Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין נייד לנייח חזקים שיריצו משחקים, אני דיי חזק בתחום הניידים אך קצת חלוד בנייחים.

התקציב הוא 3500-4500 שקל ללא מסך וללא מארז, האם אפשרי בכלל לבנות נייח למשחקים בתקציב הזה?

חפשתי קצת באתרים בארץ באפילו ב5000 ש"ח מקבלים מפרט חלש יותר ממחשב נייד באותו תקציב עם כרטיס מסך בינוני ומטה.

אשמח להכוונה ואולי איזה אתר כמו http://www.notebookcheck.net/ המעולה אבל לנייחים (או לחמורה של נייחים, אני מודע שכל נייח מורכב אחרת.)

הזמנות מחו"ל יבואו בחשבון ונושא הזמן לא קריטי לי בכלל.

 

תודה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לבנות גם בפחות מהתקציב הזה. יש לי אינטל i5 עם כרטיס hd6850 ולא נתקלתי בבעיות עם משחקים עד היום, עם כרטיס חדש יותר תוכל להריץ מה שאתה רוצה. רכשתי את המחשב מחבר הפורום ארז וולף (פותח שרשור המסירה), אין לי מה לומר עליו מלבד המלצות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אפשרי בתקציב הזה, אני אישית לא מבין בחומרה אך יש לי חבר שהכין לאחי ולעוד חבר מפרטים טובים לתקופה בה נקנו המחשבים במחירים דומים.

 

תמצא מפרט שאתה מעוניין בו, תקח הצעות ממספר מקומות (KSP וכאלה) ותבנה את המחשב איפה שיוצא הכי זול.

 

ממליץ לך לא לקנות מחשב נייד לטובת משחקים כי זה יצא הרבה יותר יקר או הרבה פחות חזק ותוך שנה כבר תריץ הכל עם תקיעות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

יש לי נייד שהחזיק מעמד כמו גיבור 3 שנים וגם כיום, בשנתו הרביעית, מריץ משחקים חדשים על גרפיקה בינונית, עלה 6000 ש"ח.

בזמנו הניידות הייתה חשובה לי מאוד, היום פחות ולכן גם נייח בא בחשבון.

הבעיה היא שכשמוסיפים מסך מגיעים למחיר של נייד חזק עם I7, וכרטיס מסך טוב.

ארז, השמע קול, תגיד לי שאני טועה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מארז ישן (אבל גדול ולמיטב הבנתי כזה שיכול להתאים) שקבלתי מחבר, הוא כולל בתוכו עוד חלקים (זכרונות, לוח אם וכ') שכנראה מחכים לבעלים שאולי צריכים אותם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מעבד אינטל: מעבד אינטל Intel Core i5 4670 Haswell 3.4Ghz 6MB L3 Cache s1150 - Tray

מאוורר למעבד: מאוורר למעבד Arctic Cooling Freezer 13 CO

לוחות אם למעבדי אינטל: לוח אם Gigabyte GA-H87M-HD3 LGA1150, Intel H87, DDR3 1600

זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill 2x4GB DDR3 1600Mhz Ares Dual Channel CL9-9-9

כרטיסי מסך: כרטיס מסך EVGA GTX760 ACX 2GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E 1

דיסקים קשיחים: כונן קשיח Western Digital Caviar Blue WD10EZEX 1TB Sata III

צורבי DVD: צורב LG DVD±RW GH24NS x24 Black SATA OEM

ספקי כוח: ספק כח SeaSonic 500W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan PSU SS-500ET (Oem)

מארזים: מארז Antec GX700 Original Rugged Case No PSU

 

מחיר החבילה: 4077 שקל

 

הדבר הזה יסחוב פחות-או-יותר כל דבר (חוץ מ crysis על הגדרות ultra ברזולוציית 4K:lol:)

אפשר לשחק עם כמה מהרכיבים כדי למקסם ביצועים לכיוון כזה או אחר, כמו מעבד קצת יותר חלש לטובת כרטיס מסך יותר חזק (ביצועים יותר טובים במשחקים, קצת פחות טובים בכל השאר), מעבר לזה מומלץ להוסיף SSD, כי אפילו המחשב הכי יקר מרגיש כמו עגלה על דיסק מכאני..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

צריך לקחת בחשבון שזה יכלול מערכת הפעלה (עדיפות לWIN 7).

