Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אין באתר לוח מכירה-קניה ?או שיש ולא שמתי לב עד היום ? :shock:

מרכז הדף, ממש מתחת לגלריה, יש באנר קטנצ'יק שמתחלף - תלחץ עליו ותראה מה יקרה.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
חחח אני גולש בפולגז כבר שנה+

ורק שאמרתם שמתי לב...!

לא כדאי לשים קישור קצת יותר בולט?

שעה שאני מחפש את הים...

 

:p

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

יש לי במחשב 2 תוכנות חוסמות פירסומות, באנרים, פופאפים ופופאי :-P

 

בקיצור גם אני ממליץ לשים את הלוח במקום קצת יותר בולט ונגיש.

 

נ.ב

עד עכשיו אני לא רואה את הבאנר, כנראה אחרי ניטרול התוכנות הוא יופיע...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
יש לי במחשב 2 תוכנות חוסמות פירסומות, באנרים, פופאפים ופופאי :-P

 

בקיצור גם אני ממליץ לשים את הלוח במקום קצת יותר בולט ונגיש.

 

נ.ב

עד עכשיו אני לא רואה את הבאנר, כנראה אחרי ניטרול התוכנות הוא יופיע...

גם אצלי אותו המקרה.

פורסם
יעבור יעבור :-P

הכרוב נשבר כלכך מהר? :shock:

 

בלי "זה בסדר כרגע המקום שלו"?

בלי "בהזדמנות נעשה את זה"?

בלי "נחשוב על זה ונחזור אליך"?

בלי "רעיון טוב! תשלח לנו אותו ב 3 העתקים במסמך מסודר. עותק אחד לצה"ל לאישור שאין לך פרופיל 21, עותק שני למוטו, לבדוק ששם לא עשו את זה קודם (והגיוני שלא), עותק שלישי ב 3 העתקים לכרובי, למקרה ויגמר הנייר בשירותים"?

 

רק הגיע הצעה וכבר מתייעלים?

 

 

פשוט מאכזב.

ואני חשבתי שאתם מקום רצינים עם ביוקרטיה נורמלית.

קצת מלחמה. קצת דם. תנו משהו לאנשים שאין להם מה לעשות חוץ מללכת לחתום אבטלה בבוקר.

 

 

:-P

פורסם
הכרוב נשבר כלכך מהר? :shock:

 

בלי "זה בסדר כרגע המקום שלו"?

בלי "בהזדמנות נעשה את זה"?

בלי "נחשוב על זה ונחזור אליך"?

בלי "רעיון טוב! תשלח לנו אותו ב 3 העתקים במסמך מסודר. עותק אחד לצה"ל לאישור שאין לך פרופיל 21, עותק שני למוטו, לבדוק ששם לא עשו את זה קודם (והגיוני שלא), עותק שלישי ב 3 העתקים לכרובי, למקרה ויגמר הנייר בשירותים"?

 

רק הגיע הצעה וכבר מתייעלים?

 

 

פשוט מאכזב.

ואני חשבתי שאתם מקום רצינים עם ביוקרטיה נורמלית.

קצת מלחמה. קצת דם. תנו משהו לאנשים שאין להם מה לעשות חוץ מללכת לחתום אבטלה בבוקר.

 

 

:-P

:-)

 

לא פומי. רק אותך אנחנו מטרטרים ככה.

 

זוכר איך תזזנו אותך שבאת עם ההצעה (ההזויה משהו) "אולי תתחילו לעשות מבחני אופנועים"?

 

אני לא אשכח איך שכנענו אותך ש"רק אם תשיר סרנדה בשעה 3 בלילה מתחת לחלון של האזרח, אז - ורק אז, הוא ישתכנע להתחיל לבחון אופנועים כי זה מה שהקהל כנראה רוצה"...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אפשר כמובן ללחוץ על "חדשות" אחרי שהעמוד יפתח לגשת לצד השמאלי של המסך תחת הכותרת "שימושון" ללחוץ על "קונים\מוחרים".

מה ת'אומר?!

פורסם
:-)

 

לא פומי. רק אותך אנחנו מטרטרים ככה.

 

זוכר איך תזזנו אותך שבאת עם ההצעה (ההזויה משהו) "אולי תתחילו לעשות מבחני אופנועים"?

 

אני לא אשכח איך שכנענו אותך ש"רק אם תשיר סרנדה בשעה 3 בלילה מתחת לחלון של האזרח, אז - ורק אז, הוא ישתכנע להתחיל לבחון אופנועים כי זה מה שהקהל כנראה רוצה"...

לפחות אתה לא יכול להגיד שלחץ מרוכז לא משפיע.

עובדה, יש מבחנים.

 

:-)

 

עד עכשיו יש אצלי את המגהץ, הטלויזיה והוידאו שהוא זרק לכיווני בתור מתנות למעריצים.

×
×
  • תוכן חדש...