Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בסוף החודש אני טס עם חברה שלי לחתונה של חבר טוב באוסטריה.

חשבנו שבמקום לבלות שם רק סופ"ש לחתונה נטייל שם בכל השבוע שאחרי.

 

אני רוצה להשכיר רכב, אני לא יודע איזה...!

 

מה שאני באמת רוצה: A6 3L TDI Quattro

A6 בשביל היוקרה

3L בשביל הכוח

TDI בשביל הכיס והמומנט.

Quattro בשביל האחיזה בשלג שאולי יהיה.

 

מכוון שלהשכיר משהו דומה יעלה לי בסביבות ה800-900 יורו לשבוע החלטתי לרדת מהעץ ולהחזיר את הצבע לפנים של מנהל הבנק.

 

עדיין אין לי דגמים אחרים שאני אוכל לבחור, סוכנות הנסיעות מבררת בשבילי. באתר של sixt ראיתי שאפשר להשכיר alfa GT coupe בקצת פחות מ500 יורו - אני לא מכיר את הרכב ב-כ-ל-ל ואשמח לתגובות (יש לשים לב שאני לא יודע איזה מנוע הם מציעים...)

 

אני לא רוצה להשכיר גולף/A3 דיזל מכוון שכבר היתה לי גולף ועכשיו יש לי A3... אבל אם לא תהיה ברירה זה מה שאני אעשה (רציתי בסה"כ להתנסות בעוד רכב).

 

עצות?

 

תודה.

פורסם

יש לSIXT מבצעי חורף באוסטריה על מרצדסים במחירים מצחיקים.

מומלץ לבדוק! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חזרתי לפני שבועיים מאירופה(גרמניה,אוסטריה,איטליה,שוויץ).

לתשומת ליבך המחיר של סולר קרוב למחיר של הבנזין(סולר כ-0.9 יורו,בנזין כ- 1.1 יורו לליטר)

כך שאם זה השיקול לדיזל אז הוא זניח.

לגבי רכב מעניין-משכירים שם גם ניסן 350Z שיכולה לעניין אותך.

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
חזרתי לפני שבועיים מאירופה(גרמניה,אוסטריה,איטליה,שוויץ).

לתשומת ליבך המחיר של סולר קרוב למחיר של הבנזין(סולר כ-0.9 יורו,בנזין כ- 1.1 יורו לליטר)

כך שאם זה השיקול לדיזל אז הוא זניח.

לגבי רכב מעניין-משכירים שם גם ניסן 350Z שיכולה לעניין אותך.

גורג

אבל בנוסף למחיר הזול יותר (0.2 יורו הפרש זה יותר משקל לליטר) - צריכת הדלק ברכבי הדיזל עדיפה בכ50%...

פורסם
אבל בנוסף למחיר הזול יותר (0.2 יורו הפרש זה יותר משקל לליטר) - צריכת הדלק ברכבי הדיזל עדיפה בכ50%...
ידוע ידוע:wink:

כוונתי שאם אתה לא מתכוון לעשות טונות של קילומטרים(כמוני 3300 ק"מ)ואתה נהנה יותר מבנזין אז...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
ידוע ידוע:wink:

כוונתי שאם אתה לא מתכוון לעשות טונות של קילומטרים(כמוני 3300 ק"מ)ואתה נהנה יותר מבנזין אז...

אבל אני נהנה יותר מדיזל :)

פורסם
אבל אני נהנה יותר מדיזל :)
או-אז אין לך סיכוי לאלפא GT :-)

חפש סדרה 3 או איזה מרצדס ...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
או-אז אין לך סיכוי לאלפא GT :-)

חפש סדרה 3 או איזה מרצדס ...

נראה לי שמצאתי את הכלה:

 

BMW סדרה 1.

מבצע מיוחד של sixt - שבעה ימים (ראשון עד שבת) ב459 יורו כולל ביטוח ללא השתתפות עצמית.

 

גם ככה אני חושב להחליף את האודי בסדרה1 בעוד שנתיים בערך, ככה תהיה לי הזדמנות לבדוק את הרכב... עם קצת מזל ושכנועים בsixt אולי היא תלגום סולר ותהפוך את המבחן לקרוב יותר למכונית היעד :)

 

בהמשך לthread המקורי:

אשמח אם אנשים יוכלו לתת קצת מידע לגבי נהיגה בשלג - מעולם לא יצא לי לנהוג בשלג/תנאים חורפיים במיוחד.

 

תודה.

פורסם

יש מיתוס רווח, שהשכרה מהארץ זולה יותר מהשכרה מחו"ל. פעם זה היה אולי נכון, אבל מניסיוני עם שתי השכרות לאחרונה, המחיר הטוב ביותר השגתי דרך האתר של יורופקאר.

לסוכני הנסיעות בארץ יש עמלה של 18% (!) בהשכרת רכב, ולא תמיד ימליצו לך על הזול ביותר לך אלא על הרווחי ביותר להם.

 

נמרוד

פורסם

בקשר למה שנמרוד אמר..

אכן לא מומלץ להזמין דרך הסוכנות נסיעות.

מומלץ או לצלצל ישירות לחברה (לסניף בארץ) או לנסות דרך האינטרנט (בד"כ יש שם הכי הרבה מבצעים).

 

בנוסף - שמעתי עכשיו ברדיו על איזה מבצע של אלדן.. רכב לשבוע ב100 ומשהו יורו.. בכל מדינות אירופה.

נשמע טוב :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בקשר למה שנמרוד אמר..

אכן לא מומלץ להזמין דרך הסוכנות נסיעות.

מומלץ או לצלצל ישירות לחברה (לסניף בארץ) או לנסות דרך האינטרנט (בד"כ יש שם הכי הרבה מבצעים).

 

בנוסף - שמעתי עכשיו ברדיו על איזה מבצע של אלדן.. רכב לשבוע ב100 ומשהו יורו.. בכל מדינות אירופה.

נשמע טוב :wink:

בטח מדובר באיזה פונטו ידנית 1.1 בלי מזגן!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...