Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנתיים רכשתי לטיסימה פלוס. עד אתמול המכונה עבודה ללא שום תקלה מלבד ניקויים על פי הצורך (עם ערכת הניקוי של נספרסו). החלק הקדמי (הקרוב לפיה) אינו מנקב את הקפסולות ולכן המיים זורמים לתא התחתון. לאחר שיחה עם נציגת שירות נאמר שהמכונה לא באחריות כבר ויש עלות שנתית של 249 שקלים שכולל איסוף של המכונה, נתינת מכונה חלופית עד תיקון. הסברתי שלא יתכן שאני משלם מראש מחיר מופרז על מכונה וקפסולת (בתור צרכן ביתי אני צורך כ10-15 קפסולות ביום) ואני לא אקבל את השירות הזה ללא תשלום. לבסוף ״נכנעתי״, פתאום בעת לקיחת פרטי האשראי הנציגה החליטה שהמחיר הוא 359 שקלים והיא מצטערת אך התבלבלה. הסברתי לה שלא הגיוני שאני אשלם כ40 אחוז ממכונה חדשה על ״שירות תיקון״. על מה אנחנו משלמים את המחיר המופרז?

עוד מישהו נתקל בתקלה הנ״ל?

 

על מה אנחנו משלמים מחיר גבוה על המכונה ומחיר גבוה על קפסולות? אה בעצם אולי כדי לדאוג שהחנויות שלהם יראו כמו חנות של לואי ויטו.

Got To love It

פורסם

לפי התאור שלך, חוץ מעניין ה"טעות" בסכום הנקוב ההתיחסות נשמעת לי הוגנת לגמרי - אתה רוכש שנה נוספת של אחריות שכוללת שירות עד הבית ומכשיר חלופי - לדעתי fair enough.

אישית הייתי מוציא סכום של שתי שנות אחריות (או טיפה יותר) וקונה סט חדש - נניח פיקסי+אירוצ'ינו - גם חדש וגם שוב באחריות.

ואם לדעתך מחיר הקפסולות מוגזם - חפש לך מכשיר אחר, יותר זול ופחות נוח. אולי גם תתמכר קצת פחות לקפה.

וד"א - אני לא יודע מה מספר הכוסות שעבורו מתוכננת המכונה לאורך מחזור החיים שלה, אבל נדמה לי ש-10,000 כוסות (חישוב גס לפי 15 כוסות ביום משך למעלה משנתיים) הן תפוקה לא רעה למכשיר ביתי לפני תקלה ראשונה. מכורי הנספרסו - אולי תספרו אתם מה ה-MTBF אצלכם?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איני מבין למה אתה מצפה שיתקנו לך את המכונה בחינם? בגלל שאתה צרכן גדול של קפסולות?

זאת הבחירה שלך להתפנק על מכונה עם קפסולות,ולדעתי החברה לא עשתה משהו פסול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מצפה לשירות. מישהו שמעביר להם 700-1000 שקל כל חודש.

מדובר על כ3 נפשות בבית שכל אחד שותה 3-5 כוסות ביום.

 

אני אנסה לפתור את התקלה לבד, במידה והיא לא תסתדר אבדוק אופציות חלופיות.

Got To love It

פורסם

אתה אכן מעביר להם סכום כסף מכובד מידי חודש, אלא שמנגד אתה מקבל תמורה לסכום הזה בדמות הקפסולות שאותן אתה ובני ביתך צורכים.

הסכום הזה אינו אמור להעניק לך תקופת אחריות נוספת, כך התלונה שלך אינה מובנת לי כל כך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בן אני לא מבין אותך,הם נותנים לך שירות,תמורת התשלום עבור המנוי תיקונים אתה לא יוצא מהבית,מקבל מכונה חליפית לדעתי אין שום בעיה בחבילה.

כמו שאמרתי זאת החלטה שלך לצרוך כזאת כמות,והם לא אמורים לתקן בחינם בגלל זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התלונה היא שאיך הם לוקחים כמעט 50 אחוז מחיר ממכונה חדשה על שירות תיקון?

 

מחר יש לך תקלה ברכב יגידו לך ״תשמע אדוני, תשלם לנו 36 אלף שקל לשנה תקבל הרחבת אחריות וטיפול בתקלות במידה ויהיו. אה ותקבל רכב חלופי למשך הזמן הזה״. והרכב שלך עלה 100 אלף.

