר חוות דעת על האוונסיס ובכלל על הרכבים הנוספים בעיקר בנושאים של אמינות, צריכת דלק, ביצועים ונוחות.

 

ובנוסף אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רכבים נוספים שלדעתכם יכולים להתאים לדרישות שלי!

 

תודה לעוזרים!

פורסם

ואגב, אם יש מישהו עם סקודה אוקטביה שמעוניין להגיב אני אשמח לשמוע דעות נוספות לגביי הרכב הזה.

פורסם

הקורולה והאוונסיס דיי משעממות.

הקורולה לא מאובזרת במיוחד לעומת המתחרות בסכומים דומים והיא מעוררת פיהוק.

האוונסיס יותר טובה אך מצויידת בגיר אוטומטי רציף שתחת עומס מעלה את הסל"ד מבלי להעביר הילוכים (בגלל שהוא גיר רציף) ולכן לא מתאים לכל אחד.

 

הסיויק אפשרות לא רעה בכלל, לדעתי דגם ההאצ'בק יותר מעניין מהסדאן ומציע עיצוב מעניין, תא נוסעים מרווח וגם תא מטען מספק.

 

אם אתה נוסע יותר בינעירוני אני ממליץ גם לבדוק את המאזדה 3 ספיריט, מחוץ לעיר צריכת הדלק לא רעה בכלל ואתה מקבל רכב מאובזר, נוח ועם התנהגות כביש וביצועים טובים.

פורסם

סובארו B4 תתן אמינות ונוחות, וזריזות מסויימת. צריכת דלק לא משהו. בדגם החדש למיטב זכרוני גם יש גיר רציף אז לשים לב

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

קודם כל תודה על ההצעות אבל, לגביי הסוניק אני לא אוהב את הרכב הזה נראה קטן ודי מכוער. בכלל מניסיון עם הרכבים עם המנועים הקטנים של שברולט אני בכלל לא מתלהב מהם.

לגביי המאזדה 3 רכב באמת מעוצב ונחמד אבל גם כן לא שיא הנוחות ובטח לא חסכוני.

אותו הדבר לגביי הB4 מניסיון אני יודע שהרכב הזה שותה המון דלק.

 

ושוב אני חוזר לאוונסיס, אני חייב לציין שמאז שפתחתי את הדיון יצא לי כבר לנסוע על אחת. באמת רכב לא מלהיב מבחינת עיצוב ואיבזור. די סטנדרטי לא משהו מיוחד, לא משהו שגורם לך באמת להגיד וואו. אבל לגביי כל השאר התרשמתי די לטובה. נוחות הנסיעה די טובה, כיסאות מקדימה ומאחורה מאוד נוחים. הרכב מאוד מרווח ונוח גם לישיבה מאחור. נסיעה מאוד שקטה אומנם ההאצה של האוטו לא בשמיים, אבל משייט יפה מאוד ובשקט. צריכת הדלק (על פי בעל הרכב שהוא בן דוד שלי) היא די טובה, לטענתו 1:13 משולב בנסיעה רגועה. ובסופו של דבר המרכיב החשוב ביותר האמינות של טויוטה.

אז אפשר להגיד שבאמת הרכב עונה על כל הדרישות שלי: אמינות, צריכת דלק סבירה ונוחות נסיעה. שוב זה לא הרכב הכי מאוזר ובטח שלא מפואר במחירים האלה אבל אני חושב שאין רכב מושלם שעונה על כל הדרישות.

 

ובכל זאת אני רואה שעדיין אף אחד פה לא ממש מתלהב מהרכב או ממליץ עליו. האם זה רק בגלל העיצוב המשעמם? או שיש עוד משהו שאני לא שמתי לב אליו וכדאי לי לקחת בחשבון?

עריכה אחרונה על ידי tal13m
פורסם

על הנייר היא באמת עונה לדרישות אבל כמו שכבר כתבתי את חובבי הרכב היא משעממת.

אם הנאה מנהיגה או עיצוב מסוגנן לא נכללים בדרישות שלך (והם לא) אז האוונסיס באמת תעשה עבודה טובה.

פורסם

חס וחלילה לא כולם שונאי טויוטה. אכן האוונסיס מאוד נוחה וחלק מהדגמים הגיעו עם 9 כריות אוויר (לא בטוח אם בדגם הקודם או הקיים), לטעמי -ובבקשה אל תירו בי, האוונסיס מ 2009 מכונית יפה ובעלת עיצוב סולידי שמאוד אהבתי.

גילוי נאות - לאשתי יש אוונסיס 2002 כבר יותר מ 5 שנים, אמנם בין זה לבין 2009 יש שמיים וארץ, אך באופן כללי שתיהן מאוד מרווחות ונוחות.

אם זה מה שבחרת- לך על זה בכיף, אחלה אוטו

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
על הנייר היא באמת עונה לדרישות אבל כמו שכבר כתבתי את חובבי הרכב היא משעממת.

