Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מתדלק בסונול הטכני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה שמועות על כל שהתחנה מוהלת לצערי בשבת זה הוכח..

מישהו עוד נכווה?

בשבת האחרונה תידלקתי 250₪ על מיכל ריק עד התדלוק הבא האוטו כל הזמן גימגם ובקושי נסע..

היזהרו!

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

ממליץ להיזהר מהכפשה לשווא.

מוטב תמיד לבדוק ביסודיות את הנושא, בדיקת מעבדה או בדיקה מקיפה על כמה רכבים,

כיוון שקשה לתקן תדמית של אדם או מקום אחרי שאומת האינטרנט חרצה את גורלו.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

מתדלק שם סולר קבוע כבר מספר חודשים, וידוע לי על עוד חברי פורום רבים שזו תחנה קבועה אצלהם. לי באופן אישי - אין שום בעיות עם הדלק שם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

שנתיים וחצי אחרונות מתדלקים שם באופן קבוע, 5 רכבים שונים במהלך התקופה, שלושה בנזין ושני סולר.

לא היו בעיות עד היום, ודווקא רכבי הסולר הראו צריכת דלק והתנהגות טובה יותר אחרי התדלוק שם בהשוואה לכמה תחנות אחרות באיזור (יש לציין שרכבי סולר הרבה יותר רגישים לסולר לא איכותי).

אגב, הרבה נהגי מוניות מהאיזור ממליצים על התחנה הזאת.

 

אולי כדאי שתבדוק את תקינות הרכב שלך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תדלקתי שם כמה מאות ליטרים בשנה +/- האחרונה, לא הרגשתי שום דבר חריג.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תדלקתי שם (95) מספר פעמים בשנה האחרונה, כאשר הפעם האחרונה היתה ביום ראשון (מיכל מלא) וכמעט נגמר לי כבר המיכל שוב, מעולם לא הייתה בעיה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

מתדלק שם 95 כבר די הרבה שנים, מעולם לא חוויתי בעיה כלשהי.

התחנה החליפה בעלות לפני כשנתיים שלוש, כנראה בגלל איזו פרשה של הונאת מס, לא בגלל בעיה בדלקים. בזמן האחרון מבחינים בין מחיר למזומן למחיר בכרטיס אשראי, אבל גם בכ"א עדיין זול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תדלוק על מיכל ריק לא גורם לשאיבת לכלוך מהמיכל.

הגיע הזמן להשתחרר מהאמונה המטופשת הזו.

המשאבה שואבת את הדלק מתחתית המיכל תמיד, גם כשהמיכל מלא.

חבל לתת סתם עצות לא מבוססות, כשלא יודעים...

 

בחלק מהרכים, עלול אכן להגרם נזק כשנוסעים קבוע עם מיכל "על התחתית". אבל זה רק בגלל שהמשאבה מתקררת טוב יותר כשהיא טבולה כולה בדלק.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה לכולם על התגובות

אז השמועה הופרכה מה שאומר שצריך לבדוק עכשיו מה הייתה הבעיה ברכב כי כרגע הוא נוסע מצויין..וזה שזה לא הדלק עכשיו מטריד..

 

מנהל הפורום- אפשר למחוק שלא סתם יפגע השם של התחנה

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

מתדלק שם 90 אחוז מהפעמים. אפילו הרגע חזרתי מתדלוק של 53 ליטר שם.. הכל בסדר תמיד.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
תדלקתי שם מספר פעמים ונזקקתי לאחר מכן לניקוי מצערת. לא חזרתי שוב.

 

מתי בערך? אני מתדלק שם כ3-4 שנים 3 רכבים שונים ולא היתה אף פעם בעיה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

איך אפשר לקבוע כי הלכלוך במצערת נגרם כתוצאה מהתדלוק שם?

האם בדקתם את המצערת בתדלוק במקום אחר?

 

ולעניין איכות הדלק וגמגומים:

גם לי זה קרה אך לא בסונול אלא בטן בביאליק.

אני מניח שהבעיה נגרמת מתדלוק אחרי הגשמים...

×
×
  • תוכן חדש...