Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגירה לחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התבוללות היא פתרון. היא לא הייתה פתרון למשך זמן די קצר, אבל גם היום, מי שיבחר לוותר על הזהות היהודית שלו ולהתערבב לחלחטין עם אחרים (חתונה, ילדים וכו') - הוא עצמו אולי עוד ירגיש יהודי מבחינת תגובות אנטישמיות כלשהן של הסביבה, אבל בעוד דור זה כבר לא יהיה משנה.

 

ועם זאת, אם בני המשפחה שלי באירופה היו מתנצרים לפני 300 או אפילו 150 שנה, המון צרות היו נחסכות מאיתנו.

 

זה מה שחשבו היהודים שהשתייכו לתנועת ההשכלה באירופה עד תחילת שנות ה-30 של המאה ה-20, שם כבר היה מדובר על 2-3 דורות שגדלו לתוך תנועת ההשכלה החילונית המתבוללת.

ואז הגיע אחד כפי שנאמר עם שפם קצר ושביל בצד, וכל מי שהיה לו במשפחה אחד מההורים או הסבים והסבתות או אפילו דור אחד לפני יהודי נשלח לגטאות ואז למחנות הריכוז ואז למחנות ההשמדה ביחד עם המסורתיים ועם הדתיים שלא התבוללו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא חושב שהפחד מאנטישמיות הוא בגלל שואה שניה, עוד לא עבר מספיק זמן שיהפוך את הטרגדיה הזאת לקומדיה במיינסטרים. העולם עוד לא שכח.

הפחד הוא מאנשים פרטיים ומארגונים קטנים, איסלמיסטים או לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
אל תחשוב שבארצות אחרות יותר טוב.

 

אין לך מה לחשוב, ברוב המדינות המערביות במצב הכללי הרבה יותר טוב, נוח, זול ורגוע מפה.

 

אולי אם יתמזל מזלך תוכל לעבוד בעבודה מכובדת (לכל משרה מאות קורות חיים) ואולי להרוויח טוב ..אבל חיים רייקנים..

 

לא אולי, כנראה ירוויח יותר טוב, בנוסף גם יעבוד פחות קשה, בנוסף יכבדו אותו יותר ובנוסף יהיה לו יותר כיף להגיע לעבודה.

 

לגבי "חיים ריקניים", אתה בעצם טוען שרק 7 מליון היהודים שגרים בישראל מקיימים חיים רווים ומלאים בתוכן וכל שאר 6 מיליארד האנשים בעולם מקיימים חיים ריקניים חסרי תוכן. מעניין.

 

(זו הפחדה קלאסית שמזריקים לנו היהודים שרוצים לברוח מישראל מגיל 0, חסרת כל משמעות אגב, חסרת כל אמת ואפילו מעליבה את מנת המשכל של רובינו)

 

אם תתעלף ברחוב אפחד לא יגע בך,

 

עוד אחת מהקלישאות הקלאסיות הלא נכונות בעליל שכל הישראלים אוהבים להתרברב בה.

אם "תתעלף בניו יורק" ככל הנראה יגיחו יותר אנשים לעזור לך מאשר בישראל. זה מצב היפוטתי כל כך ולא משקף כלום אבל גם הוא שקרי.

 

תראה לי מדינה כמו ישראל שכל המדינה מגובשת במלחמות ,קונה מצרכים לחיילים,מלא מתנדבים מכל הארץ ומה לא..

 

זה בדיוק העניין, המדינה הוא "מגובשת" אך ורק במלחמות. בארה"ב לדוגמה, יש הפרדה בין צבא למדינה. במדינה מיליטריסטית (לא בעל כורחה אגב), זה מובן שהעם יהיה "מגובש". יש פה שנאה וגזענות תהומית בין עדות, צבעים, דתות ועוד. אחד העמים הגזעניים (אוי תראה את ה"גוי" הזה), נגעלים ומעוותים את הפנים למראה זין עם עורלה (מה שיש לרוב העולם אגב), נגעלים ומעוותים את הפנים למאכל חזיר (מה שאוכלים ברוב העולם וחיים סבבה לגמרי) ומתריסים עליך שאתה "עוכר ישראל" אם אתה חס ושלום שותה קפה עם חלב אחרי שאכלת שניצל...

