Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פיאט דובלו 08

הHU הוא ALPINE 9822

כל שאר הרכיבים לא מותקנים כרגע אבל רוצה להתקין אותם רק חסר לי הקומפוננט

מה שיש לי כרגע בצד זה

JBL 1004

6X9 פיוניר 600W שאני אחבר רק בסוף ההתקנה כדי לראות אם אני ירגיש אותם בכלל או שהסאב שלי יבלע אותם

סאב של ROCKFORD P3 מגושר ל2OHM

ומגבר בשבילו של HELIX לא זוכר את הנתונים שלו אבל הוא נקנה בהתאמה לסאב

 

השאלה שלי היא לגבי הקומפוננט

היה לי סט של JBL 6507

ואת האמת ? ממש לא הייתי מרוצה

בעיקר בגלל הטוויטרים שצרמו לי באזניים בצורה היסטרית

קראתי והתייעצתי קצת והבנתי שלMOREL יש טוויטרים רכים ונעימים

יש לי בהישג יד את ה MOREL TEMPO פה באילת אבל דווקא רציתי דרגה אחת מעל זה שזה ה DOTECH, אני לא מוצא אותם בשום מקום אף אחד לא מצליח להשיג לי אני כבר מתחיל להתייאש

השאלה היא אם להמשיך לחפש או אפילו להזמין מאיזור המרכז או שאני סתם שובר את הראש וללכת על הTEMPO

האם ההבדל הוא משמעותי ביניהם?

וראיתי שיש מספר דגמים של DOTECH, על איזה דגם ללכת ? התקציב שלי הוא בסביבות ה700-800

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

יש הבדל משמעותי בסאונד בין דוטק לטמפו.

טמפו זה דגם הכניסה של מורל והוא די בסיסי, דרך אגב גם הטויטרים שם צורמים.

המורל דוטק אוביישן הוא רמה מעל מגיע עם טוויטרים MT12. זה דגם שכבר ישן ולכן מה שמחליף אותו זה הוירטוס. לכן אתה לא מצליח למצוא את הדוטק.

אם אתה רוצה טויטרים ממש נעימים לאוזן ומפורטים אז זה המורל MT23.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אוקיי

הציעו לי היום VIRTUS

אבל קפיצה משמעותית במחיר 1400 ש"ח

אין דגם מקביל שימשיך את הסדרה הזאת ?

לפי הדיבור שלך אני צריך לקנות טוויטרים בנפרד??

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

אזורה אם אתה מהצפון אתה מוזמן לשמוע את הקומפוננט של פיוניר שהציע פה מלך השמע מעלי .

מורכב אצלי ברכב תחת הגברה של GTO1004

פורסם
אזורה אם אתה מהצפון אתה מוזמן לשמוע את הקומפוננט של פיוניר שהציע פה מלך השמע מעלי .

מורכב אצלי ברכב תחת הגברה של GTO1004

 

ואללה תודה איש אבל אני מאילת קצת קשה :)

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

×
×
  • תוכן חדש...