Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הRadeon יותר חלש מה760GTX, הזיכרון יקר יותר ב70 ש"ח ללא הצדקה, הלוח יקר יותר ב135 שקל בממוצע ומציע 2 כניסות USB3.0 יותר וPCIE 1x נוסף.

 

ראה מפרט בעמוד הקודם.

 

לא נראה לי קריטי, אבל אקסודוס יוכל לדעת טוב יותר.

 

1. לגבי הכרטיס מסך אתה צודק לפותח האשכול תקנה 760 במקום ה 270X.

2. שיקול שלו הוא יכול לחסוך עוד כמה שקלים אז שיקנה HD3. לא פוסל אני הצעתי משהו מעבר.

3. נו באמת אני מוכן לשלם 70 ש"ח כדי לקבל אקסטרה 1 FPS אפילו לדעתי. כמו כן לאט לאט יש משחקים שכן מקבלים

יתרון בזיכרון מהיר יותר.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איפה ראית שהקינגסטון יותר מהיר מ- Corsair Vengeance ?

 

שניהם DDR3 1600Mhz ובעלי תזמונים זהים.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
1. הצעת את אותו מעבד בהודעה הראשונה שלך.

2. כנ"ל לגבי הכרטיס מסך שהצעת שם.

3. הוא ביקש ללא מארז.

 

אני מבין כשזה לא אתה אומר את הדברים זה נשמע טיפשי ישר.

אני הצעתי עוד הצעה אתה מתאר אותה תלושה מהמציאות כאילו הצעתי לו 4770K עם G1 SNIPER.

כרטיס מסך הוא יכול לשדרג בכל עת מעבד הוא לא יוכל בעוד שנתייים ויקנה שידרוג של לוח זיכרון מעבד וחבל.

אם הטענה היא לא משנה איזה מעבד למשחקים אז למה לא המלצת לו לקנות מעבד AMD ?

 

1. הצעתי 4670 שעולה 1070שח כאשר כרטיס המסך בהצעה שלי עלה 1350שח. (כמובן שמחיר הוא לא מדד ישיר לביצועים, אבל זו נקודת פתיחה טובה)

2. אתה רשמת 270X, אני הצעתי GTX760, חוץ מחיבור PCI16 ומאוורר אין ביניהם הרבה דברים דומים. (למעשה אם משנים אצלך את ה270X לGTX760 עוברים את רף ה5000שח)

3. עניין המארז נדון בשרשור, אם כבר אז עדיף להשאיר את זה פתוח ולא לחרוג מהקצה העליון של התקציב ב₪200 בלי שום מקום למשחקים

 

מעבד הוא יוכל להחליף בדיוק כמו שהוא יכול להחליף כרטיס מסך; אינטל אמורים להשיק את Broadwell בסוף השנה\תחילת 2015, המעבדים צפויים להימכר עד שחרור Skylake אי שם בסוף 2015 וישווקו במקביל עד גמר המלאי.

יש לו עוד "מספיק זמן" להבין שאולי יצטרך לשדרג את המעבד שעלה לו 400~600שח. כרטיס מסך מאידך עדיף לקחת כמה שיותר יקר מראש כדי להאריך את הזמן עד שידרוש שדרוג.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בדיוק הגעתם לנושא שבלבל אותי, הנה 2 כרטיסי מסך שעל פניו בעלי נתונים די דומים אך אם הפרש של כמעט 1000 ש"ח בינהם.

Amd:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=822646

ג'יפורס:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=853962

מה אני מפספס?

האם הגיפורס באמת טוב יותר עד כדי כך שזה שווה 1000 שקל?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בכרטיסי מסך לא הכל מסתכם במספרים.

 

ברמת הביצועים ה780 נותן בערך 50% יותר מה7950.

תוצאה ממוצעת של ה7950 ב 3DMark11 עומדת על 9290 בעוד הGTX780 עומד על 14020.