 

בקיצור חבר, אנחנו גרים במדינה דתית. רובינו לא מצליחים להבין שהמדינה שלנו היא מבוססת דת, לא לאום. מה שאומר שאנחנו באותה שורה עם פקיסטן, איראן ועוד כמה מדינות שאנחנו נוהגים לכנות "פרימיטיביות". חוץ מקומץ של קהילת היי טק איכותית יחסית וקהילה מדעית איכותית, אנחנו מורכבים בעיקר מערסים פרימיטיביים אלימים ודגנרטים. זה משתקף בכל אסקפט ואלמנט בחיים שלנו, החל מהכביש הפקוק תמיד בגלל שחיתות (כאילו קידום תחבורה ציבורית) וחוסר אכפתיות לזולת (בדיוק ההיפך ממה שאתה מתאר), עד חוסר התיייחסות מוחלט במשרדי ממשלה, דרך שרים, ראשי ממשלות, קציני משטרה בכירים - כולם מושחתים, בדיוק כמו בקובה וכמו בניקרגואה, רק שפה היהודים מספיק חכמים כדי להסתיר את זה טוב. דרך התור בסופר שכל ישראלי ישתדל לעקוף אותך בו וכמובן ההתעסקות האובססיבית באפקט העדר ושנאת אינדיבידואליזם (מצביעים עליך וצוחקים עליך אם אתה נראה קצת שונה ברחוב).

 

המצב בארץ רחוק מלהיות מושלם אבל זה מה שעושה אותה לכ"כ מיוחדת!

 

המצב בארץ הוא האנטיתזה של מושלם ואפילו לא קרוב לשם. המדינה ממש לא מיוחדת, אבל הממשלה דואגת להאכיל אותנו בכפית של יחודיות וטפיחה עצמית על השכם, "גאוות יחידה" מגיל 0. המצב הכלכלי, לעומת מה שכתוב ב"ישראל היום" (שופר הממשלה) הוא לא טוב

בלשון המעטה. המצב החברתי - נוראי, בלשון המעטה. המצב מבחינה מוטורית, מונופוליסטי, מונוטוני ורדוד. המצב מבחינת שחיתות, נוראי.

 

הבעיה נורא פשוטה, בישראל יש מוחות מבריקים מאידך שדואגים למנף את הכלכלה על ידי מחקר ופיתוח חדשניים, חזון ופיתוח מתודולוגיות כלכליות מדהימות. יש לנו מדענים מבריקים, כלכלנים מבריקים ועוד. מתוך אלו כמובן יש את אלו ש"סרחו" ועברו לצד השקרן של המפה (משרד האוצר והפוליטיקה באופן כללי) וגם לא מתביישים לנצל את הידע המופלא שלהם כדי לסחוט מהישראלי הפשוט עוד כמה שקלים. אלו באומדן כללי מהווים אולי 5% מהאוכלוסיה הישראלית אך כמובן אחראים בצורה בלעדית למשפטים בסגנון "ישראל מדינת היי טק" או לכל סופרלטיב אחר שהמדינה נהנית ממנו בחו"ל.

 

מצד שני, יש את הערסים-פרימיטיבים-בבונים שמרכיבים את הרוב המוחלט של הישראלים. כולנו יודעים היטב למה אני מתכוון. אלו בונים את התדמית שלנו בטיולים שלהם אחרי צבא, עם מגן דוד מרוסס על הגב במסיבת פול מון, תוך יצוג מצוין (ואמיתי לרוב) של הישראלים. אלו שמציקים, צועקים, מרגישים "בעל בית" בכל מקום ודואגים פשוט לרסק את התדמית של ה5%.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם
אני לא חושב שהפחד מאנטישמיות הוא בגלל שואה שניה, עוד לא עבר מספיק זמן שיהפוך את הטרגדיה הזאת לקומדיה במיינסטרים. העולם עוד לא שכח.

