Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש לי טלויזיה של שארפ בה נעלמת התמונה מדי פעם באופן אקראי

ניסיתי לפנות לראלקו (היבואן הרשמי) כי הם נותני האחריות אבל הם לא עונים לטלפון - מנתקים בזמן ההמתנה

גם הצור קשר באתר לא עובד וגם הכתובת איימיל שמופיעה למטה - מישהו יודע מה קורה איתם?

איך אני תופס אותם?

פורסם

זה ידוע שהשרות של ראלקו מתחת לכל ביקורת , יש להם שם חנות של עודפים / מוצרים מתצוגות ומתוקנים ,בחנות הזאת אמורים לשבת אנשים שצריכים לענות לטלפונים , אך זה לא מעניין אותם ,עדיף להם למכור מוצרים בחנות ולקבל עמלות מאשר לענות ללקוחות עם בעיה שכנראה לו מכניסה כסף ! גם אני הייתי צריך אותם לגבי מקרר ,מהשעה 8 בבוקר עד 12 אני מתקשר בלי הפסקה ,או שלא עונים או שמנתקים ,הגעתי למקום ב-12 וקצת ,המוכר שם עם לקוח ,שואל אותי אתה צריך משהו ,כן חסר חלק במקרר , אהה אני כבר חוזר אלייך ככה עד השעה אחת כשברקע צילצולים בלי הפסקה והבחור מרים את השפורפרת וסוגר אותה !!

אין לך ברירה אלא להגיע וללכת לא לחנות אלא למשרדים בקומה ראשונה .

http://www.ralco.co.il/contacts.asp

פורסם

ואנחנו קנינו מקרר של שארפ שמרגע קנייתו הופיעה כמות היסטרית של רטיבות בתוך הקופסאות שבתוכו (דבר שלא קרה במקרר ישן של תדיראן), ושני ביקורי טכנאים מטעמם הסתיימו ב"טוב, זה המקרר והוא תקין"...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

ולחשוב שעוד הוספתי קצת כסף כדי לקבל אחריות מהיבואן הרשמי :bad-word: - לפחות היא פגה ואני בטוח לא אקנה שום דבר שהמנוולים האלו מייבאים לעולם.

פורסם

תן לי לבדוק עם הקשרים הישנים שלי מחר, אולי אסדר לך טלפון ישיר של סוכן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...