 

קח בחשבון ש780 זה כרטיס high end שדורש ספק יותר חזק, מארז יותר מרווח (לקירור יותר אפקטיבי) וכמובן מעבד שלא יהווה צוואר בקבוק בשבילו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

780 בוודאי עדיף על 760, אבל ידרוש ממך רכיבים יותר יקרים כדי להוציא ממנו את המיטב, ופה אתה כבר קופץ מעל הפופיק. (למרות שאתה יכול לעלות את גובה הפופיק לפי יכולתך:wink:)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

התכוונתי לרדאון יחסית ל760, זה שה780 עדיף ברור לי, אבל נראה לי שאוותר עליו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אה, זה כבר שאלה פילוסופית.

 

רמת הביצועים יחסית זהה בין שני הכרטיסים, אבל יש משחקים שיעבדו יותר טוב על Radeon ויש כאלה שיעבדו יותר טוב עם GeForce, הכל עניין של שיתוף פעולה בין המפתח לnvidia או amd.

 

מצ"ב לינק לביקורת השוואתית http://www.legitreviews.com/amd-radeon-hd-7950-w-boost-versus-nvidia-geforce-gtx-760_2227

 

או אם לא בא לך לקרוא, בשורה התחתונה:

Legit Bottom Line: The AMD Radeon HD 7950 and NVIDIA GeForce GTX 760 perform at the same level and are also in the same price segment. It all comes down to brand preference and software features!

 

אני אישית הייתי לוקח את ה760.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הבנתי ידידי, תודה.

בימים הקרובים אסגר על מפרט סופי עם כל המידע שנזרק כאן ואעלה אותו לביקורת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
1. הצעתי 4670 שעולה 1070שח כאשר כרטיס המסך בהצעה שלי עלה 1350שח. (כמובן שמחיר הוא לא מדד ישיר לביצועים, אבל זו נקודת פתיחה טובה)

2. אתה רשמת 270X, אני הצעתי GTX760, חוץ מחיבור PCI16 ומאוורר אין ביניהם הרבה דברים דומים. (למעשה אם משנים אצלך את ה270X לGTX760 עוברים את רף ה5000שח)

3. עניין המארז נדון בשרשור, אם כבר אז עדיף להשאיר את זה פתוח ולא לחרוג מהקצה העליון של התקציב ב₪200 בלי שום מקום למשחקים

 

מעבד הוא יוכל להחליף בדיוק כמו שהוא יכול להחליף כרטיס מסך; אינטל אמורים להשיק את Broadwell בסוף השנה\תחילת 2015, המעבדים צפויים להימכר עד שחרור Skylake אי שם בסוף 2015 וישווקו במקביל עד גמר המלאי.

יש לו עוד "מספיק זמן" להבין שאולי יצטרך לשדרג את המעבד שעלה לו 400~600שח. כרטיס מסך מאידך עדיף לקחת כמה שיותר יקר מראש כדי להאריך את הזמן עד שידרוש שדרוג.

 

BORDWELL יהיה בסוקט שונה כלומר לא יוכל לשדרג. i3 לדעתי פשרה גדולה מידי למעבד. 270X היה טעות אתה צודק ורשמתי את זה מקודם.

אני לא מבין למה אתה מתקיף אותי בכלל סה"כ רשמתי מפרט דעה הודאתי בטעויות שלי במפרט משום מה יש לך לך נימה שהאגו

שלך נרמס ואתה מנסה לתקוף כדי להחזיר לעצמך אותון. בכל מקרה שמחתי לעזור או לא לעזור שיהיה לכם המשך שבוע נעים.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
BORDWELL יהיה בסוקט שונה כלומר לא יוכל לשדרג.

 

%E8%9E%A2%E5%B9%95%E5%BF%AB%E7%85%A7-2013-10-18-%E4%B8%8B%E5%8D%886.40.09-665x330.png

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איך אתם מדברים בכלל על i3?

באופן עקרוני אני אמליץ לך על i7, שכן המון משחקים מתחילים לנצל את יכולותיו ובעתיד אני צופה שהוא יהפוך לבעל תפוקה רבה עוד יותר.

אם אפשרי להגדיל קצת את התקציב, הרי שהדבר הטוב ביותר יהיה שילוב מנצח של i7 ו280X.

אם לא, עדיף להשקיע את הכסף בכ. מסך ולקחת i5, אך אל תעז לקחת i3.


×
×
  • תוכן חדש...