Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לאחרונה רכשתי פונטו ספייס 2003, ללא טיפת ידע בתוחם' הרכב עבר טיפול 10K עם קנייתו.

בזמן הנסיעה השילוב להילוך שני קשה (מנטלית) ומלווה ברעידות (עם אני עוזב את הגז הרכב רועד)

שאר ההילוכים בסדר, קיימים רעידות גם בעמידה (לא בהגה) גם בניוטרל וגם שהקלאץ עד הסוף. שאני מעלה טורים (לוחץ גז בניטרל הרעידות מפסיקות).

מה לעזאזל קורה לאוטו?? החלפת תושבת מנוע/גיר אולי?

 

בנוסף הרגשתי צריכת דלק מוגזמת (נסיעה עירונית)

בדקתי לפי הקילומטרז יצא 8 לליטר וחצי (8 ק' והמד דלק ירד בקו אחד)

 

נ.ב

אתמול הייתי במוסך כי נורית תקלה בכריות האויר דלקו, המוסכניק ניקה ושימן משהו בכבלים, שיחק עם המפתח לביטול כריות אוויר לתינוק (ליד דלת שמאל, בצד הדשבורד) התקלה נעלמה.

 

יכול להיות שבעיה בצריכת דלק היא הכבלי הצתה בהתייחס למקרה נ"ל?

מה לעשות? החלפת כבלי הצתה? ניקוי בית מצרעת? וכמה זה עולה?

PLEASE HELP

פורסם

מה שאתה מתאר פה נשמע כמו מנוע מזייף , יכול להיגרם בגלל חוטי הצתה לא תקינים .

יש לבדוק את מערכת ההצתה ורצוי לחבר סורק.

פורסם

זה או בעיה במערכת ההצתה או במערכת הדלק.

תתחיל בלשלול בעיה במערכת ההצתה שזה יותר קל בסדר הבא: פלגים, חוטי הצתה וכויילים.

כמו כן יכול להיות שניקוי מצערת (כמו שצריך, ולא ע"י התזה של ספריי קרבורטור מלמעלה) יפתור את הבעיה.

פורסם
זה או בעיה במערכת ההצתה או במערכת הדלק.

תתחיל בלשלול בעיה במערכת ההצתה שזה יותר קל בסדר הבא: פלגים, חוטי הצתה וכויילים.

כמו כן יכול להיות שניקוי מצערת (כמו שצריך, ולא ע"י התזה של ספריי קרבורטור מלמעלה) יפתור את הבעיה.

 

סליחה על הבורות

למה אתה מתכוון שאתה אומר :"פלגים, חוטי הצתה וכויילים"

×
×
  • תוכן חדש...