הפחד הוא מאנשים פרטיים ומארגונים קטנים, איסלמיסטים או לא.

כן, וזה פחד מובן וקיים גם אצלי. רק שאני לא בטוח שלהיות "רוסי מסריח" מול אנשים פרטיים בישראל זה יותר טוב. אבל כל אחד והשיקולים שלו כמובן.

 

וכמובן שאני מסכים עם רוב הדברים שכתב שבלול, בעיקר בנושא ה"גיבוש". היה איזה מאמר שממש הצחיק \ העציב אותי בהקשר הזה לפני כמה שבועות, של אחד מעיתונאיי החצר, שסיפר איך אנחנו "מאוחדים ומקדשים את החיים" וכהוכחה לזה הביא את הלוויות של החיילים הבודדים שנפלו בצוק איתן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אתה יודע למה אנחנו מאוחדים ומקדשים את החיים בלוויות של חיילים במבצעים השונים?

כי זה בטלויזיה.

כשניצולי שואה גוססים בבית ומתמודדים לבד עם ביטוח לאומי וחבר מרעיו, זה לא בטלויזיה כי חשיפה של זה לא משרתת אף אחד.

בקיצור חבר, אנחנו גרים במדינה דתית. רובינו לא מצליחים להבין שהמדינה שלנו היא מבוססת דת, לא לאום. מה שאומר שאנחנו באותה שורה עם פקיסטן, איראן ועוד כמה מדינות שאנחנו נוהגים לכנות "פרימיטיביות". חוץ מקומץ של קהילת היי טק איכותית יחסית וקהילה מדעית איכותית, אנחנו מורכבים בעיקר מערסים פרימיטיביים אלימים ודגנרטים.

מסכים עם רוב מה שכתבת אבל אני לא חושב שאנחנו חיים במדינה דתית. אנחנו אמנם מתקדמים לשם (זו לא באמת התקדמות) אבל עוד יש סיכוי גדול לעצור את זה. יש פה הרבה דגנרטים כי זה מה שחוסר תרבות לחינוך ילדים בבית ומערכת חינוך עלובה של המדינה יוצרים. תוסיף לזה את החינוך שכל אחד מקבל בצבא = מי שעוקץ, דופק ומקמבן מצליח ומתקדם וקיבלת תשובה לריבוי הערסים במדינה. טבעי שאנשים טיפשים ימשכו לכיוונים דתיים מבלי לחקור ולהבין מה הם עושים ועוד יותר טבעי שיש אנשים שמנצלים את זה כדי לצבור כח ומעמד בקרב אותו ציבור.

 

עריכה: למה זה מחליף לי פונטים לבד?!

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טובה שהקפצתם את השרשור. אני זוכר שמישהו התעניין לגבי הגירה לקנדה/ארה"ב וציינתי שאני עובד בחברה שמתעסקת בתחום. אני לא זוכר את השרשור ההוא, אבל אם מישהו מעוניין במידע, אשמח לשתף כאן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני אישית רוצה להגר לגרמניה. החלום היה הנדסת רכב והוא עודנו, אלא שעכשיו אני שוקל להגר לפני הלימודים ולמצוא עבודה. אם מישהו יודע כיצד ניתן למצוא עבודה למי שאינו אזרח האיחוד ובלי הסמכה אקדמאית, אשמח לשמוע

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ניקו, שתף בכיף, אותי אישית פחות מעניינת קנדה בגלל מזג האוויר, אבל המקבילה שלה מצידו השני של העולם (ניו זילנד) דווקא מאד רלוונטית!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שיתפתי בשרשור הקודם. תעברו לשם :)

