Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שנה עברה לה מהר.

לפני שנה הגעתי למסקנה שאני חייב להחליף את הצימאון לדלק שחנה לי בחנייה(או בשמה המקורי - גאלאנט 2000) במשהו יותר חסכוני.

יצא שמכרתי את הגאלאנט ולא הספקתי לקנות משהו אחר במקום.

כיוון שהייתי זקוק לרכב בדחיפות - הלכתי על קנייה זמנית של שרייד 99, והזמני הפך לסוג של קבוע.

 

אז מה היה לנו :

 

מחיר קנייה - 9200 ש”ח.





יישור קו:

החלפת גומיות אטם ומפלג - 170 ש"ח.

החלפת מיסב גלגל אחורי שמאלי - 190 ש"ח (מוסך).

החלפת פעמוני ציריה קדמית שני צדדים- 520 ש"ח (מוסך).

תושבת מנוע תחתונה אחורית - 220 ש"ח.

תיקון מסגרת תושבת מנוע עליונה ימנית - 150 ש"ח.

מסנן שמן - 90 ש"ח.

שמן מנוע לטיפול - 100 ש"ח.

חגורת טיימינג - 90 ש"ח.



טסט וטיפול לפני טסט:

אגרת טסט - 1032 ש"ח.

טסט- 95 ש"ח.

תפוחי הגה + גומיית ציריה - 95 ש"ח.

צמיגים קדמיים - 512 ש"ח.



טיפול בתום שנה :

מסנן שמן - 90 ש"ח.

שמן מנוע לטיפול - 120 ש"ח.

מי קירור- 70 ש"ח.

 

מבחינת נסועה - כ 17K ק"מ, צריכה ממוצעת של 1:14.

 

לא היתה אף תקלה משביתה. מבחינתי זה אומר שהרכב אמין. בייחוד בהתחשב בכך שהוא כבר 15 שנה על הכביש.

 

הטיפולים ללא איזכור המילה מוסך - נעשו עצמאית(רובם הגדול בעזרתו האדיבה מאוד של מאור30 - המון תודה!).

מבחינת חיסכון בדלק - הצלחה גדולה. מצריכה ממוצעת של 1:8 עם הגאלאנט עברתי לצריכה של 1:14. ההקלה בכיס מורגשת היטב.

 

 

על הרכב עצמו אין מה להרחיב - מאוד ספרטני, אך מה שמאוד לי חשוב- המזגן, פשוט אדיר. הרבה יותר טוב מזה שהיה בגאלאנט. בימי הקיץ החמים בפחות מדקה נעים באוטו ואחרי כמה דקות קר מאוד. כנראה העובדה שהוא לבן גם עוזרת.

 

האם השנה לטסט(תאריך פקיעת הטסט הוא 1/2015) אני כבר צריך להביא אישור בלמים, או שזה החל מהשנה הבאה?

 

תמונות והתייעצות הקנייה :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?485619-%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%91%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93&highlight=%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

הרכב הזה כבר הוכיח את עצמו אין ספור פעמים, אמין מאוד, זריז וחסכוני והכי חשוב - הגה כוח ומזגן מצויין.

לאיזה מוסך הלכת? (אחלה מחירים)

שמן ופילטר שמן נראה ששילמת יקר, בדוק להבא מחירים מעוד מקומות.

וכן - לטסט ב-2015 כנראה תידרש לאישור בלמים. עלות 100-150 ש"ח של כסת"ח בולשיט כלשהו.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

המוסך הוא אוטו רויאל בצ'ק פוסט. שים לב שרוב הטיפולים נעשו לבד.

מחיר הפילטר יחסית גבוה כי הוא מקורי של דייהטסו. לגבי השמן,אני דווקא חושב שזה מחיר סביר -25 ש"ח לליטר שמן של וולוליין דורהבלנד 10-40.

פורסם

קצת מוזר לי הקילומטר לדלק... יכול להיות שכל הנסיעות שלך הם בעיר עם מזגן...

 

אבל לחבר יש כזאת 97 או שמונה אוטומית שעושה יותר . אחלה רכב

 

וגם המחיר קניה נראה לי גבוה מידי... זה רכבים שאפשר להביא גם בחמש אלף

פורסם

רכבים שבורים תביא ב5 אלף.

בכל מקרה הרכב בצורה הידנית שלו חסכוני, בצורה האוטומטית הרבה פחות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

אני מדדתי עם חבר אחד לחמש עשרה לפחות. ונסעתי עליו גם כמה נסיעות. הרכב חסכוני מאד. לדעתי הרכב שלו אמור לעשות יותא או שכל הנסיעות שלו הם בעיר עם מזגן ורגל כבדה.

