Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווי מס בליסינג של רכב משומש 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כאן למישהו (רו"ח?) מידע מבוסס כיצד מחשבים שווי גילום למס של רכב ליסינג משומש?

מציעים לי ליסינג של רכב 2011 אבל טוענים שבשווי מס זה כמעט זהה לחדש - 2.48% ממחיר הרכב בשנת 2011 חדש מהיבואן (שכמובן יקר פי 2 ממחירו היום).

 

תודה

פורסם

השווי מס מחושב תמיד לפי מחיר של רכב חדש.

גם אם נניח לקחת מאזדה 6 שנת 2011. אתה תשלם שווי שימוש לפי המחיר של ה 6 החדשה.

פורסם (נערך)

מעניין לדעת מה ההגיון בזה חוץ מתאוות בצע ובלימה של ליסינג משומש שפשוט יפיל לקרשים את הליסינג הקיים של רכבים חדשים...

עריכה אחרונה על ידי gillz
פורסם

ההפרש הכולל בין ליסינג חדש לליסינג של רכב בן 3+ הוא כ~200 ש"ח ברוטו.

למה שמישהו יקח עיסקה כזו בכלל ובעצם, למה שיציעו אותה?

פורסם
יש כאן למישהו (רו"ח?) מידע מבוסס כיצד מחשבים שווי גילום למס של רכב ליסינג משומש?

מציעים לי ליסינג של רכב 2011 אבל טוענים שבשווי מס זה כמעט זהה לחדש - 2.48% ממחיר הרכב בשנת 2011 חדש מהיבואן (שכמובן יקר פי 2 ממחירו היום).

 

תודה

 

הערך הקובע הוא שווי הרכב כשהוא היה חדש, וצמוד למדד (פעם בשנה)

פורסם

חבר שלי לקח לפני 3 שנים קיה פורטה כשהיא עלתה 116,000 ₪.

היום הוא משלם שווי שימוש לפי מחיר של 128,000 ועל זה כמובן הצמדה למדד מדי שנה.

מרגיז.

×
×
  • תוכן חדש...