Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יכול לנסות,אבל כך בחשבון שהם יורידו לך יותר מאשר לקוח פרטי,כי הם צריכים להרוויח.

הבנתי, תודה לך

פורסם
הסבלנות משתלמת.

(בד"כ)

אמרו לפני - אתה נעול על רכב והם מזהים את זה.

 

אז עם המחירון הוא 26.200 על כמה מינימום אני צריך להתפשר כשאני מוכר אותו ?

פורסם
אולי לנסות טרייד איך במגרש? אני מחפש יונדאי אקסנט שזה בערך אותו מחיר

לדעתי האישית כל יונדאי אוטומטית זה רכב לא חסכוני, מעבר לכך תוריד את הג'אנטים ותעביר אותם לרכב הבא.

אם בכל את אתה רוצה להחליף רכב אצלו (למרות שהוא סוחר) תתנהג כמוהו תוריד על כל דבר קטן את העלויות המלאות מהמחירון של רכב.

אני במקומך מחפש פיאט פונטו גרנדה או דייהטסו סיריון

פורסם

דווקא לי נראה שהסוחר די בסדר, כי בעסקות טרייד-אין מורידים 12% באופן אוטומטי - זה מה שכתוב (לפחות היה כתוב לפני שנתיים כאשר החלפתי רכב) במחירון לוי יצחק (זה שעשוי מנייר).

אז אם מורידים מ-26 אלף 12%, מגיעים ל-22880

פורסם

פות"ש יקר!

 

כפי שהעדת על רכבך הוא אינו חסכוני, וגם לא מי יודע מה סחיר. אם תקבל 18 יהיה מדובר בהצלחה גדולה.

 

עצתי לך - תשאר עם מה שיש, גם אם הוא בולע דלק יקח לך לא מעט שנים להחזיר את ה"השקעה" ברכישת רכב חסכוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...