Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפחות אתה לא יכול להגיד שלחץ מרוכז לא משפיע.

עובדה, יש מבחנים.

 

:-)

 

עד עכשיו יש אצלי את המגהץ, הטלויזיה והוידאו שהוא זרק לכיווני בתור מתנות למעריצים.

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
לפחות אתה לא יכול להגיד שלחץ מרוכז לא משפיע.

עובדה, יש מבחנים.

 

:-)

 

עד עכשיו יש אצלי את המגהץ, הטלויזיה והוידאו שהוא זרק לכיווני בתור מתנות למעריצים.

 

 

אתה רואה?

 

ואתה התנגדת לשיר לו את הסרנדה עם קסדה על הראש...

 

אני:"פומי, תשמע לי, תשיר לו עם השואי מהודקת לראש"

פומי:" אבל למה? הוא לא יישמע את היכולת שלי לעלות לטונים גבוהים המיוחד"

אני:" פומי - תשמע לי, לטובתך ולטובת ביטוח צד ג' של חברי המערכת, שים קסדה! ואם אפשר, תסגור גם את המשקף"

פומי:"אבל פול גז הוא אתר בגובה המשקף! איך האזרח ישמע את הסלסולים המזרחיים שלי עם השואי סגורה?"

אני: "זו פעם אחרונה שאני אומר לך זאת - תעשה מה בראש שלך, אבל אם תהיה בלי קסדה בזמן תחילת הסרנדה, אנחנו נוותר גם על הרעיון החדש שלך שכדאי שבפול כז יהיו גם חדשות שוטפות... [בחיי שהוא מוזר הפומי הזה, איזה רעיונות ודרישות יש לו לאתר]"

פומי: "טוב נו, בסדר...אבל שלא תגיד שלא אמרתי לך - האזרח לא ייהנה מהשירה שלי בצורה כזו"

אני: "אני בטוח שהוא ייהנה - רק שלא תופיע שם לפני שלוש בלילה, כן?"

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אתה רואה?

 

ואתה התנגדת לשיר לו את הסרנדה עם קסדה על הראש...

 

אני:"פומי, תשמע לי, תשיר לו עם השואי מהודקת לראש"

פומי:" אבל למה? הוא לא יישמע את היכולת שלי לעלות לטונים גבוהים המיוחד"

אני:" פומי - תשמע לי, לטובתך ולטובת ביטוח צד ג' של חברי המערכת, שים קסדה! ואם אפשר, תסגור גם את המשקף"

פומי:"אבל פול גז הוא אתר בגובה המשקף! איך האזרח ישמע את הסלסולים המזרחיים שלי עם השואי סגורה?"

אני: "זו פעם אחרונה שאני אומר לך זאת - תעשה מה בראש שלך, אבל אם תהיה בלי קסדה בזמן תחילת הסרנדה, אנחנו נוותר גם על הרעיון החדש שלך שכדאי שבפול כז יהיו גם חדשות שוטפות... [בחיי שהוא מוזר הפומי הזה, איזה רעיונות ודרישות יש לו לאתר]"

פומי: "טוב נו, בסדר...אבל שלא תגיד שלא אמרתי לך - האזרח לא ייהנה מהשירה שלי בצורה כזו"

אני: "אני בטוח שהוא ייהנה - רק שלא תופיע שם לפני שלוש בלילה, כן?"

שששששששששששששש!

 

הוא בטח עד עכשיו מחפש את בעל הקסדה הזאת.

 

:roflmao:

 

אבל מה, אני עדיין מחכה ליישום הרעיון של "לשנות את שם האתר פולגז ל Pumi Land" שהבטחת לי שתקיים.

לא התחפשתי לנערת pits לחינם אני מקווה.

×
×
  • תוכן חדש...