בניו זילנד זה רק ויזת סטודנט. ויזה קבועה יש לאוסטרליה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מצד שני, יש את הערסים-פרימיטיבים-בבונים שמרכיבים את הרוב המוחלט של הישראלים. כולנו יודעים היטב למה אני מתכוון. אלו בונים את התדמית שלנו בטיולים שלהם אחרי צבא, עם מגן דוד מרוסס על הגב במסיבת פול מון, תוך יצוג מצוין (ואמיתי לרוב) של הישראלים. אלו שמציקים, צועקים, מרגישים "בעל בית" בכל מקום ודואגים פשוט לרסק את התדמית של ה5%.

 

נו באמת... הרוב המוחלט? אני לא טוען שאין בבונים. יש מספיק מהם, אבל אבוי לנו אם הם יהיו הרוב המוחלט. אולי אתה גר בשכונה/עיר שמוצפת בהם וזה נוגע לך על בסיס יומיומי, אבל מספיק להסתובב ברחוב ולראות את האנשים סביבך בשביל להבין שבסופו של דבר, רובם נורמליים למדי. הבבונים פשוט עושים יותר רעש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי שירצה להגר לחו"ל צריך לדעת דבר אחד וזה להילחם להילחם להילחם, לא לקבל לא כתושבה (לא מדבר על רילוקיישן מהעבודה), כי מהגרים לא חסר.

וכמו שלימדו אותי בארץ, זורקים אותך מהדלת, כנס מהחלון. אצל השווצרים לא זה לא, וברגע שהם יקבלו לא כתושבה הם לא ינסו עוד הפעם.

כשהגעתי לשוויץ מאוסטרליה, לא ידעתי את השפה, לא היו לי חברים, אבל מה רציתי להיות עם אישתי, והיתי מוכן לעשות הכל, ובאמת התחלתי בעבודות גרועות מאוד, ופשוט בניתי את עצמי מאפס, ודחפתי את עצמי למעלה, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה פיננסית, לקחתי סיכונים במקום העבודה שלי (היה יכול להגמר בפיטורים, ולבסוף נגמר בהעלה במשכורת ומשרה חדשה).

אני לא יכול להגיד שזה היה קל, כי זה לא, זה עדין קשה, ועכשיו אני ממשיך את הלימודים לשלב יותר מתקדם בניהול פרוייקטים, הצבתי לעצמי יעד, ואני מתכוון לעשות הכל בשביל להגיע ליעד.

אני לא מאמין לכל הקלישאות שאין כמו בארץ, בית זה המקום שאתה בוחר לעצמך, ומרגיש שייך, ולפה אני מרגיש יותר שייך מאשר לארץ.

כל אחד עושה את החושבים, ואת הבחירות שלו, הדבר האחרון שצריך לעניין זה מה אומרים עלי או מה חושבים עלי, כי בסופו של דבר זאת הבחירה שלי (ההורים שלי ברגע ששמעו שאני מתכוון לעבור לשוויץ, הם רק עודדו ואמרו, תעשה מה שגורם לך אושר, אנחנו תמיד בשבילך).

פורסם
נו באמת... הרוב המוחלט? אני לא טוען שאין בבונים. יש מספיק מהם, אבל אבוי לנו אם הם יהיו הרוב המוחלט. אולי אתה גר בשכונה/עיר שמוצפת בהם וזה נוגע לך על בסיס יומיומי, אבל מספיק להסתובב ברחוב ולראות את האנשים סביבך בשביל להבין שבסופו של דבר, רובם נורמליים למדי. הבבונים פשוט עושים יותר רעש...

נראה לי שאתה קצת אופטימי מדי, זה מצב אופייני לאנשים שנמצאים הרבה זמן בחו"ל ונוטים לזכור את החיים במולדת בגווני ורוד. אבל גם אם נניח שאתה צודק (תיאורטית), אסביר לך למה זה לא עוזר לאף אחד באמצעות דוגמה פשוטה:

 

בבית הראשון שלנו בנתניה היו 48 דירות שבכל אחת מהן גרו 3 נפשות בממוצע. מתוך כל דיירי הבניין "רק" 3-4 נהגו להשתין באופן קבוע במעלית... אתה חושב שהסטטיסטיקה עזרה להפיג את הריח?

