Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן 2 2008 יד 2


bobi12
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

אני חדש בפורום, ואני לפני רכישת רכב רנו 2008 או 2009 .

הייתי בכמה מגרשים פרטיים, וכל המכוניות שהיו שם היו ממש במצב גרוע מכנית ( וזה לאחר מבחן נהיגה ) .

 

האפשרויות שיש לי הם :

 

1. מבעלות פרטית שהיד הראשונה הייתה ליסינג, והבעלות השנייה הייתה פרטית, רנו מגאן 2008 עם 68,000 KM שהאמת נשמע קצת מוזר הקילומטר הנמוך, אך האותו נוסע מצוין לאחר בדיקת נסיעה, ונראה ממש חדש מחירון 39.000 וסגרתי איתו 30.000 (מריח לא טוב),

במודעה שלו לא היה רשום ליסינג, וזה רק התברר לאחר מכן .

 

2. מגרש מכוניות פרטית, רנו מגאן 2008 עם 120.000 KM רוצה עליו 29.000 סגרתי איתו 24.000 .

 

3. יש היום בערב עוד איזה רכב שאני צריך לראות, גם רנו 2008 עם 89.000 KM

 

אשמח לשמוע את דעתכם על האפשרויות שלי, תודה מראש לעונים .

פורסם

אני מוכר מגאן 2006

מנוע2000 דגם PR מפואר במצב מעולה 110000 ק"מ

אני יד שלישית.

 

אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

פורסם

למגרשים פרטיים אל תתקרב כי לשם בדרך כלל מגיעים רכבים גמורים.

שווה לבדוק את אופציה 1 לעומק,כלומר שיציג לך חשבונית רכישה מחברת הליסינג,היסטוריית טיפולים וכמובן תעשה בדיקה.

בדקת בקרסו טרייד-אין?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לפני 4 חודשים רכשתי מקרסו רנו מגאן 2 , כולם מלכלכים עליהם אבל כל מה שביקשתי קיבלתי לרבות 4 צמיגים חדשים מצבר חדש ואחריות על גיר ומנוע ל 3 חודשים כל זה עם התחייבות לטרייד עתידי בעוד שנתיים.

נסה אות7

פורסם

שלום,

ראשית - בחירה מעולה ובמיוחד בשנתונים שציינת.

שנית - רנו מגאן הוא רכב שרגיש להזנחה וטוב תעשה אם תרכוש אחת ע ק" נמוך שטופלה במוסכים מרשים.

אני באופן אישי לפני שנה וחצי עשתי סקר שק מטורף הולל ביור במספר מגרשים וכאן המקם לציין כי בקרסורייד אין מצאתי מספר רכבים שמורים. לא ידוע לי מה יש להם במלאי נכון היום אל אז הםהיו מאוד אטרקטיביים על אף המחיר הגבוהה.

לגבי הר:

חסכוני.

אמי.

בטיחותי.

מרוו.

מתאים למשחות.

מפנק

 

תרגיש חופשי לשאול עוד שאלות, אני מרוצה!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

כבעלים של רנו מגאן 2008 כמעט שנתיים.

 

 

מספר טיפים לבדיקה:

 

שים לב שהרכב טופל במקום מוסמך ובזמן.

תבדוק האם בוצע תיקון לגיר , בדרך כלל בסביבות 80-100 אלף ק"מ צריך להחליף שסתומים בגיר. סדר גודל של 2000-3000 ש"ח

 

תשתדל כמה שפחות התקנות מקומיות (חלונות חשמל , גלאי רוורס וכו')

אל תתרגש מקילופים בפלסטיק בפנים הרכב , בדקתי מספר רכבים לפני שקניתי את שלי ובכולם היו קילופים.

 

תבדוק תקינות של 2 השלטים (פתיחה - סגירה , התנעה)

הרכב מעט עצל בתחילת נסיעה עקב המשקל אז אל תתרגש

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

רק לגיר אוטומטי

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום חברים ותודה על התגובות .

 

בחרתי ללכת על האפשרות הראשונה על המגאן 2 2008 68.000KM, ובבדיקה אמרו לי שאני צריך להחליף תושבת מנוע ימין ושמאל ולטפל בנזילת הגיר שיש לי באותו וגם להחליף תושבת גיר תחתונה, שכל התיקון הזה יכול לעלות כ-3000 ש"ח כולל עבודה .

 

את הרכב כבר רכשתי למרות הכל כי הבודק אמר לי שהרכב נראה חדש כמעט לחלוטין, אך המחיר נראה לי מוגזם .

 

ורציתי לדעת העם אתם מכירים מוסכניק טוב באיזור בת ים ויכול להיות אמין ובאותה מידה גם להיות קצת יותר זול ? .

פורסם (נערך)

מחיר הרכב הזה לבסוף הרבה יותר זול מהמחירון. ממקומך הייתי בודק לפני ומוריד לו עוד במחיר. יש מגאן שנת 08 עם 80 ק"מ במצב טוב והמוכרים בקושי מקבלים העצות של 25,000 שח .אגב רושמים אוטו ולא אותו.

 

שאלה : מי אמר שכל תיקון שהיה לו בעבר הוא עשה מורשה,איך ניתן להוכיח זאת?

אני לא יודע איך זה הולך. אבל מוסך שלא מורשה- זה אומר, שאף תיקון לא רשום בשום מקום ?

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
×
×
  • תוכן חדש...