Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה הכל טוב איתכם? הוא חיפה אתה 1:18 מה הלאה? הבדיקה הייתה בנסיעה בינעירונית וזה היה אחד לשבע עשרה או ממש קרוב אני לא צריך להוכיח פה לאף אחד כלום ולא חייב לאף אחד כלום... אפשר לראות את זה לבד בkml

 

ותוך כדי כבר הספיק עוד אחד לאמת את הדברים

 

יש לאנשים נטיה לקחת הכל אישי מידי :)

 

יום טוב חברה

 

איךל בדיוק דיווח על צריכה של 1:14 מאמתת את דבריך?

זה שאתה וחבר שלך מדדתם פעם אחת צריכה של 1:17 בנסיעה בינעירונית מוכוונת חסכון לא אומר שזו הצריכה הממוצעת של הרכב בנסיעה מעורבת עם רגל נורמלית על הגז.

 

אם יש רכב שאתה מכיר ממקור ראשון שנקנה ב5K שלא דורש שום תיקון ותחזוקה (כלומר הוא היה במצב פיקס) אוטומט שצורך 1:17-18 בשוטף, זה משהו לא סטדנרטי ולא שכיח, בטח שלא במדינתנו הקטנה. אתה מתפלא שאתה מקבל תגובות כאלה?

 

ומה שרשום בKML זו לא אינדקציה לכלום, פה יש לך דיווחים אותנטיים של בעלי רכב כזה ממקור ראשון.

פורסם

אני לא יודע למה נראה לך או למישהו אחר שאני ימשיך בשיחה ללא תכלית הזאת...

 

שכח מה שאמרתי ואם אתה יכול גם תמחק... האוטו על הפנים וצמא לדלק.

 

העיקר שתיהיה מבסוט

 

יום טוב

פורסם

אני באמת מרוצה מהרכב, ו לא ברור לי מה מה המטרה שלך היתה מלכתחילה.

אתה חושב שמשהו לא תקין ברכב? הוא זולל דלק לטעמך? חושב שיש משהו שניתן לעשות בשביל לשפר את הצריכה? אשמח לשמוע.

פורסם

היה לי מוזר קצת זה הכל אבל כנראה מדובר בתנאים שונים ואולי גם מנוע שונה ברכב של החבר שלי המנוע הוא 1300. כנראה שאסור להגיד כלום.. סך הכל אמרתי הערה קטנה וכבר הוציאו את כל הדברים מהקשרם ואמרו דברים שלא אמרתי. שכחו מהכל תהנה מהרכב ויום טוב

פורסם

זה אותו מנוע.

אף אחד לא הוציא את דבריך מהקשרם.

אתה טוען שחברך משיג צריכת דלק בלתי הגיונית בנסיעה סטנדרטית, ומתפלא שבעלי רכב שכזה לא מאמינים לך?

פורסם
יש אטם לדיסטריביוטור? יש דיסטריביוטור? למנוע הזרקה אמור להיות את הדבר הזה? לא אמור להיות שם סליל הצתה שנשלט ע"י מחשב ניהול מנוע?

 

חיובי זה דיסטרבוטור, זה רכב ישן ויש שם אטם כי המנוע מסובב את הדיסטרבוטור.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מוזר. בכל הרכבים שהיו לי, גם הגרוטאתיים שבהם, כבר היה כויל הצתה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
מוזר. בכל הרכבים שהיו לי, גם הגרוטאתיים שבהם, כבר היה כויל הצתה

הגזמת, זה דגם רכב מ 96 בערך :)

יש מפלג ואפילו גומייה (מקורית שעולה 28 ש"ח)!

עריכה אחרונה על ידי carbonfiber

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

על זה? (אל תסתכל על המספר, זו תמונה אקראית מהרשת)

 

ring.jpg

 

בזמנו קניתי במורשה (רייזמן בחיפה), 28ש"ח.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

האם השנה לטסט(תאריך פקיעת הטסט הוא 1/2015) אני כבר צריך להביא אישור בלמים, או שזה החל מהשנה הבאה?

 

יש הבדל בין "השנה" לבין 1/2015.

 

לטסט השנה לא היית צריך.

 

לטסט ב 1/2015 כן צריך כי זו כבר השנה ה 16 של הרכב (לרכב מעל 15 שנה על הכביש צריך אישור בלמים, לא כולל את השנה ה 15).

 

 

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עוד שנה שעברה לה - והגיע הזמן לסכם את הוצאות הטיפול שהיו.

אז מה היה לנו ?

 

11/2014 165K ק"מ:



טסט וטיפול לפני טסט: חילוץ והחלפת בורג קליפר תחתון בברקס גלגל ימני קדמי + החלפת צלחות בלימה + נוזל בלמים(עם ניקוז) + החלפת שמן גיר + גומיות פעמונים שני צדדים +אישור בלמים + הכנה לטסט(בוצע במוסך) - 950 ש"ח.

אגרת טסט - 1036 ש"ח.

טסט - 96 ש"ח.



2/2015 169K ק"מ:

תיקון תאונה: החלפת מתלה שמאל קדמי + מיסב קדמי(בוצע במוסך) - 1500 ש"ח.

פחחות - (בוצע במוסך) 300 ש"ח.

 

3/2015 170K ק"מ: טיפול שנתי:

החלפת שמן +פילטר שמן מקורי - (בוצע עצמאית)200 ש"ח.

פילטר אוויר מקורי+קליפסים חדשים למגן מנוע תחתון- (בוצע עצמאית) 130 ש"ח.

החלפת תרמוסטט+מי קירור(בוצע במוסך) - 330 שח.



5/2015, תיקון מערכת נעילה מרכזית(בוצע עצמאית) 40 שח.

 

גם השנה לא היתה אף תקלה משביתה, התקלה היחידה היתה הנעילה המרכזית (הרכבה מקומית) שזמנה הגיעה.

סה"כ השנה הוצאתי על הרכב מבחינת טיפולים 3450 ש"ח, כשמתוכם 1800 ש"ח היו עקב התאונה.

כלומר בלי התאונה הוצאות של 1700 ש"ח. אני חושב שזה יפה מאוד לרכב בן 16, שמגלה אמינות מופתית.

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

בתור בעל שרייד אוטומטית מבציר 2000, מזדהה לחלוטין עם האמירות כי מדובר ברכב אמין מאוד. נקנה לפני יותר משנה עם 127k על מד האוץ, ב10k ₪, ולא בוצע ישור קו. חוץ משני טיפולים שוטפים (קטנים- פילטר אוויר, פילטר שמן ושמן), לא נעשו תיקונים נוספים. מן הסתם, כמו בכל רכב בן 15 יש כמה דברים קטנים שניתן לעשות, אבל הם שוליים.

בנוגע לצריכת הדלק: נסיעה בחיפה, רכב אוטומטי עם מנוע 1500 - בערך 1:10, 1:11.

פורסם

יש לי מעל שנתיים דייהטסו YRV.

בהחלט אמינות יפנית מופתית.

אציין לטובה גם את המזגן.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

×
×
  • תוכן חדש...