 

המצב בארץ הוא האנטיתזה של מושלם ואפילו לא קרוב לשם. המדינה ממש לא מיוחדת, אבל הממשלה דואגת להאכיל אותנו בכפית של יחודיות וטפיחה עצמית על השכם, "גאוות יחידה" מגיל 0. המצב הכלכלי, לעומת מה שכתוב ב"ישראל היום" (שופר הממשלה) הוא לא טוב בלשון המעטה. המצב החברתי - נוראי, בלשון המעטה. המצב מבחינה מוטורית, מונופוליסטי, מונוטוני ורדוד. המצב מבחינת שחיתות, נוראי.

מחובתי להזהיר אותך שמבחינה אסטרטגית כדאי לשקול היטב התבטאויות כאלה קבל עם ועדה. לא כל ה"יורדים" בפורום שותפים להרגשה שלך, ובסופו של יום כדאי שעדיין ישארו לך כמה חברים שיעזרו להדוף את המתקפה כשכל הפטריוטים פה יעלו על הבריקדות עם קלשונים ולפידים בוערים.

 

הזוגיות ההיסטורית שלי למשל עם edan82 חווה בימים אלו משבר על רקע דומה. שנינו מניפים את דגל ההגירה בפורום מ-2008 בערך, אבל לכל אחד מאיתנו מניעים אחרים ובשלב מסויים המצב הגיע גם לעימות חזיתי. פעם זה היינו רק אנחנו ועוד איזה אדם או שניים, עם הזמן התווספו עוד "יורדים" למחנה וכיום זה הפך להיות נושא לגיטימי לדיון עם שני שרשורים שרצים במקביל. עם זאת, ככל שעוברות השנים אני מבין שחבל על הזמן והמאמצים שהשקעתי בהסברה על הנושא ובהבעת דעות רלוונטיות - ישראלים לא יודעים לקבל ביקורת, לא רוצים לשמוע מה לא תקין אצלם בבית ולא באמת שואפים לשפר כלום. הם אוהבים להגיב לגופו של כותב ולא לגופו של עניין ותמיד מוצאים את הדרך לריב איתך על סמנטיקה קטנונית במקום לתת ארגומנטציה ראויה. את מי שכן שואף ליותר ומוכן לעבוד בשביל זה לא תמצא בד"כ בכיכר העיר הווירטואלית, ומי שמעוניין לשמוע את דעותייך או להיעזר בנסיונך ימצא אותך בעצמו בפייסבוק או במערכת ההודעות הפרטיות. בשורה התחתונה - עדיף להשקיע את המשאבים האלה בטיפוח רווחתך האישית ולא במיסיונריות.

פורסם
נראה לי שאתה קצת אופטימי מדי, זה מצב אופייני לאנשים שנמצאים הרבה זמן בחו"ל ונוטים לזכור את החיים במולדת בגווני ורוד. אבל גם אם נניח שאתה צודק (תיאורטית), אסביר לך למה זה לא עוזר לאף אחד באמצעות דוגמה פשוטה:

 

בבית הראשון שלנו בנתניה היו 48 דירות שבכל אחת מהן גרו 3 נפשות בממוצע. מתוך כל דיירי הבניין "רק" 3-4 נהגו להשתין באופן קבוע במעלית... אתה חושב שהסטטיסטיקה עזרה להפיג את הריח?

 

 

נו באמת... אני בחו"ל פחות משנתיים וגרתי יותר מ-30 שנה בארץ.

