Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 2001 האם הגיר אצלי מחליק ?


יוסי ג
שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה קניתי קורולה 2001 עם 100,000 ק"מ. טיפולים והחלפת שמן גיר בוצעו בזמן ובחברה.

קיימת תופעה מוזרה בגיר :

בהאצה רגילה מרמזור למשל החלפת ההילוכים תקינה לגמרי, אבל כשמנסים להאיץ מנסיעה איטית, ביציאה מסיבוב או אחרי במפר

סיבובי המנוע עולים יש הרגשה שהגיר בניוטרל ואחרי כשנייה שנייה וחצי ההילוך הראשון נכנס.

זה נראה גם כאילו אין התאמה בין העלאת סיבובי המנוע לקיק דאון להילוך ראשון

מה לדעתכם הבעייה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש רכב זהה עם אותו ק"מ.

פתחתי על זה שרשור פה בעבר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?468357-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9A-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%99-%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-2001

 

בסופו של דבר הבעיה פשוט נעלמה.

לפעמים היא חוזרת לתקופה, ונעלמת שוב...

לא ברור לי למה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו כאשר נוסעים עם ההילוכים במצב "2" במקום "D" הבעייה נעלמת,

האם זה יכול לתת כיוון ?

פשוט מחר המכונית יורדת לב"ש לשבועיים לפחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים קופצים מ4.5 אלף סלד?

הידע שלי ממש מועט במכלול אבל אולי זה קשור לVTI, תזמון שסתומים משתנה, תבדוק על זה.

 

יכול ליהיות שבהילוך 1 ועם התזמון המשתנה, זה יוצר תשומת לב ויזואלית יותר.

אבל שוב, תקרא על הנושא, אני לא התעמקתי בזה יותר מידי.

 

בקורולה ידנית 2001 של חבר, גם כן הטורים, עולים מהר מנקודה מסויימת.

 

בכל אופן, ראיתי הרבה קורולות של השנים הללו, מבחינת אמינות הרכב מצויין תשמור ותתחזק ויהיה לך שקט.

עריכה אחרונה על ידי nir100
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך: תחליף שמן גיר כמה פעמים ותראה את השינוי המיוחל...בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך: תחליף שמן גיר כמה פעמים ותראה את השינוי המיוחל...בהצלחה.

שמן גיר הוחלף לפני 30,000 ק"מ וחלפו מאז 5 שנים,

יתכן שז הבעייה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, יוסי, שבקורולה 99 שאני מתנייד איתה זה גם ככה. זאת אומרת, בעומס, אם אתה לוחץ על הברקס ומאיט ואז לוחץ שוב על גז אז ההילוך משתלב עם סוג של קיק דאון. או למשל, כשהמנוע מעומס הוא לא יזוז בלי הורדת הילוך ויש מין "איחור" כזה שבו המנוע מתקדם לאט ואז יורד הילוך והוא "טס". אני חושב שלא תמיד הגיר אשם. הגירים האלו אמינים מאוד. מה שכן, שהוחלף שמן גיר לפני בערך שנתיים וחצי שלוש, האוטו איבד כח ברמה משמעותית וכמעט היה בלתי ניתן לעקוף, לאחר מכן זה הסתדר. אני מציע לא לשחק עם שמני גירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...