Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה טכנית בנושא בק-פיירים


tomer104
 שיתוף
עוקבים 1

פוסטים מומלצים

מהו הבק פייר ?

ממה הוא נגרם ?

ולמה הוא עלול לגרום בטווח הקצר והארוך ( מלבד שכנים זועמים ובעיית שמיעה . . :-P )?

 

אשמח לתשובות :roll:

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהצתה מאוחרת של תערובת לא שרופה, הבק פייר מפעיל על הבוכנה לחץ בניגוד לכיוון תנועתה ובניגוד לכיוון הסיבוב של המנוע. הסיבה היא מנוע לא מכוון.

 

 

חוץ מבעיות שמיעה אצל השכנים עלולים להגרם נזקים זניחים כמו

צורץ בשיפוץ ראש .

נזק למסבי ולגל הארכובה עצמו

בקיצור שיפוץ מנוע קומפלט.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מהצתה מאוחרת של תערובת לא שרופה, הבק פייר מפעיל על הבוכנה לחץ בניגוד לכיוון תנועתה ובניגוד לכיוון הסיבוב של המנוע. הסיבה היא מנוע לא מכוון.

 

 

חוץ מבעיות שמיעה אצל השכנים עלולים להגרם נזקים זניחים כמו

צורץ בשיפוץ ראש .

נזק למסבי ולגל הארכובה עצמו

בקיצור שיפוץ מנוע קומפלט.

והרבה לפני כן - נזקים לסעפת הפליטה והאגזוז עקב לחצים שהם לא ממש בנויים אליהם...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מהצתה מאוחרת של תערובת לא שרופה, הבק פייר מפעיל על הבוכנה לחץ בניגוד לכיוון תנועתה ובניגוד לכיוון הסיבוב של המנוע. הסיבה היא מנוע לא מכוון.

 

 

חוץ מבעיות שמיעה אצל השכנים עלולים להגרם נזקים זניחים כמו

צורץ בשיפוץ ראש .

נזק למסבי ולגל הארכובה עצמו

בקיצור שיפוץ מנוע קומפלט.

 

חוששני שאתה טועה. אתה מערבב בין צילצולים שנשמעים במנוע כתוצאה מהצתה עצמית של הדלק (דטונציה) ומקורם בכיוון הצתה מוקדם מדי,שימוש בדלק בעל אוקטן נמוך מדי והצטברות פחם בחלל השריפה ולבין "בק פייר" קרי פיצוץ תערובת באגזוז שאינו מפעיל לחצים וכוחות על הבוכנה.

  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חוששני שאתה טועה. אתה מערבב בין צילצולים שנשמעים במנוע כתוצאה מהצתה עצמית של הדלק (דטונציה) ומקורם בכיוון הצתה מוקדם מדי,שימוש בדלק בעל אוקטן נמוך מדי והצטברות פחם בחלל השריפה ולבין "בק פייר" קרי פיצוץ תערובת באגזוז שאינו מפעיל לחצים וכוחות על הבוכנה.

ומה קורה לגזים שמתפשטים מהאגזוז?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מכנה בקפייר הינו אפטר פייר. הפיצוץ קורה אחרי המנוע ולא לפני.

זה קורה בעקבות דלק לא שרוף המגיע לאגזוז ושם מתפוצץ מהחום. זה יכול לקרות מתערובת עשירה מידיי.

בקפייר הוא גל הדף חוזר מהבוכנה אל תיבת האויר

אני בטוח שלדוקטור יהיו תוספות ותיקונים...

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 סוגי בק-פייר.

 

1. בק-פייר מהאגזוז?תוצאה של ניצוץ מאוחר,שנגרם מפלג בלוי ,ואו בעיה אחרת במערכת הצתה, וגרימת שריפת הדלק בחלל האגזוז.

2. בק-פייר מהמאייד? בעיה בשסתומים ובתזמון .

לרוב הבעיה נפתרת ע''י החלפת פלג, רצוי לנסות את זה קודם.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלפו הפלגים אבל . . השכנים עדיין מתלוננים

אם לא אטפל ואכוון אותו בקרוב עלולים להיות נזקים חמורים יותר ?

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הוחלפו הפלגים אבל . . השכנים עדיין מתלוננים

אם לא אטפל ואכוון אותו בקרוב עלולים להיות נזקים חמורים יותר ?

תזמון שסתומים, סביר למדי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שיש לך חורים באגזוזים שגורמים לבק-פייר.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יכול להיות שיש לך חורים באגזוזים שגורמים לבק-פייר.

יש מצב . . .

יכול להיות שיש חופש קטנטן בחיבור 4-2 . .

כי הבק פייר מגיע רק מאגזוז אחד למיטב הבנתי אם זו הייתה בעיית תיזמון זה היה אמור להגיע משניהם , לא ?

 

תודה רבה שוב עזרתם !!!!!

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 15 שנים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...

Back fire נגרם ברמת העיקרון כתוצאה מכך ששסתום הפליטה נפתח בפעולת הפיצוץ במנוע.

וזה יכול לקרות בכל מנוע בעצם.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 13.6.2020 בשעה 17:30, השים כתב:

האם לאופנוע יכול להיות בק פייר

מנוע בעירה פנימית 4 פעימות עובד באותה שיטה בין אם הוא מטוסטוס, קורולה ליסינג או D9.
אז כן.

 

 

האם האופנוע מוזרק או קרבורטור? תסדר את האגזוז ואם זה ממשיך - אתה עשיר מדי (בדלק), בדוק את חיישן החמצן באגזוז.
ואם הוצאת את המשתיק מהאגזוז, תחזיר.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...