אני אתייחס לדוגמא שלך בתור אנלוגיה (אבל אם היא אמיתית - WTF?) ואגיד שזה ממש לא אותו הדבר. בלי לנסות להתייפייף פה (אם כי ברור לי שיהיו אנשים שיפשרו את מה שאני עומד לכתוב בצורה לא נכונה) - אני גדלתי בסביבה מאוד חיובית בעיקרה, בעיר ממוצעת באזור השרון עם הרבה מאוד אנשים נורמליים. ברור לי שיש המון עבריינים במקומות כמו לוד או נתניה, אבל הריח שלהם היה מספיק רחוק. עכשיו קח את מרבית הישובים במדינה ותגלה שרובם יותר חיוביים משליליים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

~

לצערי הדוגמה אמיתית לחלוטין, אבל מאז שכונת אזורים בנתניה הספקתי לגור גם במקומות יותר נחמדים (כולל שכונה יוקרתית בכפ"ס בשנה האחרונה), ולצערי המצב שם לא טוב בהרבה. אולי אף אחד לא משתין במעליות, אבל חוסר התרבותיות פושט כיום בכל מקום בארץ כמו אש בשדה קוצים יבש במיוחד. יש מקומות שבהם זה מתבטא בנערים שיכורים שדוקרים עוברי אורח ויש שכונות שבהן "בסך הכל" חונים חופשי על המדרכה וחוסמים את התנועה בלי להתחשב בזולת. בשורה התחתונה מורגשת התבהמות בחברה הישראלית ולא משנה איפה בדיוק אתה נמצא. הבבונים הפכו זה מכבר לנורמה והאנשים השקטים ונעימי ההליכות הם כיום מיעוט מוקצה שכבר לא מכתיב את סדר היום.

פורסם

הזוגיות ההיסטורית שלי למשל עם edan82 חווה בימים אלו משבר על רקע דומה. שנינו מניפים את דגל ההגירה בפורום מ-2008 בערך, אבל לכל אחד מאיתנו מניעים אחרים ובשלב מסויים המצב הגיע גם לעימות חזיתי.

 

חלילה ואדים, הלכת רחוק מדי ידידי.

אני מאוד מעריך אותך ותופס ממך אדם אינטיליגנטי, רק שכמו לא מעט אינטיליגנטים אחרים בארץ ובעולם אתה מרגיש מאוד בנוח לשתות מבאר מסויימת תו"כ שאתה נהנה לספר כמה המים שם עכורים ולא טעימים.

גם כשניסית בארות נוספות עדיין חזרת לאותה באר ישנה (ולא כל כך טובה), המשכת לשתות ממנה לרוויה וכמובן המשכת לטעון כמה היא נוראית.

 

למען ההגינות יכולת לספר למשל שבדיון האחרון ביננו, זה שאליו התייחסת כעימות חזיתי, היתה מישהי שלא ממש צידדה בעמדתך ואף סייגה את דברייך (אחותך).

 

אני אומר דבר פשוט-

מי שכל כך רע לו במקום מסויים פשוט לא צריך להשאר בו ובטח שלא לחזור אליו שוב.

שים לב שזה משהו שקורה אצלך לא פעם בהקשר למקומות שאתה בסופו של דבר נהנה מהם, הפורום לדוגמא.

 

כבר פעם-פעמיים הצהרת בריש גלי על עזיבתך את הפורום מסיבות כאלה ואחרות, עשית הרבה רעש וצילצולים ובסוף בשקט בשקט חזרת.

 

למען הסר ספק- לא כותב לך את זה כדי שתעזוב את הפורום, חלילה, אני חושב שיש מקום גם לדעות שלך, אבל לפחות בפעם הבאה שאתה מחליט על נבצרות נוספת, מהפורום או מישראל- מוטב לא לעשות יותר מדי רעש וצילצולים סביב זה כי זה יגרום לחלק מהאנשים להרים גבה כשתחזור לפה שוב.

 

קבל את מה שכתבתי בצורה טובה, אני באמת מעריך אותך גם אם לפעמים אני חושב שאתה מתבטא בצורה לא הולמת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...