 

אני מי לא מחפש לעשות השוואות. פשוט המחיר של השירות הזה מופרז.

200 ש״ח היה נשמע מחיר הגיוני והוגן כלפי הלקוח.

Got To love It

פורסם

לפינוקים יש מחיר חבר,אם הייתי קונה במוו סידרה 7 ולא פנדה הייתי משלם בהתאם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני גם לא מסכים איתך. זה נשמע כאילו אתה מנסה לסחוט מהם שירות חינם למכשיר שאינו באחריות.

גם אצלנו במשרד יש מכונות אספרסו שלהם, והצריכה היא הרבה יותר גדולה משלך. ועדיין, אם צריך תיקון/שירות - משלמים.

 

אגב, זה נחמד איך התעריפים אצלך עולים ועולים. בתחילה דיברת על 40% מעלות מכונה, בפוסט האחרון החלטת שעלות הביטוח והשירות היא 50% מעלות מכונה, כאשר בפועל היא בערך 26%. לא נשמע לי בכלל בלתי סביר המחיר לשירות עד הבית, כולל מכונה חליפית, תיקון וביטוח לשנה.

פורסם

לדעתי הם בסדר גמור.

 

אתה בא עם מכשיר תקול, מקבל גם תיקון וגם שנת אחריות במחיר סביר. אם היה מדובר רק בביטוח לא הייתי עושה במחיר כזה אבל אם זה כולל גם תיקון אז זה סביר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אגב, זה נחמד איך התעריפים אצלך עולים ועולים. בתחילה דיברת על 40% מעלות מכונה, בפוסט האחרון החלטת שעלות הביטוח והשירות היא 50% מעלות מכונה

 

זה כולל ירידת ערך של המכונה :D

 

וברצינות, לי אישית הייתה תקלה במכונה שלהם, שגם לא באחריות. הכנסתי קפסולה פגומה (מקורית מן הסתם), והמכונה "לעסה" אותה, בדומה למכשיר וידיאו שלועס קלטות, ולא ניתן היה לפתוח אותה, ולהוציא את הקפסולה (מי שהמציא את הברגים שסגרו איתם את המכונה, שמור לו מקום מיוחד בגיהנום).

 

למרות המחסור בקפאין, הרמתי את עצמי, הנחתתי את עצמי ואת המכונה לתוך מיצובישי, ונסעתי למעבדה שלהם בפתח תקווה (40 דקות ביום טוב). שם לקחו את המכונה, סידרו והחזירו לי אותה תוך עשר דקות, מבלי לקחת שקל (אני מתאר לעצמי שאם היה נדרש להחליף חלקים, הייתי צריך לשלם). המכונה מאז עובדת ללא תקלות.

 

אני מציע שתגיע עצמאית למעבדה שלהם כדי לקבל הצעת מחיר. ללא המשלוח, המחיר אמור להיות משמעותית יותר נמוך, וגם תחסוך מעצמך המתנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני קבלתי שרות טוב בעיניי, מכונת האירוצינו שלי התקלקלה אחרי שנגמרה האחריות, והם מכרו לי מכונה חדשה בחצי מחיר.

ויש לציין שאני לא ממש צרכן במיוחד כבד.

פורסם

אז מזל שיש לי קצת ידע טכני.

גם ככה אין אחריות על המכונה, מה מונע ממני לפתוח אותה לנסות לאתר את התקלה? כלום.

אז מה היה לנו? המכונה לא מחוררת את הקפסולה, אבל בחלק הקדמי אין בכלל משהו שיוצא אלא רק הקפסולה נשענת על קיר פלסטיק בעל שיניים.

הורדת שני חלקי הפלסטיק העליונים ונמצאה הבעיה.

5 דקות עבודה על השעון כולל החזרת הכיסוי, עלות דבק של 0 ש"ח כי היה לי מדברים קודמים שעשיתי (או למי שאין 20-30 שקלים בחנות חומרי בניין הקרובה אליכם).

 

359 שקלים? תודה, אבל לא תודה.

בתמונות ניתן לראות כאשר יש קפסולה בתוך החלל כיצד החלק הקדמי נדחף קדימה.

 

תמונה 1.jpgתמונה 2.jpgתמונה 3.jpg

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...