Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי פיג'ו 206 והרמקולים גם מקדימה (6.5 אינץ' (האלה שבדלתות) ) וגם מאחורה (6X9) פלטת עץ כזאת בבאגז' על הפנים ומוזיקה עם טיפה באסים או ווליום קצת גבוה אי אפשר כבר לשמוע כלום. אפשר המלצות לרמקולים גם ה6.5 וגם ה6X9 טובים שיתנו סאונד טוב גם בווליום גבוה וגם עם באסים? ומה המחירים שלהם ? תודה מראש :)

פורסם

חביבי, זה לא עובד ככה פה. אחרת תקבל הצעות לרמקולים בעלות של אלפיי שקלים.

נסה להגדיר בכל זאת תקציב.

יש גבול גם למה שניתן להפיק ללא הגברה.

פורסם

אוקי,הבנתי :) תקציב של עד 900 שקל לשניהם, לא משהו ברמה גבוהה אבל הרבה יותר מהמערכת המקורית והנוראית של פיג'ו ואם יש דברים שצריך להוסיף עליהם אז התקציב יגדל בהתאם ...

פורסם

אני מבין שכרגע כל הרכיבים ברכב הם מקוריים? שני זוגות רמקולים שהגיעו מהחברה והרדיו-דיסק המקורי?

יכול להיות שיש דברים נוספים שצריך לחשוב עליהם כמו פילטר מעביר גבוהים לרמקולים (HPF), אחרת הם יישמעו מחרחרים בבאס גם אם תשדרג אותם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא הכל מקורי , רמקולים מאחורה החלפתי לPHILIPS 300 וואט אבל אני לא מרוצה מהם כל כך , והרדיו-דיסק הוחלף לרדיו-דיסק עם מסך קטן בלוטוס מצלמת רוורס וכאלה,של חברת NESA אם מישהו מכיר

פורסם

בוודאי שרלוונטי.

זה אומר גם שתצטרך הגברה.

 

לדעתי, עזוב כרגע את ה-6X9 כמו שהם (למרות שאתה לא מרוצה).

הם ישלימו לך סאונד מאחור, אם תזדקק לכך והסאב יפיק את הנמוכים.

 

תשקיע יותר בסט קדמי טוב (לא יזיק להריץ חיפוש), תכנן עלויות נלוות עתידיות של סאב, מגבר והתקנה.

פורסם

אפשר המלצות לסאב+מגבר+רמקול קדמי ? קיבלתי הצעה ממישהו סאב+מגבר של rockford ורמקולים קדמיים של פיוניר הכל ביחד 1350 , איך המחיר ?

×
×
  • תוכן חדש...