Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

כפי שאתם כבר יודעים שמתי רוקפורד 9120, אתם הורתם לי שכדאי לי להחליפו במכשיר אחר.

אין לי כסף להוסיף.

 

אז רציתי לקבל את רשימת המכשירים עם אותו תג מחיר ובעדיפות גבוהה עליו. אני מבקש את הרשימה בשביל שהמוכר לא יעבוד עלי ויתן לי לקחת במקום משהו יותר זול.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שלום רב,

כפי שאתם כבר יודעים שמתי רוקפורד 9120, אתם הורתם לי שכדאי לי להחליפו במכשיר אחר.

אין לי כסף להוסיף.

 

אז רציתי לקבל את רשימת המכשירים עם אותו תג מחיר ובעדיפות גבוהה עליו. אני מבקש את הרשימה בשביל שהמוכר לא יעבוד עלי ויתן לי לקחת במקום משהו יותר זול.

 

תודה,

דניאל.

עכשיו פתאום את רוצה להחליף אותו...

ששאלת מה אנחנו חושבים על המערכת הזאת אמרנו לך שהיא לא שווה את המחיר ששילמת עליה. ואתה התעקשת שאתה רוצה את הרוקפורד הזה למרות שהמלצנו לך ללכת על משהו אחר אבל אמרת שהוא יותר איכותי לא?

גם ככה כל מה שנציע לך אתה תשלול כי טענת שאתה מבין גדול באודיו ואנחנו לא מבינים כלום!

אני טועה?

פורסם

אני באמת לא מבין, אם ביצעת רכישה , ואתה מרוצה ממנה, ואין לך תקציב להוסיף לנושא.

 

אז למה אתה רוצה לשנות !?!?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני כבר אמרתי לך בת'רד הקודם שאני לא מבין במערכות לרכב, לא טענתי אפילו פעם אחת שהמערכת הזאת מצויינת או יותר טובה ממה שציינתם, אני שמעתי פיוניר יותר זולה (לא זוכר דגם) והיה לה איכות הרבה פחות טובה.

 

לא מעט אנשים טוענים שעשיתי טעות שלקחתי רוקפורד וכעת יש לי אפשרות להחליפה בדגם מקביל מחברה אחרת או בכל דבר אחר, הוספתי שאין בכוונתי להוסיף כסף כי אתם נוטים לשלוח אנשים להוסיף עוד כסף (מובן ומקובל, אבל פשוט אין לי).

 

אני עדיין חושב שהמערכת הזאת יוצאת מן הכלל מבחינת איכות שמע אבל מהתקופה הקצרה שהיא איתי הבנתי שהיא מאוד עדינה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

קיצר לא יודע מה התקציב אבל איכשהו הגעתי למסקנה מאוד פשוטה וברורה...

עד אלפיה, 560

עד 1500

760

ומעל זה נראה לי כבר כדאי לחפש אלפיין כי איכות הצליל שם זה פשוט חוויה

פורסם
אני כבר אמרתי לך בת'רד הקודם שאני לא מבין במערכות לרכב, לא טענתי אפילו פעם אחת שהמערכת הזאת מצויינת או יותר טובה ממה שציינתם, אני שמעתי פיוניר יותר זולה (לא זוכר דגם) והיה לה איכות הרבה פחות טובה.

 

לא מעט אנשים טוענים שעשיתי טעות שלקחתי רוקפורד וכעת יש לי אפשרות להחליפה בדגם מקביל מחברה אחרת או בכל דבר אחר, הוספתי שאין בכוונתי להוסיף כסף כי אתם נוטים לשלוח אנשים להוסיף עוד כסף (מובן ומקובל, אבל פשוט אין לי).

 

אני עדיין חושב שהמערכת הזאת יוצאת מן הכלל מבחינת איכות שמע אבל מהתקופה הקצרה שהיא איתי הבנתי שהיא מאוד עדינה.

 

דניאל.

אני זוכר טוב מאוד שאמרת שאם אנחנו אומרים לך לקחת פיוניר 560 במקום הרוקפורד ואנחנו טוענים שאנחנו מבינים אז כנראה שאתה מבין יותר מאתנו.

אם היית מקשיב מההתחלה לא היית צריך להוסיף שקל, או שהיית קונה את אותה מערכת ב3.5K או שהיית מקבל מערכת הרבה יותר טובה ב5K ששילמת סתם. עזוב תודה שטעית

פורסם

מי אמר שהוא טעה רועי ?

בגלל שכמה חבר"ה מהאינטרנט חושבים שמוצר אחד, פחות טוב מהשני, זה אומר שזה נכון ?

זה בסך הכל חוות דעת .. כמו שיש חוות דעת כזאתי, גם יכולה להיות אחת הפוכה ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה היה בזמן "שלא היית פה" הוא פתח ת'רד ושאל על מערכת שהציעו לו ב5K ותאמין לי שאתה לא היית משלם על זה 5K כי זה לא שווה את הכסף ועוד אנשים נתנו לו פה הצעות אחרות והוא אמר שאנחנו לא מבינים ומה שהציעו לו עדיף, אז בשביל מה הוא שואל את דעתנו?

מיקמיק תמצא את הת'רד הזה ואתה תבין על מה אני מדבר

פורסם

כשאתם אומרים מערכת, אתם מדברים על הפאנל ?

או על כלל מרכיבי המערכת ?

 

לפי מה שהבנתי מהתרד הזה, שהוא דיבר על פאנל ספציפי, ולא על מערכת מורכבת ..

אם זה המצב אז הבנתי לא נכון..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כשאתם אומרים מערכת, אתם מדברים על הפאנל ?

או על כלל מרכיבי המערכת ?

 

לפי מה שהבנתי מהתרד הזה, שהוא דיבר על פאנל ספציפי, ולא על מערכת מורכבת ..

אם זה המצב אז הבנתי לא נכון..

 

אני מדבר על כל חלקי המערכת לא רק על הפאנל

פורסם
זה היה בזמן "שלא היית פה" הוא פתח ת'רד ושאל על מערכת שהציעו לו ב5K ותאמין לי שאתה לא היית משלם על זה 5K כי זה לא שווה את הכסף ועוד אנשים נתנו לו פה הצעות אחרות והוא אמר שאנחנו לא מבינים ומה שהציעו לו עדיף, אז בשביל מה הוא שואל את דעתנו?

מיקמיק תמצא את הת'רד הזה ואתה תבין על מה אני מדבר

פששששש אתה דפוק לגמרי אההה ?!

 

כשפתחתי את הת'רד ההוא אמרתי שכבר שילמתי על המערכת וזה כבר לא משנה הסכום ישאר אותו הדבר, אבל אני יכול להחליף חלקים ואני עדיין יכול. כך שעכשיו החלטתי להחליף את הHU.

 

אתה יודע מה רועי, עזוב אתה צודק. אני אפילו לא רוצה לשמוע את התשובות המטומטמות שלך.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דבריי יוחסו אך ורק לרכישת הפאנל, לא מעבר לזה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מתייחס להכל כי הוא רכש את הכל ביחד ואם לא היה קונה את הרכיבים במקום שהוא קנה היה יכול לצאת עם פאנל יותר טוב וגם מגבר יותר טוב בלי להוסיף לתקציב אפילו שקל

×
×
  • תוכן חדש...