Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ככה, אז הצריכת דלק סבירה לחלוטין, על גבול ה"קצת נמוך".

 

יישור קו של פילטרים, פלאגים, פחית נוזל ניקוי מערכת דלק ואם יהיה שיפור, הוא יהיה 1-2 קמ"ל, זה פחות או יותר המקסימום שהיא תיתן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פות"ש ציין שהוא בדק את לחץ האויר בצמיגים ומצא שהוא תואם את הגדרת היצרן. זה אומנם תקין, אבל כדי לחסוך עוד כמה טיפות דלק ניתן להעלות את הלחץ הזה ב-2-3PSI נוספים.

אני עושה את זה בכל המכוניות שלי בלי קשר לחסכון בדלק, מכיון שחוץ מההיבט הזה, זה תורם גם להארכת חיי הצמיג, לשיפור קל בהתנהגותו הודות להקשחת הדופן שלו, וזה גם תורם למיתון ההתחממות שלו בעת נסיעה במהירות גבוהה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם אתה נוסע לרוב נסיעות קצרות כאשר המנוע קר הוא לא עובד הכי יעיל ולכן נפגעת צריכת הדלק שלך. לא הייתי קורא למדידה הזו מדידה נכונה. אם אתה גם לא נוסע במישור צריכת הדלק גם כן תפגע.

פורסם
האוטו הזה יעשה 1:17 רק ביום שיגדל כנפיים ויתחיל לעוף.

הרכב היה אצלי לשבוע במהלכו נסעתי לאילת (דרך מצפה רמון) הלוך ושוב פעמיים ועוד מעט נסיעות בעיר.

מדובר ברכב השכרה שקיבלתי עם פחות מ2000 ק"מ על השעון.

צריכת הדלק הנמוכה הדהימה אותי אחרי התדלוק הראשון, ולכן הקפדתי לבדוק בעצמי בתידלוקים הבאים.

1:17 - זה מה שיצא.

פורסם

חברים

מי שלא יודע , שלא יכתוב שטויות.

לי היתה סיריון 2009 מהשכרה עם 90000 ק"מ לפני כשנתיים.

היתה בבעלותי כחצי שנה. הצריכה הכי טובה היתה בנסיעה לטבריה דרך 6. לא עובר 100 קמ"ש. יצא 1:19.5.

הכי גרועה היה מיכל מלא רק עירוני בלבד 1:10.5 כולל הרבה פקקים ומזגן. הרכב מאוד חסכוני.

פות"ש - מוזר מאוד מה שאתה מתאר. לא נראה לי שפילטר אויר אחראי לדבר כזה. אולי אפילו ספידומטר מזייף למטה?

 

תבדוק 4 גזים ותחליף פ. אויר על כל מקרה. זה גרושים.

 

אלי

פורסם (נערך)

בתור בעלים של סיריון 2008 כבר שלוש שנים הצריכת דלק לא הגיונית בעליל .

אני נהג עם רגל בינונית על הגז נוסע 50/50 עירוני בינעירוני והרכב מוציא לי באופן כמעט קבוע .1:13 מדוד מתדלוק לתדלוק .

הכי טוב שיצא לי ממנו זה שנסעתי לצפון הוא עשה לי 1:15.2.

הכי גרוע 1:11 וגם זה יצא לי חד פעמי .

* ברגע שרק קצת מתחיל להיות חם המזגן לא מתכבה , אני לא יכול בלי .

עריכה אחרונה על ידי itzik_b

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
חברים

מי שלא יודע , שלא יכתוב שטויות.

לי היתה סיריון 2009 מהשכרה עם 90000 ק"מ לפני כשנתיים.

היתה בבעלותי כחצי שנה. הצריכה הכי טובה היתה בנסיעה לטבריה דרך 6. לא עובר 100 קמ"ש. יצא 1:19.5.

הכי גרועה היה מיכל מלא רק עירוני בלבד 1:10.5 כולל הרבה פקקים ומזגן. הרכב מאוד חסכוני.

פות"ש - מוזר מאוד מה שאתה מתאר. לא נראה לי שפילטר אויר אחראי לדבר כזה. אולי אפילו ספידומטר מזייף למטה?

 

תבדוק 4 גזים ותחליף פ. אויר על כל מקרה. זה גרושים.

 

אלי

 

אז אתה לא יודע למדוד, אני מכיר את הרכב הזה כמו את היד שלי, רכבים חדשים ידנים עם מנועי ליטר לא מגיעים לצריכה שציינת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אז אתה לא יודע למדוד, אני מכיר את הרכב הזה כמו את היד שלי, רכבים חדשים ידנים עם מנועי ליטר לא מגיעים לצריכה שציינת.

 

מנוע ליטר לא, אז מנוע ליטר וקצת כן? אני השגתי 20 קמ"ל בנסיעה מאשקלון לחיפה.

 

הטענה שלך על רכבים חדשים איננה נכונה.

פורסם

כמה מהר אתה מגיע ל-90-100 ? אם יש לך רגל כבדה עד למהירות הזו, זו יכולה להיות סיבה נוספת לצריכה גבוהה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

דיהטסו סיריון אוטומטית, כמה מהר זה כבר יכול להיות? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

Arikc

אני לא מבין למה אתה יוצא מתוך הנחה שזה לא נכון.

תאמין לי , אני יודע למדוד מצויין. אני לא ילד ועברתי עשרות רכבים ידידי.

זו הצריכה , תרצה או לא תרצה.

להתווכח תמיד אפשר אבל לפעמים צריך ללמוד מאחרים. ומהנסיון האישי שלהם. מה לעשות.

 

אלי

פורסם

כי אני מכיר את הרכב הנ"ל טוב מאוד והחזקתי כזו במשך כמה שנים.

הרכב לא חסכוני נקודה.

ואני מדבר על 70% נסיעות בין עירוניות.

אין לי מה ללמוד מהנסיון שלך כי שלי יותר גדול עם הרכב הנ"ל,אם הרכב היה ידני עוד הייתי יכול להאמין ל1:16 אוטומט בחיים לא,ומכיוון שלא נמכרו כאלה ידניות אז זה לא אפשרי.

הצריכה של פותח השרשור תקינה לחלוטין בגלל שהוא נוסע בשטח הררי יחסית וזה רכב מיושן אין מה לעשות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לפי אתר KML צריכת דלק ממוצעת "אמיתית" היא 1:12.74, אצלך 1:10 בערך.

 

יכול להיות שהמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה, לא מספיק אוויר בצמיגים, אתה משחק הרבה עם דוושת הגז (לא קשור למהירות).

 

כדאי לבדוק כמובן פילטר אוויר, פילטר דלק, פלגים, חוטי הצתה, אולי אפילו מצבר חלש או שמן מנוע לא טוב/מתאים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לי יש סיריון 2009 כבר שלוש שנים, צריכת הדלק שלו היא בערך 1:13 בנסיעה בין עירונית רגועה ו 1:10 בעיר.

מה שאתה מתאר נשמע קצת לא תקין כדאי לבדוק את הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...