Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי אישית יש קושי מאוד גדול לתת אמון במוסכים בנושא הברקסים ואני מדבר לגבי צורך החלפתם

 

אם יש לך קושי לתת אמון במוסכים בנושא פשוט תלמד אותו ואל תאשר החלפת ברקסים לפני שאתה רואה אותם. הסיפור הוא לא כל כך מסובך.

פורסם

אוקי נראה לי שקיבלתי מספיק תשובות והבנתי את הסיבה האמיתית על המחירים הכה גבוהים והאמת שהתשובות שלכם גרמו לי גם להיסתכל על הנושא בצורה אחרת(לטובת המוסכים המורשים).

אבל איך שלא תהפכו את זה 1200 שקל לפני מעמ בשביל להחליף פילטר אוויר פילטר שמן ושמן זה יקר בטירוף לא משנה כמה עובדים אתה מחזיק ובאיזו רמת ניקיון המוסך שלך נמצא.

תודה על התשובות חברים!

פורסם
אם יש לך קושי לתת אמון במוסכים בנושא פשוט תלמד אותו ואל תאשר החלפת ברקסים לפני שאתה רואה אותם. הסיפור הוא לא כל כך מסובך.

 

אתה צודק ואני גם לא מחליף אותם במוסך אלא כשיש צורך אמיתי בהחלפתם אני מחליף לבד בבית,כמו שאמרתי יש את הידע את הידיים ואת כל הכלים שרק צריך.

אבל כמו שרשמתי זה הרכב של אח שלי ועקב חוסר זמן לעשות את הטיפול בעצמי שלחתי אותו למוסך ולכן בזמן הטיפול לא אהיה נוכח.

פורסם
אבל איך שלא תהפכו את זה 1200 שקל לפני מעמ בשביל להחליף פילטר אוויר פילטר שמן ושמן זה יקר בטירוף לא משנה כמה עובדים אתה מחזיק ובאיזו רמת ניקיון המוסך שלך נמצא

 

למה שלא תעלה לפורום הצעת מחיר מודפסת ואז אפשר יהיה להבין את הסיפור טוב יותר?

 

אבל כמו שרשמתי זה הרכב של אח שלי ועקב חוסר זמן לעשות את הטיפול בעצמי שלחתי אותו למוסך ולכן בזמן הטיפול לא אהיה נוכח.

 

תסביר לו איך מזהים מתי צריך להחליף ברקסים ותן לו לאשר את העבודה.

פורסם

מחיר של מסנן אוויר, מסנן שמן ושמן מנוע לא יכול להיות כל כך גבוה, גם לא במורשה.

הנה מחירי טיפול לגולף 2010 (במורשה יבואן בי-ם) שכללו את החלפים הנ"ל ובנוסף גם החלפת נוזל בלמים. כפי שניתן לראות מדובר ב-843 ש"ח בלבד.

 

נשמע לי שההצעה שלהם כוללת עוד דברים. חוץ מזה, נסה לברר את עלות בדיקת הרצועה (עבודה), כמה היא מוסיף לעלות הכוללת.

 

שים לב שהמנוע שלי TSI ואצל אח שלך מדובר במנוע הרגיל.

פורסם
מחיר של מסנן אוויר, מסנן שמן ושמן מנוע לא יכול להיות כל כך גבוה, גם לא במורשה.

הנה מחירי טיפול לגולף 2010 (במורשה יבואן בי-ם) שכללו את החלפים הנ"ל ובנוסף גם החלפת נוזל בלמים. כפי שניתן לראות מדובר ב-843 ש"ח בלבד.

 

נשמע לי שההצעה שלהם כוללת עוד דברים. חוץ מזה, נסה לברר את עלות בדיקת הרצועה (עבודה), כמה היא מוסיף לעלות הכוללת.

 

שים לב שהמנוע שלי TSI ואצל אח שלך מדובר במנוע הרגיל.

 

כמו שרשמתי אין לי הצעה כתובה כיוון שאח שלי דיבר איתם טלפונית.

בשיחה אח שלי שאל מה כולל טיפול 90 אלף ומה עלותו,אני ביקשתי ממנו שישאל אם צריך להחליף רצועת טיימינג כי חשבתי שב90 K ק"מ יש צורך להחליפה כשהוא שאל טלפונית את המוסך בקשר לזה הם אמרו שאין צורך להחליפה אלא רק לבדוק את תקינותה ובמידה והיא נמצאת תקינה מחליפים רק ב 120K.

אם מחיר הטיפול היה 800 שקלים כמו שלך הייתי מתלונן אבל אומר שסביר למוסך מורשה,אבל כמו שאמרתי המחיר הוא 1200 שקלים לפני מע"מ ובאשר לבדיקה של הרצועה זה דבר שכנראה חייבים לעשות ולא כדאי לוותר עליו,אבל כמה שאניי מנסה אני לא מצליח למצוא היגיון למחיר הזה בשביל שלושת המוצרים והבדיקה של הרצועה,ואם נשווה בין המחירים לא נראה לי שבדיקה של רצועת טיימינג ללא החלפה של שום חלק שווה כ400 שקלים.

כמו שאמרתי כנראה שבכל זאת אמצא שבת פנויה לעשות את הטיפול ברבע מהמחיר הזה.

אם אפשר רק הסבר פשוט,קצר וכללי לדרך ליצור קשר עין עם רצועת הטיימינג לבדוק את תקינותה.

כמו שאמרתי עוד לא יצא לי להיסתכל מתחת למכסה המנוע של הרכב אז פשוט רוצה הקדמה כללית למה שאראה ואיזה חלקים צריך לפרק כדי להגיע למצב שאוכל לראות אותה ולחסוך זמן.

×
×
  • תוכן חדש...