Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לאחר קריאת השרשור התחדשתי בידית מומנט 10-150 FOOT POUND עלתה לי 100 ש"ח משומש.

שאלתי היא איפה אפשר למצוא את המידע הרלוונטי כלפי כל בורג?

כלומר באיזו עוצמה אני סוגר לדוגמא: מצתים, גלגלים, קליפרים של הבלמים...

אני אשמח לדעת מאיפה אפשר להשיג את המידע הזה או באינטרנט או ספרות.

פורסם
בהיינס או באוטודטה, וזה ספציפי כמובן לכל מכונית.

 

מסיבה כלשהי יונדאי לנטרה, רכב מאוד לא נפוץ בעולם המערבי; כל חיפוש ברשת מפנה מיידית לאלנטרה.

פורסם

דן, החזרת אותי לנקודת המוצא של הדיון:

נגיד שבורג אוכף בלמים (מושג חדש שלמדתי עכשיו :wink: ) אמור להיסגר במומנט של 120 נ"מ, ואני משתמש ברינג עם זרוע של 20 ס"מ, אז כדי להגיע לסגירה מלאה של הבורג צריך להפעיל בקצה המפתח לחץ של 60 ק"ג (12*5) - וזה בעצם כל מה שאני יכול לספק בכוח הזרוע בעצמה מלאה.

(למי שתוהה, ידוע לי שצריך להפעיל את הכוח בניצב למפתח).

 

החישוב הזה מחזיר אותי שוב לשאלת היסוד - האם באמת ידית מומנט נחוצה לעבודה כזו?

לדעתי כדאי וגם הכלי הזה יספק אותך אבל בכל זאת נסה לחפש ידיות של עד 150 או 200 ניוטון מטר במחיר דומה יש מצב שתמצא

פורסם

שכנעתם אותי, 200 ש"ח אני מוכן להשקיע על העניין הזה.

 

שאלה נוספת - מישהו יכול לתת קישור לאתר שממנו אפשר לקבל את המומנטים של כל בורג?

מדובר בלקסוס IS250

פורסם

לרוב הברגים והאומים ברכב פרטי מספיק טורק מטר של 100 ניוטון X מטר אלא אם אתה מתכוון לפרק את הפולי של הקראנק, הפולי של האלטרנטור או להוריד גיר.

 

כול זה בהתחשב בעבודות שאתה מתכוון לעשות קרי החלפת רפידות ועבודות 'קלות'.

 

לברגים או האומים של הגלגלים בלבד תצטרך טורק מטר של עד 120 ניוטון X מטר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...