Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לי שאלה אליכם יש לי cbr600 מודל 95 ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן להחליף לו לפנס חדיש יותר ואם כן מה המחיר ?

האופנוע מדהים חוץ מהפנס הקידמי אשמח לתשובה

 

שלכם מאוהב באופנוע ...:-D

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם
האם ניתן להחליף לו לפנס חדיש יותר ואם כן מה המחיר ?

האופנוע מדהים חוץ מהפנס הקידמי אשמח לתשובה

 

שלכם מאוהב באופנוע ...:-D

זה לא הפנס.

זה כל הפיירינג שלו שמכער את האופנוע.

 

חו מזה מה הבעיה שלך עם הפנס?

הצבע שלו?

הצורה?

התאורה?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

רק הפנס הפרינג שלו אני אוהב אותו ...

 

רק העטיפה של הפנס עצמו ... או אולי אני יכול להחליף את פנים הנורה והשים נורה אחרת ??? אבל אני לא יודע אם זה ישנה ...

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם
רק הפנס הפרינג שלו אני אוהב אותו ...

 

רק העטיפה של הפנס עצמו ... או אולי אני יכול להחליף את פנים הנורה והשים נורה אחרת ??? אבל אני לא יודע אם זה ישנה ...

תנסה שוב,

 

לא הבנתי מה אתה רוצה.

 

 

אם זה הפנס עצמו, אז אפשר להתאים פה ושם פנסים של אופנועים אחרים.

התאורה מפריעה לך?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

הפנס ישן הוא מחוספס כך הוא בנוי החדשים בנויים בצורה חלקה ותאורה מדהימה זה השאלה ? האם ניתן להחליף ?????

 

זה הכל ...

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם
תנסה שוב,

 

לא הבנתי מה אתה רוצה.

 

 

אם זה הפנס עצמו, אז אפשר להתאים פה ושם פנסים של אופנועים אחרים.

התאורה מפריעה לך?

אם כן כמה זה עולה ???

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...