אם הנאה מנהיגה או עיצוב מסוגנן לא נכללים בדרישות שלך (והם לא) אז האוונסיס באמת תעשה עבודה טובה.

 

כן חשוב לי שהרכב יהיה גם מהנה לנהיגה, ולכן כמו שכבר ציינתי הייתי אמור לרכוש סקודה אוקטביה 1.8 TSI שבהחלט עונה על כל הדרישות שלי + עיניין ההנאה מנהיגה. אבל אחרי שקראתי הרבה והתייעצתי עם אנשים החלטתי לרדת מהרכב הזה כי זה קצת סיכון לאור הבעיות של הרכב עם הגיר לקנות רכב כזה ללא אחריות. לכן האופציה של האוונסיס היא כרגע אופציה טובה יותר עבורי. אגב אני נסעתי על הרכב לא מדובר ברכב עייף שלא סוחב זה עדיין רכב חזק, שקט עם נסיעה נוחה. אומנם יכולת ההאצה שלו לא בשמיים אבל זה עדיין לא מאזדה 3 או הקורולה שהם באמת עייפות ונותנים ביצועים בינוניים.

פורסם

אל תשכח שבסביבות אמצע 2012 במשך כשנה שיווקו את האוקטביה 1.8 עם גיר טיפטרוניק 6 הילוכים ( גם את הסופרב)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

האוקטביה והסופרב האוטומטיות קצת רחוקות מהתקציב שלו.

לגבי חווית הנהיגה, אוקטביה היא לא בדיוק מהנה לנהיגה, המנוע החזק מניע את הרכב בצורה מעוררת פליאה לפעמים אבל אין כאן הנאה מנהיגה במובן של הגה מתקשר במיוחד או מתלים שעוזרים לך לעבור את הפניה הבאה הכי מהר שאפשר.

 

לגבי האוונסיס, שים לב ששוק היד שניה היום במצב של עודף היצע רציני מה שמשחק לטובת הקונים. מעבר לזה שוק המשפחתיות הגדולות נמצא בבעיה גדולה עוד יותר בגלל המעבר של רוב הרוכשים לג'יפונים. מה שזה אומר הוא שתוכל לרכוש רכב טוב במחיר מצויין. במקרה של טויוטה שווה לבדוק בסוכנויות המשנה שרובן מחזיקות במאגר קטן של רכבים מעיסקאות טרייד אין, ניתן למצוא שם רכבים פרטיים במצב מעולה.

פורסם
האוקטביה והסופרב האוטומטיות קצת רחוקות מהתקציב שלו.

לגבי חווית הנהיגה, אוקטביה היא לא בדיוק מהנה לנהיגה, המנוע החזק מניע את הרכב בצורה מעוררת פליאה לפעמים אבל אין כאן הנאה מנהיגה במובן של הגה מתקשר במיוחד או מתלים שעוזרים לך לעבור את הפניה הבאה הכי מהר שאפשר.

 

לגבי האוונסיס, שים לב ששוק היד שניה היום במצב של עודף היצע רציני מה שמשחק לטובת הקונים. מעבר לזה שוק המשפחתיות הגדולות נמצא בבעיה גדולה עוד יותר בגלל המעבר של רוב הרוכשים לג'יפונים. מה שזה אומר הוא שתוכל לרכוש רכב טוב במחיר מצויין. במקרה של טויוטה שווה לבדוק בסוכנויות המשנה שרובן מחזיקות במאגר קטן של רכבים מעיסקאות טרייד אין, ניתן למצוא שם רכבים פרטיים במצב מעולה.

 

האוונסיס יד שניה נמכרות מחירון +/- בהפשרים קטנים. משתלם?

פורסם

משתלם? אני אחד שלא יהסס לשלם מחירון על רכב ראוי.

מצד שני אני גם לא אתבייש להתמקח על מחיר.

מציע לך להתחיל לגשת ולראות רכבים, אם המוכר באמת רוצה למכור ומודע למצב בשוק המשומשות אני בטוח שהוא יתגמש קצת, רוב הרכבים ממתינים לא מעט עד שהם נמכרים.

פורסם

בטויוטה חדרה תמיד יש לו 4-5 מכוניות למכירה מהטרייד אין שלפחות אחת מהן אוונסיס, בדרך כלל רכבים יד ראשונה פרטית, כאשר לעיתים הוא עושה להם טיפול גדול + קוסמטיקה אצלו במרכז השרות ומוכר. אין להם שום בעיה לתת את פרטי הבעלים ולפרט הסטוריית טיפולים ומה שעבר על הרכב.

הנחות מטורפות לא ראיתי שם, אך כמו שכתבו מעלי, שוק המשומשות חלש, וכמו שאמר שייקה " יו-הב גוט אה פריינד אין דה מיגרש פולי":-D

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...