 

ואכן אני לא טועה... אפשר להכנס ל לkml ולראות שם גם צריכה של כמעט אחד ל18. יש כמה דגמים וכמה מנועים אבל כולם קרובים אחד לשני אני זוכר שבזמנו שמדדנו זה היה אחד לשבע עשרה או קרוב מאד אבל לא רציתי להגיד סתם עד שראיתי

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם

אם אני זוכרת נכון, פות"ש גר בחיפה. בשביל נסיעות בחיפה+מזגן, לדעתי, צריכת דלק נהדרת.

בקשר לרכב ב5000, הזול עולה ביוקר, במיוחד ברכבים ישנים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אז מה היה לנו :

 

מחיר קנייה - 9200 ש”ח.





יישור קו:

החלפת גומיות אטם ומפלג - 170 ש"ח.

החלפת מיסב גלגל אחורי שמאלי - 190 ש"ח (מוסך).

החלפת פעמוני ציריה קדמית שני צדדים- 520 ש"ח (מוסך).

תושבת מנוע תחתונה אחורית - 220 ש"ח.

תיקון מסגרת תושבת מנוע עליונה ימנית - 150 ש"ח.

מסנן שמן - 90 ש"ח.

שמן מנוע לטיפול - 100 ש"ח.

חגורת טיימינג - 90 ש"ח.



טסט וטיפול לפני טסט:

אגרת טסט - 1032 ש"ח.

טסט- 95 ש"ח.

תפוחי הגה + גומיית ציריה - 95 ש"ח.

צמיגים קדמיים - 512 ש"ח.



טיפול בתום שנה :

מסנן שמן - 90 ש"ח.

שמן מנוע לטיפול - 120 ש"ח.

מי קירור- 70 ש"ח.

 

מבחינת נסועה - כ 17K ק"מ, צריכה ממוצעת של 1:14.

 

לא היתה אף תקלה משביתה. מבחינתי זה אומר שהרכב אמין. בייחוד בהתחשב בכך שהוא כבר 15 שנה על הכביש.

 

הטיפולים ללא איזכור המילה מוסך - נעשו עצמאית(רובם הגדול בעזרתו האדיבה מאוד של מאור30 - המון תודה!).

מבחינת חיסכון בדלק - הצלחה גדולה. מצריכה ממוצעת של 1:8 עם הגאלאנט עברתי לצריכה של 1:14. ההקלה בכיס מורגשת היטב.

 

 

 

איזה אטם בדיוק החלפת?

 

מעבר לזה, עלויות תיקונים ממש לא גבוהות לרכב בן 15 (כל מה שתיארת זה בלאי טבעי), יש רכבים הרבה יותר חדשים, שנשפך לתוכם פי כמה יותר כסף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
אני מדדתי עם חבר אחד לחמש עשרה לפחות. ונסעתי עליו גם כמה נסיעות. הרכב חסכוני מאד. לדעתי הרכב שלו אמור לעשות יותא או שכל הנסיעות שלו הם בעיר עם מזגן ורגל כבדה.

 

ואכן אני לא טועה... אפשר להכנס ל לkml ולראות שם גם צריכה של כמעט אחד ל18. יש כמה דגמים וכמה מנועים אבל כולם קרובים אחד לשני אני זוכר שבזמנו שמדדנו זה היה אחד לשבע עשרה או קרוב מאד אבל לא רציתי להגיד סתם עד שראיתי

 

להשיג באוטומט 1:17 בחיפה נשמע לי פשוט מומצא. אולי אתה/החבר נוהגים בלי גז, רק נותנים לאוטו לגלוש...

 

והאטם שהוחלף זה אטם מכסה שסתומים וגומית מפלג.

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

הייתה לי שרייד 1500 ידנית, המקרה היחיד שבו השגתי צריכה של 1:18 היה חיפה - אילת.

בכל שאר הזמן: בעיר (חיפה) בלבד - 1:11 -1:12.

נסיעות 20% עיר בערך + 80% בינעירוני - 1:14-1:15.

זה רכב אמין וחסכוני מכל האספקטים, אבל לא נוח בעליל.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם (נערך)

חברה הכל טוב איתכם? הוא חיפה אתה 1:18 מה הלאה? הבדיקה הייתה בנסיעה בינעירונית וזה היה אחד לשבע עשרה או ממש קרוב אני לא צריך להוכיח פה לאף אחד כלום ולא חייב לאף אחד כלום... אפשר לראות את זה לבד בkml

 

ותוך כדי כבר הספיק עוד אחד לאמת את הדברים

 

יש לאנשים נטיה לקחת הכל אישי מידי :)

 

יום טוב חברה

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם
האטם של הדיסטרבוטור.

יש אטם לדיסטריביוטור? יש דיסטריביוטור? למנוע הזרקה אמור להיות את הדבר הזה? לא אמור להיות שם סליל הצתה שנשלט ע"י מחשב ניהול מנוע?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...