Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי פורד פוקוס שנת 2007 אשר תאורת לוח המחוונים (היכן שרואים את מד הקילומטרים) והרדיו, אינם נכבים כאשר סוגרים את האוטו.

ניסיתי לשמן את החיישן של הדלתות - ללא הצלחה.

כמו כן, ניתקתי את המצבר (מכיוון שאין הכוונה מדויקת לפיוז שאחראי על המערכת לניהול החשמל) - ללא הצלחה.

למרות שעכשיו אני גם צריך את הקוד, אבל מניח שאת זה ניתן לפתור בהמשך.

יש רעיונות?

פורסם

זה תקין לחלוטין בכל דגמי פוקוס דור שני.

 

תאורה נשארת דלוקה וכבית לבד לאחר כ 10 דקות.

 

חבל שלא שאלת קודם.

 

 

פורסם

החיישן זה למעשה מפסק (לחצן) ולא חיישן.

 

בהרבה רכבים מודרנים תצוגת לוח השעונים לא כבית מיד אלא לאחר זמן ממושך.

 

האם בבוקר לפני שאתה מניע את הרכב או לפני שאתה אפילו פותח את הדלת התאורה עדיין דולקת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מצטער אם לא הדגשתי את זה קודם.

אבל גם הרדיו אינו נכבה.

 

מבדיקה מאוד מעמיקה באינטרנט, הבנתי כי הכיבוי שלאחר 10 דקות או שעה - זה מעיין מנגנון הגנה שבודק שאם אין פעילות של המפתח או הדלת, אז הוא מכבה את כול המערכות.

 

גם הרדיו וגם התאורה היו נכבים עד היום מייד עם סגירת הדלתות...

פורסם

גם הרדיו וגם התאורה היו נכבים עד היום מייד עם סגירת הדלתות...

 

 

זה לא מצב תקין, התאורה אמורה להישאר דלוקה כאמור.

 

אולי לא שמת לב עד היום שהם נשארים דלוקים?

 

 

פורסם
זה לא מצב תקין, התאורה אמורה להישאר דלוקה כאמור.

 

אולי לא שמת לב עד היום שהם נשארים דלוקים?

 

יכול להיות.

למרות שאני מאמין שהאור הירוק הזרחני הזה היה בולט לי עוד קודם.

אבל בהחלט יכול להיות.

 

הרדיו לעומת זאת, ממשיך לנגן לו, גם כאשר אין אף אחד ברכב וזה בטוח לא היה המקרה מקודם :lol:

פורסם

מישהו פירק את הרידו, התקין משהו באוטו וכו'?

 

תאורת לוח שעונים נשארת דלוקה כל הזמן והרדיו ממשיך לנגן עם סוויץ' סגור אם מחברים את ה (+) הקבוע עם (+) שמגיע דרך הסוייץ' (ACC) בהזנות של הרדיו.

 

חיבור כזה מונע מהמחשב לעבור למצב SLEEP והוא לא מכבה את הלוח שעונים, גם אחרי זמן ממושך.

 

 

פורסם
מישהו פירק את הרידו, התקין משהו באוטו וכו'?

 

לא... לא נעשה שום שינוי, פירוק או החלפה.

מדובר בתקלה שהופיעה פתאום.

פורסם

רגע, רגע.

בפוקוס הרדיו אמור להתכבות עם סגירת סוויץ', אבל אם מדליקים אותו יזום אחר כך, הוא יעבוד גם ללא מפתח בסוויץ'.

זה מה שקורה אצלך?

 

 

פורסם

לא

 

אני נוסע ברכב עם רדיו דלוק.

וכאשר אני סוגר את הסוויץ, מוציא את המפתח ואפילו סוגר את הדלת, הרדיו ממשיך לעבוד.

 

אני מניח שזה כבר לא משנה - כי הרדיו עכשיו לא עובד בגלל הקוד.

אז אפשר להגיד שהבעיה נפתרה? :lol:

פורסם

וזה מאד פשוט

הצץ בתא הכפפות הקוד של הרדיו מוטבע בצד

אופן ההקשה על לחצני הרדיו החל מ1- ולאחר ההקשה בסדר עולה המקש האחרון הוא האישור

דהיינו אם הקשת על תחנות הרדיו 1-2-3-4 החמישי הוא האישור.

פורסם

כן

האמת שאחרי שראיתי בעוד פורומים על עניין הקוד.

מצאתי אותו באמת בתא הכפפות.

 

וכנראה שגם ניתוק המצבר עזר.

כי כעת הסדר שב.

 

הרדיו נכבה

אמתין לערב על מנת לראות האם גם תצוגת הקילומטרים נשארת מוארת או לא ואעדכן.

 

תודה לכם על העזרה וסופ״ש נעים

×
×
  • תוכן חדש...