Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי

 

תודה עד כה על התגובות - בהחלט עזרתם לי ומיקדתם אותי.

 

אם יש עוד הצעות/הארות/הערות אשמח לשמוע!

 

שאלה נוספת הרלווטנית ליד שניה: אילו לוחות אתם משתמשים? ; כשאני אמור "לדוג" כזה רכב או אחר שיהיה מציאה - איפה אני מוצא אותו? רק בלוח "יד2"...?

תודה!

 

לוח יד 2 הוא אחלה. אם אתה רוצה לבדוק גם לגבי הפולו אני יכול להפנות אותך לסוכנות הטרייד אין של פליקס פולקסווגן בת"א. הם אנשים אמינים שמוכרים

רכבים במצב טוב ואפשר גם להסתדר איתם במחיר (מניסיון). אם תרצה אשלח לך מספר טלפון

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במתיחה קלה של התקציב - סוזוקי ספלאש ידנית חדשה. מעין רכב מיני מעט מגודל (בעיקר לגובה) עם מערכת הנעה של סופרמיני (המנוע של הסויפט, תיבת הילוכים מעט שונה). אישית אני מתננייד בסויפט אוטומטית ולא מרגיש שום בעיה - לא בכביש המהיר ולא בהרים (חיפאי), וכיון שמבחינת כוח ומשקל הספלאש דומה מאד הגרסה הידנית אמורה להתאים לצרכיך. החסרונות - תא מטען זעיר ויש רק 4 כוכבי EuroNCAP - אבל לדגם ללא ESP ורק עם 4 כריות אויר (לדגם הנוכחי יש ESP, וכן 6 כריות אויר ובכלל עבר מתיחת פנים כלשהי, אין לי מושג אם יש לה השפעה בטיחותית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בסוכנויות טרייד וליסינג למינהן, המחירים בדר"כ נצמדים מאוד למחירון ועושים לך טובה שמפחיתים עבר ליסינג. לחלק מהדגמים (כמו הפיאטים למשל) השוק לא חזק, ככה שאפשר למצוא מחירים הרבה יותר הגיוניים אצל המוכרים הפרטיים.

אני חושבת שכדאי להתמקד בעיקר ביד 2 (גם הרבה סוכנויות מפרסמת שם) וגם בלוח של הפורום.

נ.ב.

בקשר לפונטו, כדאי להתמקד בפונטו איבו ולא בפונטו גרנדה, הבדל במחירון זניח לעומת התמורה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אוקיי שוב תודה לכולם.

מנסה להבין - לכל אלו שעשו לי חשק:) על פונטו איבו מאובזרת (ה-150TH?) - כמה זמן בערך לקח לכם "לדוג" אחת כזו משנת 2012 נגיד...? כי השוק שלה... איך לומר - דל מאוד מאוד.

 

(את הפורד פיאסטה אפשר יותר למצוא, גם את הפולו - אם כי היא קצת יקרה יותר.

גם הסיאט איביזה מעט יותר יקרה - ויש אותה מלא ביד2 וזה קצת מוזר/מחשיד.)

בנוסף, כמה אנשים יורדים מהמחיר שהם רושמים במודעות? ברור לי שזה כל מקרה לגופו - אבל... ממוצע? בערך...?

 

תודה!

פורסם

איזה יש מלא כי היו עליה הרבה מבצעים,לכן אין פה שום דבר מחשיד.

אכן אין הרבה 150TH,אין גם מדד להגיד לך מתי תוכל למצוא,זה יכול להיות יום וגם חודשיים.

כמו שאמרת,כול מקרה לגופו,אין ממוצע קבוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לגבי הפונטו, אולי כדאי שתרחיב את החיפוש גם ל2011, המבחר יגדל.

 

אה ברור - אני לגמרי מחפש גם 2011

פשוט שם ההיצעה לא משהו - זה לא הדגם המאובזר לרוב, וגם הק"מ גבוהים יחסית...

פורסם

אוקיי, אז האמת שוב בגלל קריצת המחיר + תצרוכת הדלק, פזלתי עוד לכיוון מכוניות מיני ולאו דווקא סופר מיני.

מה אתם חושבים על קיה פיקנטו ידנית? לגמרי נראה לי כדאי לקחת אותה בחשבון לא?

שוב - לשלם על רכב מ-2013 50-55 אלף נראה לי ממש אחלה, במיוחד שיש לו 7 שנים אחריות, וגם הצריכת דלק שלו נמוכה יותר מפורד פיאסטה למשל... (שעולה 65+ ב-2013).

 

אשמח לשמוע עוד תגובות הצעות, בתקווה שעדיין יש לכם כוח לפוסט הארוך שלי, בבקשה :)

 

תודה!

פורסם

אם אתה הולך כבר לכיוון ה 55 אלף,יש לך ב 60 אלף יונדאי i10 חדשה שטובה יותר ממנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לה שליטה על ההגה,אבל ההבדל הרציני הוא מושב הרבה יותר תומך,וסלון משלוב 2 צבעים שניראה טוב יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה אבל נראה לי שמושב זה לגמרי עניין של טעם - בטח ובטח גם סלון או צבע ריפודים.

מה שהרבה יותר חשוב לי זה אישית זה צריכת דלק, בטיחות, אמינות ואבזור.

פורסם

צריכת דלק תהיה דומה,כך גם האמינות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקיי סליחה - את צודקת - אבל זה נכון רק לאיי10 החדשה (2014) - למעםן האמת ני הרבה פחות מעוניין בקניית רכב חש מהניילונים. מעדיף לחסוך כמה אלפי שקלים ולקבל רכב בן שנה עם ק"מ ממוצע...

פורסם

אני לא אישה,

אם ככה הפיקנטו אופציה טובה כיד שניה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...