Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פאסאט 2002 TDI ויש לי רק מפתח אחד וברצוני לשכפל עוד אחד לרזרבה ( לא אולר )

נתנו לי הצעות בין 200 ל 300 ש''ח

השאלה היא האם אפשר לקנות מפתח עם צ'יפ לא מקודד ולא חתוך באיביי ב 60 ש''ח ולחתוך ולקודד אותו בארץ

מי שיש לו מידע ו\או ניסיון בעניין אשמח לדעת

תודה רבה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם

תמיד אפשר לקנות כזה מפתח באיביי ולעשות את מה שאמרת, אני פשוט לא בטוח שזה שווה את זה במאת האחוזים.

 

תביא מפתח ב60 ש"ח, קידוד יעלה בערך 100 ש"ח וחיתוך יעלה עוד כמה עשרות שקלים. אז ייצא שלא חסכת יותר מידי.

 

לפני כשנה גם לי הייתה פאסאט TDI שנת 2000, וגם אני רציתי לשכפל לה מפתח. קיבלתי הצעה של 280 ש"ח. אני זוכר שאחרי שבדקתי את עניין העלויות למול קנייה באיביי, הגעתי למסקנה שאמנם איביי יותר זול, אסל ההפרש היה נורא קטן ולא שווה כבר לחכות להזמנה מאיביי.

בסוף לא עשיתי את זה כי הרכב החזיר נשמתו לאלוהי הבוכנות לפני שהספקתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני חייב לציין שהמחיר של פאר המנעולים מצוין וכנראה אקח את ההצעה בשתי ידיים

אבל יש רעיון ששמעתי. להוציא את הצ'יפ מהמפתח ולהדביק אותו עם דבק חם ליד הסוויץ' מבפנים ולשכפל רק את המסלול של המפתח ואז לא צריך קידוד

מה אומרים בעלי הדעה בעניין מה הסיכונים הסיכויים וכו' ???

תודה לכל המשיבים

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם

חד וחלק, לא!

 

ככה נוצר מצב שאם מישהו פורץ לך לרכב, כל מה שהוא צריך זה לסובב את הסוויץ' ואין שום אימובילייזר שינסה לעצור אותו. ולא, זה שאין לו את המפתח המקורי לא יעצור אותו. אז בעצם אתה פשוט נותן את האוטו במתנה לגנב הראשון שינסה לקחת לך את הרכב.

נכון שגם את זה הגנבים יודעים לעקוף, אבל במקום להקשות עליהם, אתה עוד מקל עליהם?

ועוד יש לך פאסאט דיזל, שזה רכב מאוד מבוקש. מניסיון.

 

בקיצור, קח את ההצעה של פאר המנועלים, ושיהיה לך לבריאות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם קצת באיחור

הלכתי לפאר המנעולים ועדיין ההצעה הייתה בתוקף דיברתי עם לירן שהפנה אותי ליוסי התותח

נהניתי מהשירות מהמקצועיות והאדיבות ובסוף....וזה העיקר, מהמחיר.

תודה רבה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

×
×
  • תוכן חדש...