כמו כן אפשר להתפשר על כונן קשיח בגדול 750GB או 500 עם נוסיף SSD.

20140119_130938.jpg

20140119_130950.jpg

20140119_131013.jpg

20140119_131029.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

המארז הזה דרעק מיט פפר, עשה לעצמך טובה ואל תבנה מחשב חדש בתוכו.

אני מקבל חתכי-הרכבה רק מלהסתכל עליו :-|

 

מעבד אינטל: מעבד אינטל Intel Core i5 4440 3.1Ghz 6MB L3 Cache s1150 - Tray

מאוורר למעבד: קירור למעבד Arctic Alpine 11 Pro Rev.2 1

לוחות אם למעבדי אינטל: לוח אם Gigabyte GA-H87M-HD3 LGA1150, Intel H87, DDR3 1600

זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill 4GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 F3-1600C11S-4GNT 2

כרטיסי מסך: כרטיס מסך Zotac GTX660 2GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E 1

דיסקים קשיחים: כונן קשיח Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX 500GB SATA III

כונני SSD: כונן קשיח Samsung 840 Series MZ-7TD120BW 120GB SSD SATA III 1

צורבי DVD: צורב LG DVD±RW GH24NS x24 Black SATA OEM

ספקי כוח: ספק כח SeaSonic 520W S12II-520 Retail 1

מארזים: מארז Sharkoon Vaya Eco Black ATX Case (No PSU)

מע' הפעלה: מערכת הפעלה Microsoft Windows 7 Home Premium Multilanguage OEM - לרכישה עם מחשב נייח KSP חדש בלבד 1

 

מחיר החבילה: 4307 שקל

 

מפרט overall קצת יותר חלש בתמורה לSSD ומערכת הפעלה.

אפשר לרדת למעבד i3 4130 ולשדרג כרטיס מסך לgtx760 בלי שינוי במחיר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה לא מעבד קצת חלש מדי?

אפילו בנייד יש לי I7.

 

נ.ב

גם המארז קצת בעייתי, אין USB 3.0.

טוב נו, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עצתי לך היא שתיקח בכל מקרה SSD קטן בתור כונן ראשי ודיסק קשיח לאכסון.

כשהמחשב שלי היה בן 6 פינקתי אותו בפרמוט + התקנת SSD חדש, עליו התקנתי את מערכת ההפעלה, התוצאה היא מחשב בן 6 שמתעורר בפחות מ10 שניות, ויש לי עוד כמה ג'יגהבייטים טובים להתקין משחק אחד או שניים שאני רוצה שלא יהיו בהם זמני טעינה.

 

SSD משפר מהירות מטורף.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

ברוב המשחקים לא תראה הבדל ביצועים ניכר בין מעבד i3 לi5 ו-i7 מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים לתמוך בריבוי-ליבות כמו שצריך, ויעבדו מקסימום עם 2.

כרטיס מסך יותר חזק, מצד שני, ייתן לך הרבה יותר ביצועים-פר-שקל.

(כמובן שעדיף לקחת i7 עם 16g זיכרון וכרטיס titan.. אבל יש פה עניין של תקציב מוגבל ודרישות :wink: )

 

להחליף מארז לאחד עם usb3 יעלה את ההצעה בפחות מ₪50, זה לא אישיו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טוב, יש לי כיוון, NINJMNKY והשאר, תודה על ההענות, אתם מוזמנים להעלות עוד רעיונות.

ארז אשמח אם תגיב, בכל אופן אצור איתך קשר בתרם הקניה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מצ"ב מפרט ללא התחשבנות בביצועים. אם התקציב סגור על סביבות ה4K ללא גמישות ואתה יכול לשמור על המארז (אחלה מארז, ANTEC או THERMALTAKE?) ספק כוח והכונן אופטי, זכית. לגבי הוינדאוס.. בחיית?:lol:

K.S.pdf

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.

×
×
  • תוכן חדש...